payamgps.com

فواید ژل های پاک کننده ی صورت

فواید ژل های پاک کننده ی صورت

توصیه های زیادی در رابطه با ضروری بودن ژل های پاک کننده ی صورت شنیده می شود. حتی این توصیه ها می گویند که اگر آرایش هم ندارید بهتر است شب ها صورت خود را با ژل های پاک کننده ی صورت بشویید. همچنین گفته می شود که بهتر است پوست صورت همیشه مرطوب بماند. اما واقعا دلیل همه ی این توصیه ها برای چیست؟ برای بهتر روشن شدن موضوع توصیه میکنیم مقاله ی زیر را بخوانید تا با لوسیون های پاک کننده ی صورت آشنا شوید.

این ضروری است که قبل از خواب و بعد از خواب از ژل های شستشوی صورت استفاده کنید. این نیاز به دلیل افزایش سن است. زیرا با افزایش سن، پوست به مراقبت بیشتری نیاز دارد. همچنین این ژل ها باعث می شوند گذر زمان کمتر بر پوست شما تأثیر بگذارد. استفاده از این ژل ها باعث می شود که تمام مواد آرایشی و چربی های اضافی از روی پوست برداشته شوند و به پوست اجازه ی تنفس و استراحت می دهد. همین امر باعث میشود تا علائم پیری و چروکیدگی دیرتر ظاهر شوند.

فواید ژل های پاک کننده ی صورت

استفاده ی مداوم از ژل های پاک کننده ی صورت باعث می شود که دیگر به محصولات ضد پیری نیازی نداشته باشید. این به این دلیل است که پوست خودش را در شب ترمیم می کند چون جریان خون در شب به پوست بیشتر است و اکسیژن بیشتری به پوست می رسد. اگر از ژل های شستشوی صورت استفاده نکنید و روی پوست چرب و با آرایش محصولات ضد پیری را بزنید این محصولات تأثیر خود را نخواهند گذاشت.

همچنین در طول روز زمانی که پوست شما ریز آفتاب قرار دارد آلودگی ها و سلول های مرده ی بیشتری روی پوست تجمع پیدا می کنند. بنابراین توصیه می شود که به محض رسیدن به خانه با استفاده از این ژل ها پوست خود را بشویید. این مورد با افزایش سن اهمیت و توجه بیشتری می خواهد. زیرا سطح کلاژن پوست رفته رفته کم می شود و منافذ پوست کمتر باز می مانند.

بنابراین در سنین بالا مصرف این ژل ها بیشتر اهمیت دارد تا ضرر و زیان مواد آرایشی را به کمترین حد ممکن برساند. این ژل ها حاوی مواد آنتی باکتریال نیز هستند که پوست را از ابتلا  به بیماری ها مصون میکنند. در بعضا از این ژل ها از روغن ها و عصاره های گیاهی نیز استفاده می شود تا باعث تقویت و جوانسازی بهتر پوست شوند.

فواید ژل های پاک کننده ی صورت

اهمیت استفاده از ژل های پاک کننده ی صورت در شب

قبل از رفتن به رختخواب، پوست خود را با مقدار مورد نیاز از یک ژل پاک کننده ی صورت خوب بشویید تا منافذ صورت باز شده و به اندازه ی طبیعی باز گردند. پس از برداشتن تمام چربی ها، آلودگی ها و سلول های مرده از مرطوب کننده ی مناسب استفاده کنید تا در شب پوست شما دچار کم آبی نشود. بدون استفاده از ژل های شستشو مرطوب کننده ها نمی توانند تأثیر خود را بگذارند. این ژل ها خود دارای مقداری مواد مرطوب کننده هستند تا پس از استفاده از آن، پوست شما دچار خشکی و شکنندگی نشود.

اهمیت استفاده از ژل های پاک کننده ی صورت در روز

در طول روز سلول های مرده ی بیشتری روز پوست تجمع پیدا میکنند و این به دلیل افزایش گردش خون پوست در شب است. در واقع پوست در شب خود را ترمیم و بازسازی می کند و سلول های مرده ی حاصل از این بازسازی در طول روز در پوست تجمع پیدا می کنند. در صبح و بعد از بیدار شدن از خواب با استفاده از ژل های پاک کننده ی صورت می توان این سلول های مرده را زدود. این امر باعث می شود تا پوست، روز خود را با شادابی بیشتری آغاز کند.

در انتخاب ژل پاک کننده ی صورت باید به چه مواردی دقت کنیم؟

پاک کننده ی صورت بهتر است قوی و از نوع خوب باشد. انتخاب چنین پاک کننده ای باعث می شود تا پوست دوباره حیات خود را به دست بیاورد و باطراوت و شفاف بماند. برای کسانی که بیشتر جوش می زنند و دچار آکنه هستند استفاده از پاک کننده های قوی ضروری است. پاک کننده ها باعث برداشتن لایه های مرده ی پوست می شوند که این امر سلامت پوست را تضمین می کند زیرا که پوست پس از فراغت از وجود سلول های مرده برای کلاژن سازی تحریک می شود و می تواند کلاژن های بیشتری در پوست بسازد. استفاده از کرم مرطوب کننده را پس از مصرف ژل های پاک کننده فراموش نکنید.

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو