payamgps.com

کرم لیفتینگ چیست؟

کرم لیفتینگ چیست؟

صورت اولین بخشی از بدن است که در موقع برخورد با دیگران توجه آنها را به خود جلب می کند. پوست افراد معمولا در دوران نوجوانی و جوانی بسیار شاداب است و پس از دوران جوانی شروع به افتادگی و نهایتأ چروک شدن می کند. اگر شما نیز دوران جوانی خود را پشت سر گذاشته اید و زمانی که در آینه نگاه می کنید از بابت افتادگی و خطوط صورتتان اضطراب پیدا می کنید حتما این مقاله را بخوانید. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و بیولوژی اغلب این نگرانی ها از بین رفته است و با مصرف مواد بهداشتی مناسب می توانید پوستی به زیبایی دوران جوانی خود داشته باشید. یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت کنید لیفتینگ (محکم سازی) پوست است.

لیفتینگ صورت معمولا به دو روش جراحی وغیر جراحی انجام می شود. روش جراحی عوارض و هزینه های خاص خود را دارد. به عنوان بهترین کمک کننده در روش غیر جراحی می توان  استفاده از کرم های لیفتینگ صورت را نام برد که در ادامه درباره ی آنها توضیح خواهیم داد.

چرا پوست شل می شود؟

با گذر زمان و بالا رفتن سن، پوست قابلیت کشسانی و انعطاف خود را از دست میدهد. و این به دلیل آن است که چربی زیر پوست کم می شود. این عوامل به مرور باعث می شوند که در پوست حالت جمع شدگی، افتادگی و چروک ایجاد شود. این عوامل باعث تغییر در حالت ظاهری پوست می شوند. بیشترین قسمت هایی از پوست که آسیب بیشتری می بینند قسمت هایی از پوست هستند که نازک ترند، مثل دور چشم و اطراف دهان.

وقتی این قسمت ها چروک می شوند به چهره حالت خسته و اخمو بودن می دهند. بعضی از عوامل نیز این روند را سریعتر می کنند: مثل مصرف دخانیات، کاهش وزن شدید، زیاد در معرض آفتاب بودن، اضطراب های روزانه، مصرف الکل و وراثت. آثارسالخوردگی در تمام بدن خود را نشان می دهند. اما در پوست و به خصوص نواحی حساس آن بیشتر آشکار است.

کرم لیفتینگ چیست؟

یکی از مهم ترین کمک کننده ها برای جلوگیری از افتادگی و یا ترمیم افتادگی پوست کرم های لیفتینگ هستند. این کرم ها حامل موادی هستند که حاصل پیشرفت در بیوتکنولوژی است. این کرم ها بیشتر از بیوپلیمرهای دریایی و مواد گیاهی با تأثیر بالا ساخته شده اند. این مواد استحکام لازم را به پوست می دهند و از افتادگی آن جلوگیری می کنند. این کرم ها اثر کوتاه مدت خود را در چند دقیقه نشان می دهند و پس از مصرف بلافاصله پوست جوان تر دیده می شود. تأثیر طولانی مدت آنها نیز بواسطه ی افزایش میزان کلاژن در پوست قابل دیدن است و در طولانی مدت می توانند باعث استحکام پوست شوند.

دراین کرم ها از روغن های مخصوص گیاهی نیز استفاده می شود. مواد مرطوب کننده نیز جهت رطوبت و شادابی پوست به کار گرفته می شوند. اسید های چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 نیز برای تأمین رطوبت استفاده شده اند و همچنین برای افزایش استحکام پوست از ویتامین های A و Eو D استفاده شده است.

طریقه ی مصرف این کرم ها به این صورت است که روزی دوبار صبح و شب پس از تمییز کردن پوست مقدار مناسبی از کرم را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید تا جذب شود.

.

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو