payamgps.com

قیمت میکروکرم ageless

 قیمت میکروکرم ageless

میکروکرم ageless درمان آنی پف زیر چشم

                                                   

میکروکرم Instantly Ageless یک درمان آنی برای پف زیر چشم می باشد.  این کرم فقط در زمان 2 دقیقه پف زیر چشم ها را برطرف می کند.  و می تواند چشم هایی جوان و  زیبا به شما هدیه دهد. میکرو کرم Instantly Ageless  برای بهبود پف زیر چشم، خطوط و چین و چروک صورت و گودی زیر چشم ها استفاده می شود.

قیمت میکروکرم  ageless

 

میکروکرم  ageless برای کل چهره قابل استفاده است. فقط در ۲ دقیقه جوانی را به صورت شما بر می گرداند. همچنین این کرم با مصرف روزانه به طور همیشگی دارای خاصیت درمانی است.  در طولانی مدت می تواند چین چروک های صورت و اطراف چشم را بهبود ببخشد.

 

میکروکرم  ageless افزون بر پر کردن روزنه ها و خطوط و چین و چروک پوست، قادر است پستی و بلندی های سطح پوست صورت و تورفتگی های پوست را با یاری پروتئین بی نظیر موجود در خود به طور کامل و باور نکردنی پوشش دهد و پر کنند.

 

میکروکرم  ageless دارای ترکیبات آرجرلاین است. این ترکیبات با مکانیسمی کاملا متفاوت از بوتاکس با ریلکس کردن عضله ها و اعصاب پوست صورت، تاثیر یکسان و بهتر از بوتاکس دارند. همچنین استفاده از این کرم به تزریق مواد و  عوارض جانبی آن ختم نمی شود. این محصول میکروکرمی با مولکول های بسیار ریز در حد میکرون است. این مواد با روش میکرو مکانیسم موجب سرعت بخشی محصول شده و آن را را به ۲ دقیقه بعد از مصرف رسانده اند.

افزون بر ترکیبات آرجرلاین، میکروکرم  ageless دارای ترکیبات سیلیکاتی است. این ترکیبات باعث رفع تیرگی، پف و حلقه های سیاه اطراف چشم می شوند.

فواید و مشخصه های میکروکرم  ageless

 

این ﻣﺤﺼﻮل ﺑﻪ ﺻﻮرت میکروکرم وارد بازاد شده است.  بی درنگ پس از استفاده از راه ﭘﻮﺳﺖ جذب ﻣﻲ شود. ﻧﺘﺎﻳﺞ آن طی ﭼﻨﺪ دﻗﻴﻘﻪ نمایان می شود.  تا ﺣﺪود 7 الی 12 ﺳﺎﻋﺖ با دوام می مانند. ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻧﺘﻴﺠﻪ ی این کرم در آب و هوای گرم تا 6 ساعت و و در آب و هوای سرد تا 12 ساعت ثبت شده است.

البته اگر در طول روز فعالیت شدید بدنی داشته باشید به حدی که بدنتان گرم شود، روی طول عمر میکروکرم روی پوستتان تأثیرگذار است.

استفاده از این میکروکرم در زمان ۳۰ روز پشت سر هم  تا ۳۰ درصد از خطوط و چین و چروک ها و پف زیر چشمها را بر طرف می کند. بطور واضح خطوط ریز و چین و چروک ها را کم  می کند. این محصول می تواند خال های کوچک و رنگی روی پوست و پف زیر چشم را هم از بین ببرد. همچنین موجب کم شدن منافذ پوست می شود.

به بافت پوست کمک می کند. پوست مات را به یک پوست کاملا طبیعی و بی عیب تبدیل می کند. بازیابی پوست به ظاهری کاملا طبیعی و سالم نیز از عملکرد های این کرم است.

شیوه ی استفاده از میکروکرم  ageless

به آرامی بسته را تکان دهید تا مطمئن شوید ترکیبات داخل بسته با هم مخلوط شده اند. چون به دلیل ماهیت این مواد تفکیکی جزئی در آنها صورت می گیرد. برای داشتن نتیجه ی دلخواه، از اسفنج سایه ی چشم یا برس آن استفاده کنید. آن را به حالتی ملایم و به آهستگی تکان دهید.

فراموش نکنید که حتی مقدار کم از این کرم هم مقدار زیادی است. به مقدار کمتر از یک نخود از آن استفاده کنید. در صورت نیاز و یا برای مصرف همیشگی، می توانید میزان آن را بیشتر کنید. بعد از استفاده، صورت خود را هیچ حرکتی ندهید و بگذارید پوست کاملا ریلکس بماند تا محلول روی آن خشک شود. خنک کردن و باد زدن آن البته فقط باد زدن از راه دور، خشک شدن آن را سرعت می بخشد.

بعد از خشک شدن پوست، قسمت هایی از آن را که به مواد آغشته نیست، وارسی کنید و اگر نیاز بود دوباره اقدام کنید. اگر لکه های سفیدی روی پوست باقی مانده است، باید مقدار بیشتری از کرم استفاده کنید. برای اصلاح کردن کار، لبه های لکه های سفید ایجاد شده را به آهستگی و با پنبه ای مرطوب مالش دهید.

اگر به طور پایه ای می خواهید چروک ها را از بین ببرید، باید از فرمولاسیون بدون روغن آن استفاده کنید. و حتما مراقب باشید تا ناهمگونی در تمام قسمت ها  به حداقل میزان خود برسد. برای به دست آوردن نتیجه ای همیشگی و پایدار، از این میکروکرم به صورت جداگانه استفاده کنید. حتی می توانید پودر پایه ی آن را هم استفاده کنید. مثل تمام لوازم و ملزومات مربوط به چهره آرایی، این کار هم به تمرین و ظرافت احتیاج دارد. هر چه بیشتر تمرین کنید، می توانید چهره ی خود را زیباتر نشان دهید.

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو