payamgps.com

خرید ژل روشن کننده ی لومینس

خرید ژل روشن کننده ی لومینس

اگر در مقابل آینه قرار بگیرید و در پوست صورتتان لکه‌های قرمز و قهوه‌ای مشاهده کنید، برای شما و هیچ‌کس دیگر خوشایند نیست. این لکه‌ها به علت های مختلفی روی پوست شما ایجاد شده اند. طبق اینکه از چه نوعی می باشند، روش‌های درمانی مختلفی نیز دارند. در ادامه ی این مقاله انواع لکه های پوستی  را برایتان توضیح خواهیم داد. و توضیح بهترین راه حل پاکسازی آنها خواهیم پرداخت. اکنون به طور مختصر بگوییم که خرید ژل روشن کننده لومینس بهترین درمان خواهد بود.

انواع لکه های پوستی

کک و مک

کک و مک از لکه های پوستی بسیار رایج است. این عارضه بیشتر در افراد با پوست روشن و دارای موهای قرمز یا بلوند و صاحبان چشم های آبی بیشتر مشاهده می‌شود. این عارضه از سن پنج سالگی آغاز شده و به صورت لک‌های کوچک قهوه‌ای با رنگ روشن، در مناطقی از بدن شامل صورت، شانه ها و پشت مشاهده می‌شود. در تابستان شمار، اندازه و عمیق بودن این لکه ‌ها زیاد می شود. بعضی روش های درمانی مثل لیزر برای زدودن این لکه ها وجود دارد. اما توجه کنید که ممکن است این لکه ها دوباره عود کنند.

لکه‌های نشأت گرفته از جای جوش

در بعضی از افراد مبتلا به جوش، انواع لکه های پوستی پس از بهبود جوش نمایان می‌شوند. احتمال دارد فرد در آغاز دچار جوش‌های قرمز یا دارای چرک ‌شود و با گذشت زمان وقتی جوش‌ها خشک شدند لکه های قهوه‌ای یا لکه های قرمز بر جا بمانند.  به خصوص اگر فرد جوش خود را دست بزند احتمال ماندن لکه ی قهوه‌ای یا لکه ی تیره پس از جوش زیاد خواهد شد.

لکه‌های ناشی از حاملگی

همه خانم‌هایی که مادر شده اند، می‌گویند نه ماه بارداری علاوه بر اینکه از شیرین‌ترین و به ماندگارترین دوره‌های زندگی است، مشکلات و دردسرهای خاص خودش را نیز دارد. یکی از این مسائل، پدیدار شدن لک‌های پوستی است. لکه‌های بارداری به شکل لکه‌های تیره و قهوه‌ای هستند. که روی گونه‌ها یا پیشانی و دور چشم‌ها مشاهده می‌شوند. این عارضه به مرور و به کندی ایجاد می شود و حالت قرینه دارد. لکه های بارداری بیشتر در نیمه ی دوم بارداری بروز می کنند. در برخی موارد در بانوانی که قرص های ضد بارداری استفاده می کنند هم بروز می کند. برای درمان لکه های بارداری بهتر است که درمان هر چه سریعتر انجام شود تا لکه ها ماندگار نشوند.


خال‌های قهوه‌ای

یکی از گونه های لکه های پوستی خال‌ها هستند. خال‌ها شامل لکه‌های پررنگ‌ روی پوست هستند. برخی از خال‌ها دارای رنگ آبی هستند. این لکه ها درمان سخت تری دارند. حتی روی صورت و اطراف چشم نیز دیده می‌شوند.

لکه‌های ناشی از سو تغذیه

این لکه ها در اثر کم بودن ویتامین B12 اتفاق می افتند. در نژادهای دارای پوست تیره رایج تر هستند. در اثر کم بودن ویتامین A این لکه ها وسعت بیشتری خواهد داشت. در این حالت همراه با برجستگی‌های به شکل پوست مرغ نمایان می‌شوند. به علاوه در اثر کمبود اسید فولیک، کمبود ویتامین C و انواع کم خونی‌ها لکه های پوستی پدید می آیند.

آیا لکه‌های پوستی برای سلامتی خطر دارند؟

لکه‌ها به طور معمول نگران‌کننده نیستند. تنها ظاهر پوست را تغییر می دهند. لازم به ذکر است که برخی سرطان‌های پوست در آغاز با لکه ها خود را نشان می‌دهند، اما این لکه ها با گذشت زمان برجسته شده و شکلشان تغییر می کند. اما لکه‌های معمولی دارای شکل عجیب و غیر عادی نیستند.

 

خرید ژل روشن کننده ی لومینس

 

ژل آبرسان و روشن كننده ی لومينس دارای تركيباتي است كه موجب شفافیت پوست می شوند. این ترکیبات در كم رنگ كردن اثرات جا مانده از جوش و اسكارهاي پوستي، ترميم روزنه های باز پوست، روشن ساختن تيرگي هاي پوست و به خصوص تيرگي دور چشم بسیار نقش دارند.
هرگونه نا همگونی در حالت رنگی رنگ دانه هاي موجود در پوست خواه بر اثر اختلالات هورموني خواه بر اثر سوختگي هاي آفتاب، با این محصول قابل برطرف شدن است. این محصول براي صورت ،گردن و بدن هم قابل استفاده می باشد.

ویژگی های ژل روشن کننده لومینس

 

ژل روشن کننده ی لومینس، موجب محو شدن لک های ناشی از جوش، زخم ها و آسیب های پوستی می شود. همچنین باعث رطوبت دهی به پوست شده و از چروک افتادن در پوست جلوگیری می کند.

خرید ژل روشن کننده ی لومینس

 

این محصول که از محصولات پکیج جوانسازی لومینس است، مربوط به کمپانی ژنس آمریکا می باشد. برای خرید ژل روشن کننده لومینس هم اکنون می توانید در سایت http://iranjeunesse.com  سفارش خود را ثبت کنید. شرکت ایران ژنس به سرعت و با اطمینان خاطر محصولات اورجینال کمپانی ژنس را در اختیار شما قرار می دهد.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو