payamgps.com

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس  

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس

همه ی افراد همیشه به دنبال روشی هستند که درمواقع ضروری و خاص، حتی برای ساعاتی از شر پف زیر چشم ها، چین و چروک های صورت ، منافذ نمایان پوستی و گودی زیر چشمانشان رهایی یابند. خیلی از افراد کرم ها و لوسیون های مختلفی را امتحان کرده اند اما بسیاری از آنها بی حاصل بوده اند. اما امروز خوشحال هستیم که می توانیم شما را با معجزه ی اخیر در صنعت مواد بهداشتی آشنا کنیم. آرزوی بسیاری از شما سرانجام به حقیقت پیوسته است. پس از این می توانید در مهمانی ها و شب نشینی های مختلف با پف زیر چشم ها، گودی چشم ها، چین و چروک های صورت و منافذ پوستی خود وداع کنید.

اینستنتلی ایجلس ( Instantly Ageless ) میکرو کرم فوق العاده و بی همتایی است که با مکانیسم ویژه ای که حالت میکرو و ذره ای دارد، عمل می کند و همین باعث شده است که فقط در 2 دقیقه پف زیر چشم، گودی چشم ها، چین و چروک های صورت و منافذ پوستی را رفع می کند. تأثیر این میکرو کرم تا 9 ساعت ماندگار است و با خیال آسوده می توانید در مهمانی ها و رویداد ها شرکت کنید و پوستتان در آنها بدرخشد.

 

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس

کمپانی آمریکایی ژنس گلوبال با ارائه ی محصول خود با نام ایجلس نسل جدیدی از محصولات بهداشتی کاملاً طبیعی را به بازار نشان داد. این محصول دارای ماده ای به نام آرژیلاین می باشد. این ماده با مکانیسمی متفاوت از بوتاکس عمل می کند. بوتاکس باعث فلج شدن عضلات می شود. اما کرم ایجلس بدون نیاز به تزریق و سوزن زدن در پوست، با ریلکس کردن ماهیچه های صورت موجب از بین رفتن چروک ها و پف زیر چشم می شود. مواد درون این محصول به صورت ذرات میکرونی است که از راه مکانیسم های میکرونی سرعت اثربخشی محصول را به طور شگفت انگیزی سرعت بخشیده و به 2 دقیقه پس از مصرف رسانده است. مدت ماندگاری این محصول با توجه به نوع پوست افراد بین ۴ تا ۱۲ ساعت است. و با در نظر گرفتن اینکه این محصول به صورت آنی به محض استفاده کردن به شکل وصف نکردنی پف زیر چشم را از بین می برد، خیلی مناسب استفاده قبل از مهمانی ها و آرایش است.

لازم به ذکر است که اگر این محصول را به مدت يك ماه روزانه استفاده كنيد تا ٣٠٪ از چروک های شما محو شده و این اثر ماندگاری بیشتر از 12 روز خواهد داشت. همچنین دو نوع سيليكون طبيعى که در این کرم موجود است باعث محو شدن سياهى دور چشم در طول مدت استفاده می شود. این کرم همچنین باعث زیاد شدن خاصیت ارتجاعی پوست شده و برای درمان اگزما و جای جوش نیز مناسب است. با مصرف این کرم شما یک لیفتینگ فوری بدون نیاز به جراحی یا تزریق انجام داده اید.

نکاتی در خصوص استفاده از میکروکرم ایجلس

با آرامش بسته ی کوچک حاوی کرم لیفت را مالش دهید تا محتویات بسته کاملا با یکدیگر مخلوط شوند. زیرا شاید محتویات بسته به طور طبیعی  و با توجه به خاصیت مواد تشکیل دهنده ی آن کمی از یکدیگر جدا شده باشند.

جهت دستیابی به نتیجه ای دلخواه، برای قراردادن کرم لیفت روی پوست از انگشت حلقه ی خود استفاده کنید. یا می توانید از اسفنج یا برس سایه ی چشم نیز استفاده کنید. توجه کنید که مقدار بسیار کمی از کرم لیفت  را یعنی کمتر از اندازه ی یک نخود روی پوستتان بمالید.

بعد از مالیدن کرم لیفت  پوست خود را ثابت بگذارید تا کرم به طور کامل خشک شود. اگر پوست خود را در معرض باد قرار دهید، کمک میکند تا کرم سریعتر خشک شود.

فراموش نکنید که استفاده ی مقدار بسیار کمی از کرم لیفت باعث تاثیر بیشتر آن می شود.  پس از اینکه کرم خشک شد، قسمت هایی از صورتتان را که کرم لیفت روی آن مالیده نشده است وارسی کنید و در صورت احتیاج دوباره مقدار خیلی کمی از کرم را برداشته و با آرامش بر روی آن نواحی بمالید.

اگر حالت سفید رنگ لکه مانند روی پوست شما باقی مانده بود، بدانید که بیشتر از مقدار لازم از کرم لیفت روی پوستتان مالیده اید. برای برطرف کردن این معضل، حاشیه های باقی مانده ی سفید رنگ از کرم لیفت  را با پنبه ی بهداشتی و مرطوب با آرامش  با کف دستتان به داخل صورت نوازش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول میتوانید به سایت http://iranjeunesse.com  نماینده فروش محصولات JEUNESSE در ایران مراجعه کنید و با اطمینان خاطر و با قیمتی مناسب این محصول را سفارش دهید.

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو