payamgps.com

خرید کرم ایجلس

خرید کرم ایجلس

 

همه ی افراد همواره به دنبال شیوه ای هستند که در زمان های ضروری و خاص حتی برای چندین ساعت هم که شده بتوانند پف زیر چشم ها، چین و چروک صورت، روزنه های پوست و گودی زیر چشمانمان را بهبود ببخشند. شاید این افراد کرم ها و لوسیون های متفاوتی را امتحان کرده باشند ولی همه ی آنها بی نتیجه بوده است.

اما امروزه محصولی در اختیار داریم که می توانیم با نهایت خوشحالی آن را به عنوان معجزه ی قرن معرفی کنیم. آرزوی بسیاری از افراد بالاخره برآورده شد. از این به بعد خواهید توانست در مهمانی هایتان از شر پف زیر چشم، گودی زیر چشم ها، چین و چروک صورت و روزنه های پوست خلاص شوید.

 

اینستنتلی ایجلس (Instantly Ageless) 

 

ایجلس نام میکرو کرمی است که به طور باورنکردنی تنها در 2 دقیقه می تواند آثار پیری را از صورتتان پاک کند. اثر کرم ایجلس تا 9 ساعت پایدار است. در نتیجه با خیال آسوده می توانید در مهمانی ها شرکت کنید و در آنها مانند جوانان بدرخشید.

ترکیبات موجود در کرم ایجلس

ایجلس حاوی ترکیبی به نام آرجرلین است که با مکانیسم متفاوتی با بوتاکس عمل می کند. این کرم با ریلکس کردن عضلات اثر مشابهی دارد. در حالیکه بدون احتیاج به تزریق و بدون پدید آوردن عوارض جانبی است. این محصول یک میکروکرم است که دارای مولکول های بسیار ریز است و از طریق میکرو مکانیسم اثرگذاری زمان اثر بخشی محصول را به ۲ دقیقه پس از مصرف کاهش داده است. افزون بر ترکیبات آرجرلین، ایجلس حاوی ترکیبات سیلیکاتی هم است که باعث رفع تیرگی و حلقه های سیاه دور چشم می شود.

خرید کرم ایجلس
فواید کرم ایجلس

همانطور که گفته شد کرم ایجلس به سرعت اثر خود را نشان می دهد. این کرم ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ماندگاری در آب و هوای گرم را تا 6 ساعت و و در آب و هوای سرد تا 12 ساعت دارد.

با استفاده از این میکروکرم به مدت ۳۰ روز می توانید  تا ۳۰ درصد از چین و چروک های خود را محو کنید. این محصول به صورت آشکار خط های ریز و چین و چروک را کم می کند. لکه های رنگی روی پوست و پف زیر چشم را برطرف می کند.

میکرو کرم ایجلس به بافت پوست برای جوان شدن کمک می کند. پوست های مات را به پوستی طبیعی و بی نقص تبدیل می کند. بنابراین موجب بازیابی پوست به ظاهرقبلی طبیعی و سالم می شود.

شیوه ی مصرف

به آهستگی بسته را مالش دهید تا از ترکیب شدن کامل مواد مطمئن شوید. چون یک جدا شدن جزئی هم می تواند اثر خودش را نشان دهد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، می شود برای مالیدن کرم از برس های تمیز و کوچک آرایشی یا اسنفج استفاده کرد. این برس ها یا اسفنج ها را به طور ملایم و آهسته به کرم آغشته کرده و به پوستتان بمالید.

مقدار بسیار کمی از کرم بردارید. یعنی به مقداری کمتر از یک نخود. در صورت نیاز و در دفعات بعد برای مصرف مداوم از آن می شود مقدار کرم را بیشتر کرد. پس از استفاده از کرم، صورت و چهره خود را حرکت ندهید تا محلول روی پوستتان خشک شود. خنک کردن پوست و باد زدن اطراف آن باعث می شود کرم سریعتر خشک شود.

بعد از اینکه کرم خشک شد، همه ی قسمت های پوست را بررسی کنید و نواحی ای که به کرم آغشته نیست را باز هم به کرم آغشته کنید. پس از مصرف این کرم، میتوانید از مواد آرایشی استفاده کنید. اما بهتر است قبل از مصرف مواد آرایشی از زیرساز ها یا پرایمر های آرایشی استفاده کنید.

سعی کنید پرایمر مناسبی را انتخاب کنید تا دوام آرایش شما را بیشتر کند و به آرایش شما جلا بدهد. از بهترین برند های موجود در بازار برند ژنس است. پرایمر ژنس می تواند به عنوان یک هماهنگ کننده ی خوب برای کرم ایجلس و مواد آرایشی استفاده شود.

 

خرید کرم ایجلس

 

برای خرید کرم ایجلس باید به موارد بسیاری دقت کنید. اینکه مطمئن باشید که محصولی اورجینال و با کیفیت را خریداری میکنید. زیرا قیمت این نوع از کرم ها معمولا قدری بالاست و باید برای خرید مطمئن آن حسابی تحقیق کنید.

برای خرید کرم ایجلس می توانید از سایت http://iranjeunesse.com اقدام کنید. این سایت نماینده ی انحصاری محصولات ژنس کمپانی آمریکا می باشد. بنابراین با سفارش از این سایت می توانید در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت، بهترین خرید را انجام دهید. همچنین مشاوران سایت ایران ژنس می توانند با توجه به سن و نوع پوستتان بهترین محصول را برای گرفتن بهترین اثر به شما پیشنهاد کنند.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو