payamgps.com

خرید لوسیون ترمیم کننده لومینس

خرید لوسیون ترمیم کننده لومینس

 پوست بدن، در انسان خارجی ترین عضو آن است. پوست وظیفه ی حفاظت از بافت ها و اجزای داخلی بدن را در مقابل عوامل خارجی انجام میدهد.  به همین دلیل خود پوست احتمال دارد آسیب ببیند یا در معرض عوامل تخریب کننده ی محیطی باشد. بنابراین پوست هم بسیار نیاز به مراقبت و توجه دقیق دارد.

عوامل محیطی مثل گرما و سرمای بیش از حد، ضربه و آسیب رسیدن، میکروب ها و باکتری ها، تغییرات شدید در رطوبت هوا، مواد شیمیایی تحریک کننده و غیره هستند که به پوست صدمه می زنند. لوسیون های ترمیم کننده با دارا بودن ترکیبات خاص و مناسب برای ترمیم پوست می توانند در تسکین دادن و درمان بعضی از آسیب های پوستی اثر مفیدی داشته باشند.

 

مواردی برای سلامت پوست

 

پوست هم مثل بقیه ی اعضای بدن برای سلامت بودن به موادمغذی احتیاج دارد. به دلیل اینکه سلول های پوستی عمر کوتاهی دارند و به طور مداوم از بین می روند و سلول های جدید جای آنها را می گیرند، باید تمام موادمغذی مورد نیاز آنها همواره در دسترس پوست باشد.

 

رژیم غذایی متناسب در درجه ی اول برای دارا بودن پوستی سالم و شاداب بسیار نیاز است. اما استفاده از بعضی مواد نقش زیادتری تری در سالم ماندن پوست دارد. از میان آنها اسیدهای چرب اصلی مورد نیاز را می توان نام برد. این اسید های چرب در روغن زیتون و روغن کانولا وجود دارند. آنتی اکسیدان ها، ویتامین های C  و E و موادمعدنی مانند روی و سلنیوم نیز برای پوست مفید هستند.

 

مواد غذایی مورد نیاز برای پوست

 

بهترین منبع برای این مواد مغذی، میوه ها و سبزیجات تازه، گوشت، حبوبات و مغزها می باشد. جدای از این مواد مغذی، روش پخت غذا هم بر سلامت پوست تاثیرگذار می باشد. چون برمبنای روش پخت است که می توانیم به بعضی از مواد مغذی دست بیابیم.

 

اگر موادغذایی را در روغن جامد و اشباع سرخ کنیم. یا پخت طولانی غذا را برای اصطلاحا جا افتادن آن انجام دهیم. همچنین اگر موادغذایی سرشار از اسیدهای چرب ترانس و اشباع شده مانند فست فود ها را استفاده کنیم. اینها باعث می شوند تا مواد مغذی موجود در غذاها نابود شوند. همچنین ارزش غذایی آن پایین می آید که بر سلامت پوست تأثیر منفی می گذارد.

 

مصرف فراوان میوه و سبزی ها و پخت موادغذایی به روش آرام که کره ای ها آن را انجام میدهند، ممکن است از دلایل اصلی سلامت و کم نقصی پوست آنها باشد.

یکی از مهم ترین مواردی که در حفظ سلامت پوستتان می تواند به شما کمک شایانی کند لوسیون ترمیم کننده ی لومینس است.

لوسیون ترمیم کننده لومینس

 

لوسیون ترمیم کننده ی بدن لومینس آبرسانی پوست را فراتر از سطح  سلول ها و بافت آنها انجام میدهد. لوسیون بادی رینوال لومینس به آهستگی مواد مغذی را به پوست می رساند. همچنین سلول ها و بافت های پوستی را بازسازی و لطیف میکند. برای هر نوع پوست به خصوص قسمتهای خشک و زبر موجود در بدن قابل استفاده است. همچنین از پوست بدن در مقابل عوامل مخرب زیست محیطی و همچنین پیری زودرس مراقبت می کند.

 

موارد مصرف

 

لوسیون ترمیم کننده ی لومینس را می توانید از ناحیه ی سر تا قسمت نوک انگشتان پا استفاده کنید. این لوسیون کم وزن است. همچنین رطوبت و مواد غذایی از دست رفته را به پوست بر می گرداند. به ویژه در قسمت هایی که پوست خشن و خشک شده باشد، بسیار خوب عمل می کند.

شیوه ی مصرف

مقدار کمی از لوسیون را روی سطح پوست قرار دهید. به آرامی آن را مالش دهید. روزی دوبار می توانید این کار را انجام دهید.

خواص سودمند لوسیون ترمیم کننده ی لومینس

آبرسانی کردن عمیق به پوست به منظور تغذیه کردن و لطیف کردن پوست .

بازسازی و ترمیم سلول های مسئول جوانسازی پوست به منظور حفظ ویژگی کشسانی و حفظ رنگ طبیعی پوست .

مراقبت از پوست بدن در مقابل عوامل مخرب زیست محیطی و صدمه ی رادیکال های آزاد .

تحریک گردش کردن جریان خون در پوست .

سرعت بخشیدن به  روند بهبود زخم و جای بخیه .

این لوسیون موجب ترمیم و لطافت پوست خشک شده می شود . همچنین خارش و تحریک جلوگیری می کند

موجب تسکین و درمان صدمات پوستی می شود .

 

شیوه ی استفاده

 

قبل از استفاده از لوسیون ترمیم کننده ی لومینس حتما پوست باید تمیز شود. برای اثرگذاری بهتر، باید چندین دفعه به طور روزانه از این لوسیون در قسمت مورد نظرتان استفاده کرد.

خرید لوسیون ترمیم کننده لومینس

برای خرید لوسیون ترمیم کننده لومینس می توانید همین حالا در سایت http://iranjeunesse.com/ سفارش خود را ثبت کنید. با ایران ژنس خرید مطمئن و با قیمت مناسبی خواهید داشت.

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو