payamgps.com

میکروکرم ایجلس و چروک ها

میکروکرم ایجلس و چروک ها

کسانی که چشم های گود رفته یا حلقه های سیاه دور چشم دارند می دانند که آرایش کردن بر روی آنها چقدر سخت است و در واقع یک چالش بزرگ می باشد. حتی استفاده از برند های معتبر آرایشی نیز نتوانسته است این مشکل را رفع کند. میکروکرم ایجلس کرمی است که در عرض 2 دقیقه جوانی را به پوست شما باز می گرداند. همه ی افراد با افزایش سن افزایش چین و چروک های پوست خود را مشاهده می کنند. همچنین، با افزایش سن در زیر چشم حالت پف و ورم کردگی مشاهده می شود که برای خانم ها آزار دهنده است و در از دست دادن حس اعتماد به نفسشان تأثیر زیادی دارد.

محققان برای این معضل راه حل بسیار مناسبی اندیشیده اند. میکروکرم ایجلس برای رفع سریع چین و چروک ها و پف زیر چشم نتایج بسیار خوبی را نشان داده است. در این مقاله درباره ی آنها بیشتر خواهیم دانست.

ترکیبات اصلی میکروکرم اجلس آرژلین و ترکیبات سیلیکاتی است که می توانند در مدت 2 دقیقه کیسه های زیر چشم یا همان پف کردگی را بر طرف کرده و زیبایی پوستتان را دوباره به شما هدیه کنند.

میکروکرم ایجلس و چروک ها

رابطه ی میکروکرم ایجلس با چروک ها و خطوط صورت چیست؟

میکروکرم راه حل ساده، در دسترس و با قیمت منطقی است که بدون هیچ گونه عارضه ای می تواند بهترین اثر را در رفع چین و چروک های پوست شما داشته باشد. در ادامه شیوه ی مصرف این کرم را توضیح میدهیم. به گونه ای که بهترین تأثیر را بتوانید از این کرم دریافت کنید.

اگر می خواهید خطوط دور چشم، حلقه های سیاه دور چشم و چروک های ریز کنار چشم ها را از بین ببرید، ابتدا صورتتان را بشویید و قبل از استفاده از زیرساز های آرایشی، میکرو کرم ایجلس را به صورت لایه ای نازک در نواحی زیر چشم پخش کنید. به این مسئله دقت داشته باشید که برای اثر بخشی کرم، عضلات صورتتان باید در حالت آسوده و ریلکس باشند. پس وقتی کرم را استفاده کردید اصلا صحبت نکنید یا نخندید. بعد از دادن 2 دقیقه استراحت به پوست، یک زمینه ی صاف و عاری از چین و چروک دارید. حالا میتوانید آرایش کنید و زیبایی بازیافته ی خود را ببینید.

علاوه بر خطوط صورت، این کرم برای استفاده در خطوط خنده و چین و چروک های کل قسمت های پوست مناسب است. در ادامه انواع چروک ها را برایتان توضیح می دهیم:

چروک های صورت در دو دسته جای میگیرند:

1-چروک های استاتیک

این چروک ها زمانی مشاهده می شوند که پوست در حالت استراحت است و فعالیتی ندارد. علت این چروک ها عمدتأ عوامل خارجی است که برای پوست مضر هستند، مثل آفتاب. این چروک ها حاصل از تغییر بافت اصلی پوست هستند.

2-چروک های دینامیک

این چروک ها درنتیجه ی فعالیت زیاد ماهیچه های صورت بوجود می آیند. این چروک ها بیشتر در اثر عادات زندگی غلط و عوامل مضر درونی هستند. محل این چروک ها بیشتر در نواحی یک سوم بالایی صورت است. از این چروک ها میتوان به چروک های شعاعی که در اطراف چشم ها قرار دارند  و اصطلاحأ پنجه کلاغی نامیده می شوند، چروک های افقی واقع در پیشانی و چروک های قسمت میانی صورت موسوم به چروک اخم نام برد.

میکروکرم ایجلس و چروک ها

میکروکرم ایجلس علاوه بر اینکه در عرض 2 دقیقه تمامی چروک ها را محو میکند، در مدت زمان مصرف طولانی و روزانه میتواند چروک های دینامیک و دائمی را نیز از بین ببرد.

به منظور آرایش کردن، حتمأ باید از این کرم پیش از زیر سازی (اصطلاحأ فوندیشن) استفاده کنید. وقتی پس از مصرف این کرم چروک ها و خطوط اطراف صورتتان محو شدند می توانید بدون مشکل از کانسیلر و کرم پودر در نواحی دور چشم خود استفاده کنید.  دراین حالت دیگر این مواد روی چروک ها نمی ماسند و جلوه ی غیر طبیعی و نازیبایی را بوجود نمی آورند.

توجه کنید که میکروکرم ایجلس بهترین تأثیر خود را روی پوست های تمییز و خشک و مخصوصا عاری از رطوبت و آب می گذارد. به آرامی سر انگشت خود را به کرم آغشته کنید و بر روی ناحیه ی مدنظرتان بمالید. باید صبر کنید تا کرم خشک شود. برای این منظور میتوانید از فن یا سشواری که حتما باد سرد دارد استفاده کنید. از مواد آرایشی حاوی روغن و مایعات روی این کرم استفاده نکنید. اما مواد خشک آرایشی بلامانع و توصیه شده است. برای پاک کردن کرم میتوانید از تمییز کننده های مخصوص پوست با آب ولرم استفاده کنید. اما باید 30 دقیقه از مصرف کرم گذشته باشد.

توصیه های مهم:

کرم نباید با چشم تماس پیدا کند. در صورت تماس با چشم حتما با آب بسیار زیاد بشویید. اگر قبلا به مواد آرایشی حساسیت داشته اید یا  به این کرم حساسیت داشتید حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو