payamgps.com

لوسيون بادي رينيوال لومینس و درمان سلولیت

لوسيون بادي رينيوال لومینس و درمان سلولیت

سلولیت چیست؟

سلولیت شامل پستی و بلندی های روی سطح بدن است. این عارضه در قسمت هایی از بدن مثل کشاله های ران، شکم و روی باسن اتفاق می افتد. سلولیت بیشتر در بین خانم ها، نوجوان و افراد بزرگسال شایع است.

سلولیت بیماری به حساب نمی آید. چرا که عوارض خطرناک برای سلامت بدن پدید نمی آورد.  ولی می تواند ظاهری نازیبا در بدن به وجود آورد.

سلولیت امروزه برای خانم ها به یک نگرانی تبدیل شده است. بنابراین تبلیغات زیادی را در رابطه با درمان آن مشاهده میکنید. سؤالی که پیش می آید این است که آیا این تبلیغات حقیقت هستند یا خیر؟ اگرچه بیشتر تبلیغات در رابطه با درمان سلولیت تأثیر به سزایی در درمان آن ندارند، اما روش هایی وجود دارند که تأثیر خود را نیز نشان داده اند. بنابراین در انتخاب روش یا محصول مورد نظرتان باید دقت کافی را داشته باشید.

پژوهشگران به دنبال پیدا کردن روش هایی برای بهبود سلولیت هستند. شما نیز می توانید با استفاده از  راهکارهایی سلولیت را کمی بهتر کنید.


نشانه های سلولیت

از نشانه های سلولیت در حقیقت ناهمواری های روی سطح پوست می باشد. بعضا ظاهر بافت مبتلا به این عارضه را به بافت پنیر حفره دار  یا پوست پرتقالی تشبیه می کنند.

سلولیت خفیف فقط زمانی خود را نشان می دهد که پوست ناحیه ای از بدن در اطراف قسمت مبتلا به سلولیت فشار داده شود. سلولیتی که شدید است موجب می شود پوست در حالت عادی به صورت ناصاف و دارای ناهمواری به چشم بیاید. سلولیت به طور معمول قسمت های ران و باسن را در گیر خود می کند. ولی احتمال دارد در سینه ها، شکم و بازوها هم ظاهر شود.

علت ایجاد سلولیت

سلولیت به دلیل بروز اختلال در رشته های اتصال دهنده ی میان بافت چربی و پوست و ماهیچه های زیرین اتفاق می افتد. در حقیقت زمانی که سلول های چربی بزرگ شده و روی هم تلنبار می شوند ،پوست را به خارج هل داده می شود. این در حالی است که رشته های مقاوم متصل کننده، پوست را به داخل می کشند. این پدیده موجب به وجود آمدن ناهمواری در سطح پوست می شود.



عوامل خطر سلولیت



سلولیت در بین زنان بسیار رایج تر از مردان است. در حقیقت بیشتر زنان تا حدی به سلولیت مبتلا هستند. زیرا جمع شدن چربی در قسمت های مستعد بروز سلولیت در زنان بیشتر است. با افزایش سن نیز، خاصیت کشسانی پوست کم می شود و احتمال ظهور سلولیت زیاد می شود. زیاد شدن وزن نیز می تواند باعث تشدید سلولیت شود. اما افراد لاغر هم احتمال دارد به سلولیت مبتلا شوند.

سلولیت به صورت معمول ریشه ی ژنتیکی دارد. وراثت مهمترین دلیل در مستعد بودن بدن برای ابتلا به سلولیت است. برخی عوامل بیرونی نیز آن را تشدید میکنند. مانند سبک زندگی کم تحرک و بی تحرک و یا بارداری که احتمال رخ دادن سلولیت را زیاد می کنند.

 

چطور می توانیم سلولیت را درمان کنیم؟

 

روش ها، محصولات و ابزار های متنوعی وجود دارند که شاید بتوانند در درمان سلولیت مؤثر باشند. ولی برخی از آنها شواهد کافی علمی را برای اثبات خود ندارند. یا اینکه تأثیر دارند اما اثرشان در درمان سلولیت به صورت موقت و ناپایدار است.

روش های زیادی که امروزه به افراد معرفی شده اند شامل درمان با دستگاه های لیزر، استفاده از ماسک ها یا کرم های بهداشتی هستند. از مهم ترین این روش ها استفاده از کرم ها و لوسیون های بدن برای درمان سلولیت است. مزیت این کرم ها این است که کمترین عوارض را دارند. اما برای دیدن نتیجه از آنها باید صبور باشید زیادی زمان زیادی برای نشان دادن اثر خود نیاز دارند.

 

کرم های از بین برنده ی سلولیت

 

برخی کرم ها می توانند در درمان سلولیت مؤثر واقع شوند. این کرم ها دارای ترکیبات متنوعی مثل ویتامین ها، مواد معدنی، عصاره های گیاهان و آنتی اکسیدان ها هستند. برای انتخاب این کرم ها باید نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا این محصولات حتما باید متناسب با نوع پوستتان و از برندی قابل اعتماد تهیه شوند.

تاثير لوسيون بادي رينيوال لومینس در از بين بردن سلوليت هاي بدن

 

یکی از معروف ترین و قابل اعتماد ترین برند ها برای درمان سلولیت برند لومینس است. این برند در واقع شامل یک پکیج کامل جوانسازی است که متعلق به شرکت ژنس آمریکا می باشد. برند لومینس لوسیون ترمیم کننده ی پوست بدن خود را تحت عنوان لوسیون بادی رینیوال به بازار عرضه کرده است.

 

موارد استفاده و فوايد لوسیون بادي رينيوال

 

این لوسیون برای بر طرف کردن سلوليت هاي باسن و ران استفاده می شود. همچنین برای از بين بردن ترك هاي حاصل از چاقي و لاغري نیز مفید است.

برای درمان و بهبود استرچ مارک ها یا همان خطوط حاصل از کشیدگی حاملگي تأثیر دارد.

برای بالا كشيدن افتادگي هاي  پوست به صورت ناحیه ای مثل نواحی بازو ها، شكم و ران مفید است.

 

شیوه ی استفاده

 

در آغاز با استفاده از محلول یا ژل شستشو محل را به خوبی تمییز کنید. بهتر است از كلينزر متعلق به برند لومینس این کار را انجام دهید. حالا زمینه ی پوست براي جذب شدن بهتر لوسیون جوانساز لومينس آماده شده است. مقداری از لوسیون لومينس را روي سطح مورد نظر بمالید. سپس آن را به سمت بالا با حركات دست مالش دهید. اندکی صبر كنيد تا لوسیون به طور کامل جذب پوست شود. پس از آن لوسيون بادي رينيوال لومینس را با حركات مالش دست به سمت بالا بکشید.

لوسيون بادي رينيوال لومینس دارای خاصيت آبرساني است. بنابراین می تواند به آهستگی  پوست را تغذيه، بازسازي و لطيف کند. این لوسیون برای هر نوع پوست قابل استفاده  است. به خصوص براي قسمتهای خشك و نواحی زبر بدن. اين لوسيون قادر است بدن را در برابر عوامل بیرونی زيست محيطي که مخرب هستند و همچنین در مقابل پيري زودرس، حفظ كند .

از ديگر ویژگی های استفاده از اين لوسیون، بازسازي سلول ها و برگشتن خاصيت کشسانی و رنگ پوست را می توان نام برد. سرعت بخشیدن به جريان گردش خون، کاهش زمان لازم برای ترميم زخم و اثر بخيه  از اثرات این لوسیون است. که باعث ترميم و لطافت پوست و به خصوص  پوست هاي خشك مي شود.  این لوسیون همچنين  از خارش و تحريك پوست جلوگیری می کند.

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو