payamgps.com

ماسک نگهدارنده ی رطوبت

ماسک نگهدارنده ی رطوبت

پوست صورت انواع متنوعی دارد که زیاد درباره ی آن صحبت می شود، بسیاری از افراد به خاطر چرب بودن پوست صورتشان ناراحت هستند و به دنبال راه حل هایی برای رفع  این معضل می گردند. ولی  یادتان نرود که از سوی دیگر، افراد دیگری هم از خشک بودن پوست صورتشان ناراضی اند. بنابراین نهایتأ هر دو دسته به دنبال راه حل های مطلوبی برای رفع مشکل خشکی یا چربی بیش از حد پوست صورت خود هستند. خوب است فراموش نکنید، هر کدام از انواع پوست، فایده ها و مضرات خودشان را را دارند. برای نمونه این درست است که پوست‌های چرب بیشتر از جوش زدن صورت رنج می برند، ولی در مقابل، دیرتر چین و چروک ها در صورتشان پدیدار خواهند شد.

نمونه ی دیگر پوست های خشک هستند که اگرچه صاف و روشن هستند، در برابر عوامل بیرونی و درونی بیشتر آسیب پذیر هستند و زودتر پیر خواهند شد. در این مقاله توصیه ی ما برای افرادی است که پوست صورت آن ها خشک می باشد یعنی بدون چربی و رطوبت است. در نتیجه، ما در این مقاله با معرفیماسک های آبرسان و نگهدارنده ی رطوبت، راهکار مناسبی را جهت برطرف کردن مشکلات ناشی از خشکی پوست بیان می کنیم.

اگر شما نیز از افرادی هستید که پوست صورتتان خشک است، و به دنبال راه حل  هستید و احتمالأ قبل از این، روش های زیادی را برای رفع مشکلات پوستی خود امتحان کرده اید، پیشنهاد ما به شما این است که تنها یک دفعه به راه حل هایی که در ادامه توضیح می دهیم توجه کنید. قطعأ با انجام دادن این نکات، پس از مدتی نتیجه خواهید گرفت و با عوارض ناشی از خشکی پوست خداحافظی خواهید کرد.

ماسک نگهدارنده ی رطوبت

مهم ترین راه حل برای رفع مشکل خشکی پوست چیست؟

ابتدا به نشانه های خشکی پوست می پردازیم. اگر هر روز صبح، وقتی که از خواب بر میخیزید، احساس  کشیدگی در پوست خود می کنید به طوری که حس می کنید پوست صورتتان در حال کشیده شدن است، یقینأ  پوست خشکی دارید. پوست های  خشک به طور معمول به زودی چروک های ریز بر می دارند. زمان ایجاد چروک های ریز در پوست های خشک سن مشخصی ندارد و شاید حتی از سنین نوجوانی افراد در آنها شروع به پدیدار شدن کند.

مهم ترین روش برای از بین بردن خشکی پوستتان، حفظ و نگهداری رطوبت پوستتان است. برای اینکه بتوانیم رطوبت پوست صورت خود را نگه داریم، باید آب زیادی بنوشیم. به طوری که باید روزانه حداقل 8 لیوان آب نوشید. البته در کنار خوردن آب، مصرف لبنیات و میوه هایی مانند موز فراموشتان نشود، چون میوه های تازه و لبنیات باعث تامین رطوبت پوست و رفع خشکی آن می شوند.

جهت اینکه رطوبت بیش تری به پوست خشک خود برسانید  و از پدیدار شدن چین و چروک بر روی صورت خود جلوگیری کنید، باید هنگام خواب، از دستگاه بخور سرد استفاده کنید. در نتیجه، اگر از خشکی پوستتان رنج می برید، همین الان در این مورد اقدام کنید و یک دستگاه بخور سرد تهیه کنید. توصیه می شود که دستگاه بخور سرد را قبل از خواب شب در گوشه ای از اتاق خواب خود بگذارید و آسوده بخوابید. این عمل موجب می شود که پوستتان بتواند رطوبت مورد نیاز خود را برای روبرویی با اثرات خشکی تأمین کند.

محتویات ماسک های آبرسان

ماسک های آبرسان بسیاری برای پوست‌های خشک و دهیدراته شده در بازار موجود است. وقتی پوست به دلایل زیادی همچون قرار گیری در معرض نور خورشید یا آلودگی هوا و تغذیه ی نامناسب خشک یا اصطلاحأ دهیدراته شده و آب خود را از دست خواهد داد، صدمه های زیادی به آن وارد میشود و شاید نهایتأ به زخم شدن آن بینجامد.

به همین دلیل کسانی که برای زمان طولانی در معرض عوامل آسیب رسان بیرونی هستند و یا به دلیل بودن در معرض حرارت زیاد مبتلا به خشکی و دهیدراته شدن پوست می‌شوند، بهتر است از ماسک های آبرسان استفاده کنند تا رطوبت پوست خود را باز گردانند. از ویژگی های این کرم ها می‌توانیم مرطوب‌کنندگی، آرامش دهندگی، تغذیه‌ی مناسب و کافی پوست و مسکن بودن آنها را نام ببریم.

محتویات ماسک های آبرسان ترکیبات پایه ای خاک رس صورتی با خاصیت نرم‌کنندگی است. این کرم ها بعضأ عصاره ی گل رز با خاصیت مرطوب‌کنندگی، عصاره شکوفه گیلاس که مغذی است و نوعی آنتی‌آکسیدان می باشد، کره انبه، روغن زرد‌آلو و کره های گیاهی دارند. همه ی این مواد باعث بهبود شرایط پوست می شوند. این کرم ها معمولا برای تمام انواع پوست مناسب اند حتی برای پوست‌های حساس گزینه ی مناسبی هستند.

این ماسک ها در برند های متنوعی در دنیا وجود دارند. از مهم ترین و بهترین این برند ها می توان برند لومینس آمریکا را نام برد که متخصصان خبره ای روی آن کار کرده اند و سالهاست هاست مشتری ها را راضی نگه داشته است. از مهم ترین ترکیبات این کرم عصاره ی نارگیل است که باعث می شود رطوبت پوست به خوبی حفظ شود.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو