payamgps.com

میکروکرم ایجلس (ageless)

میکروکرم ایجلس (ageless)

این میکروکرم قابلیت استفاده برای کل صورت را دارد و تنها در طول 2 دقیقه جوانی و زیبایی را چهره ی شما باز می گرداند. با مصرف مداوم این کرم به صورت روزانه خاصیت درمانی آن نمایان میشود و می توان با آن چروک های دینامیک صورت را از بین برد.

میکروکرم ایجلس دارای ترکیبات طبیعی ای به نام آرژیلین است. این ترکیب قادر است میکروفیبر های عضلانی صورت را تحت تأثیر قرار دهد. که شما را از تزریق بوتاکس و هزینه و عوارض جانبی ان بی نیاز می کند. این میکرو کرم حاوی ذرات بسیار ریزی است که با مکانیسم های میکرو ارگانیسمی باعث اثر بخشی این کرم تنها در 2 دقیقه می شوند. این میکرو کرم حاوی ترکیباتی سیلیکاتی است برای سیاهی اطراف و پف زیر چشم بسیار مفید است.

میکروکرم ایجلس علاوه بر صورت، برای گردن هم کاربرد دارد. به طوری که میتواند بوسیله ی پروتئین های موجود در خود ناهمواری ها و گودرفتگی های صورت و پوست گردن را یکدست کند.

میکروکرم ایجلس (ageless)

فواید و خصوصیات این میکروکرم

به دلیل خاصیت ذره ای بودن، این کرم در زمان بسیار کوتاهی جذب پوست می شود. همین امر باعث می شود تا اثر آن در چند دقیقه نمایان شود و تا 7 ساعت پایدار بماند. اثر بخشی این کرم در دماهای مختلف متفاوت است. به طوری که در آ ب و هوای گرم تا 6 ساعت اثربخشی دارد و در آب و هوای سرد تا 12 ساعت ماندگار است.

اگر به مدت 30 روز از این محصول استفاده کنید می توانید به از بین رفتن چین و چروک های پوستتان تا 30 درصد امیدوار باشید. این محصول به طور بسیار محسوسی خطوط صورت و چین و چروک ها را محو می کند. و باعث کم شدن روزنه های موجود در پوست می شود. فرمولاسیون خاص این کرم موجب می شود تا  به حفظ و بازسازی بافت پوست کمک کند و پوست را تبدیل به پوستی بی عیب و نقص و شبیه به حالت طبیعی کند.

میکروکرم ایجلس (ageless)

شیوه ی استفاده

قبل از مصرف باید صورتتان را کاملا بشویید و خشک کنید.کرم را به روی پوست بمالید و به آرامی مالش دهید. اگر نواحی ای از پوست سفیدی مشاهده میکنید روی آنها را نیز ماساژ دهید تا کرم کاملا جذب پوستتان شود. برای اثر بخشی بهتر می توانید از پنبه استفاده کنید، به این صورت که با پنبه کرم را از کناره های پوست به نواحی درونی به آرامی بکشید. از بابت استفاده از مواد آرایشی بعد از مصرف این کرم خیالتان راحت باشید. زیرا این مواد تأثیری بر اثر بخشی این کرم ندارند.

البته کرم های مرطوب کننده بر اکثر مواد آرایشی و بهداشتی تأثیر میگذارند که این کرم مستثنا نیست. بنابراین ابتدا این کرم را استفاده کنید، تا 2 دقیقه از هیچ ماده ای روی آن استفاده نکرده و حتی صورتتان را کاملا بی حرکت بگذارید. بعد از اثر کردن کرم می توانید از مواد آرایشی استفاده کنید.

نگهداری کرم ایجلس

به دلیل اینکه شرکت سازنده این کرم را از مواد طبیعی ساخته است، نگهداری آن برای استفاده در دفعات بعدی از اثر بخشی آن کم می کند. بنابراین بسته بندی جدید این کرم به صورت بسته بندی های کوچک 50 عددی درون جعبه است که هر بسته ی کوچک باید فقط یکبار مورد استفاده قرار بگیرد. اگر با یک برنامه ی 50 روزه همه ی 50 عدد را استفاده کنید، پس از پایان دوره می توانید به کاهش 50 درصدی چین و چروک های پوستتان امیدوار باشید.

نواحی ای از صورت که میتوانید این کرم را برای آنها استفاده کنید

1-چین و چروک های واقع در ناحیه ی پیشانی: توجه کنید که کرم را فقط روی چین و چروک ها نزنید، بلکه باید آن رو روی کل پیشانی بمالید و سپس به آرامی مالش دهید.


2-ابروها: برای قسمت ابرو ها میزان مناسب استفاده فقط یک بار است. آن را روی ابرو نزنید و فقط بالای ابرو را به کرم آغشته کرده و مالش دهید.

3-بالای چشم ها: دقیقا از ناحیه ی زیر رویش ابرو کرم را بمالید و به آرامی مالش دهید. توجه کنید که روی پلک از این کرم استفاده نکنید.

4- زیر چشم: زیر چشم ناحیه ی بسیار حساسی است که پوست نازکی دارد. برای این ناحیه به آرامی کرم را به حالت ضربه زدن استفاده کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم کاملا جذب پوست شود.

5- منافذ روی پوست صورت: این مناطق را به دقت در صورت خود انتخاب کرده و از کرم مقداری برداشته و به آرامی به صورت نوازش به مناطق مورد نظر بمالید و اجازه دهید تا جذب شود.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو