payamgps.com

روش انتخاب کرم ضد چروک مناسب

روش انتخاب کرم ضد چروک مناسب

در این رابطه نیز بخوانید:

کرم ضد چروک اینستنلی ایجلس instantly ageless anti-wrinkle cream

سن استفاده از کرم ضد چروک

این نکته را به خاط داشته باشید که برای انتخاب هر گونه محصول آرایشی یا یهداشتی ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید. زیرا تنوع محصولات در بازار بسیار زیاد است و هرکدام برای پوستی خاص مناسب هستند. این نکته را در نظر داشته باشید که شاید الزاما گرانترین محصول برای شما مناسب نباشد. و برعکس محصولی با قیمت مناسب با پوستتان سازگار باشد. بنابراین برای انتخاب کرم ضد چروک نیز مانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی، ابتدا به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا پوست شما را وارسی کند . سپس بر اساس نوع پوستتان محصول مناسبی را به شما پیشنهاد بدهد.

دلیل ایجاد چین و چروک در پوست

با زیاد شدن سن تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد. کلاژن عامل اصلی سفت و کشسان نگه داشتن سن است. بنابراین با کم شدن میزان تولید کلاژن در بدن پئست نیز رفته رفته دچار چروک می شود.

این امر برای بسیاری از افراد به خصوص خانم ها گران تمام می شود. 40 سالگی سنی است که اکثر خانم ها دوست دارند در آن در زیباترین حالت بمانند و با از دست دادن زیبایی چهره شان روحیه و اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. این دقیقا همان سنی است که در آن کلاژن سازی متوقف شده و متعاقبا چین و چروک ها پدیدار می شوند. بسیاری از افراد برای از بین بردن این چین و چروک به کارهای پر هزینه و پر عوارض و بعضا خطرناکی دست می زنند.

محصولات متنوع ضد چین و چروک موجود در بازار

بنابراین در زمینه تولید محصولات زیبایی امروزه در بازار رقابت بسیار زیادی وجود دارد تا از این مشتری ها بهره ببرند. اما مصرف کنندگان باید دقت داشته باشند که بهتر است علم و آگاهی خود را درباره نوع ترکیبات این محصولات و نحوه عملکرد آنها بالا ببرند تا در دام تبلیغات نیفتند و بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند. در ادامه به برخی راه هایی که از طریق آنها می توانید کرم ضد چین و چروک خوبی را انتخاب کنید اشاره شده است.

روش های انتخاب کرم ضد چین و چروک مناسب

1-استفاده از کرم های ضد چین و چروک به صورت 2 بار در صورل روز توصیه می شود. بهتر است کرم ضد چین و چروکی که انتخاب می کنید حاوی مقادیری مواد ضد آفتاب نیز باشد تا پوست شما را بدون نیاز به محصول جداگانه ای در مقابل آفتاب محافظت کند. این امر باعث می شود تا پوستتان همواره جوان نگه داشته شود. در ضمن مراقبت های دور چشم را برای زماین که زیر آفتاب هستید فراموش نکنید.

2-زمانی که کرم های ضد چین و چروک مخصوص دور چسم را استفاده می کنید، آن را به آهستگی و با نوک انگشتان خود به دور چشمتان بمالید. دقت داشته باشید که پوست این ناحیه بسیار ظریف است و با مالش های قوی و یا دستمال و حوله کشیدن محکم آسیب خواهد دید.

3-به منظور برطرف کردن چین و چروک های صورتتان کرم های دارای ترکیبات ضد چروک انتخاب کنید. از این ترکیبات می توان به رتینوئید ها اشاره کرد. این ترکیبات تولید کلاژن در پوست را افزایش می دهند و به واسطه آن چین و چروک ها و خطوط صورت را برطرف می کنند.
یکی دیگر از ترکیباتی که باید در کرم های ضد چروک وجود داشته باشد پپتید ها می باشد. این ترکیبات نیز تولید کلاژن را در پوست افزایش می دهند. کلاژن به طور طبیعی در پوست وجود دارد. یکی از وظایفی که کلاژن انجام می دهد عمل لیفتینگ یا همان سفت نگه داشتن پوست است. با افزایش سن تولید کلاژن کم شده  پوست شل می شود و چروک می افتد.

روش های انتخاب کرم ضد چین و چروک مناسب

4-کرم های داخل تیوپ از کرم های داخل قوطی بهترند. به دلیل اینکه در محفظه ی بهتری هستند و سخت تر با محیط بیرون در تماس اند. به همین دلیل کمتر در معرض باکتری ها و سایر عوامل آلوده کننده قرار دارند.

5-کرم های ضد چروک مانند سایر مواد بهداشتی تاریخ انقضا دارند. اما گاها سرما فاسد شدن آنها را به تعویق می اندازد. به همین دلیل سعی کنید آنها را در یخچال نگه دارید تا دیرتر خاصیت خود را از دست بدهند. مگر اینکه نوع خاصی از آنها را تهیه کرده باشید که دمای یخچال برای آنها مناسب نباشد. در نتیجه حتما به  دستور العمل کرم توجه کنید.

6-توصیه می شود که کرم های ضد چین و چروک را در شب استفاده کنید. زیرا ترکیب رتینوئید که در این کرم ها وجود دارد در روز آفتاب سوختگی را تشدید می کند. اگر اصرار دارید که این کرم ها را در روز استفاده کنید حتما همراه با آنها محصولات مراقبت در برابر آفتاب را نیز مصرف کنید تا پوستتان صدمه نبیند.

طیف وسیعی از کرمهای ضد چین و چروک برای استفاده در شب مناسب می باشند. زیرا برای استفاده در روز ممکن است روی پوست شما سنگینی کنند. در این میان استثنایی وجود دارد. و آن هم کرم های دارای ویتامین  است که بهترین زمان استفاده و جذب آنها روز می باشد.

روش های انتخاب کرم ضد چین و چروک مناسب

7-حتما به ترکیبات موجود در این کرم ها دقت کنید تا خطرناک نباشند. در عین حال بهترین انتخاب را زمانی انجام داده این که کرمتان هم حاوی رتینوئید باشد وهم حاوی مواد ضد آفتاب.

8-پوستتان را بشناسید. برای این کار اگر قبلا پوست خود را نشناخته اید بهتر است به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید.

9-به اندازه کافی در رابطه با این محصولات اطلاعات کافی پیدا کنید و سپس اقدام به خرید کنید. فریب تبلیغات را نخورید. زیرا در بسیاری از موارد این محصولات نه تنها فایده ای نداشته اند، بلکه آسیب رسان نیز بوده اند و عوارضی را به همراه داشته اند. اما با یک خرید آگاهانه می توانید از نتیجه آن لذت ببرید.

10-حتما پیش از خرید کرم ضد چین و چروک یا هر محصول آرایشی و بهداشتی برچسب روی محصول را به دقت مطالعه منید. به مواد تشکیل دهنده و تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کافی داشته باشید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو