payamgps.com

قیمت کرم روز لومینس

قیمت کرم روز لومینس

محصولات و دسته ی جوانسازى بی نظیر و منحصر به فرد  لومینس LUMINESCE نسل جدیدى از محصولات ضد سن anti-aging است. این دسته تهیه شده در شرکت ژنس گلوبال jeunesse global آمریکاست. از مهم ترین محصولات این دسته کرم روز لومینس است. در ادامه قیمت کرم روز لومینس را هم به شما خواهیم گفت.  

علت نیاز به کرم های روز

  پس از 25 سالگی، بدن انسان سالانه 1% کلاژن خود را از دست میدهد. این امر موجب از بین رفتن حالت کشسانی پوست میشود. بنابراین انواع بیماری های پوستی، خطوط صورت، چین و چروک، روزنه ها، اسکارها، ترک های پوستی و سرانجام پیری پدیدار میشود. همه ی اینها بدین معنی است که سلول های بنیادی که اصلی ترین سلول های بدن هستند آسیب دیده اند و در حال از بین رفتن هستند. یعنی دیگر نمیتوانند کار خود را درست و بی نقص انجام دهند. بنابراین محققین و دانشمندان شرکت ژنس گلوبال jeunesse آمریکا سالها تحقیق و پژوهش کرده اند تا درمانی برای این مشکل بیابند. نو آوری دکتر ناتان نیومن و دکتر وینست گیام پاپا باعث شده تا این شرکت موفق به کشف فرمول یگانه ای در راستای تولید محصول ضد سن بی نظیری باشد. این محصول با بهترین و مرغوب ترین مواد طبیعی ساخته شده است. بخش بسیاری از ترکیبات آن سلول های بنیادی و بیش از 200 فاکتور رشد که سیگنال های بین سلولی هستند، است. این شرکت راه حل مناسبی برای نوسازی، ترمیم و جایگزینی سلولهای دارای آسیب است.  پکیج قدرتمند و بی نظیر جوانسازی با اسم تجاری لومینس LUMINESCE نتیجه ی این تحقیقات است.

کرم روز لومینس

  از مهم ترین محصولات پکیج لومینس، میتوان به کرم روز آن اشاره کرد. این محصول، کرمی برای کل روز است. دارای کلیه ی ویتامین ها و فاکتورهای جوانسازی نیز است. کرم روز لومینس دارای عصاره ی سیب، عدس و هندوانه برای آب رساندن به پوست است. بدین منظور از عصاره ی جلبک قرمز دریایی و جلبک سبز استفاده کرده است . برای حفظ رطوبت پوست و حالت کشسانی آن بسیار مفید است. کرم روز لومینس با سرعت زیادی سلول های موجود در روی پوست را آبرسانی کرده و به نوسازی سلول های پوستی برای مراقبت از جوانی یاری می دهد.

اثرات کرم روز لومینس

این کرم دارای ضد آفتاب با SPF مناسبی است.  همچنین  مواد  شیمیایی دارای پارابن و روغن ندارد .این محصول با سرعت بسیار بالا  پوست را آبرسانی می کند. موجب مراقبت  از  پوست نیز می شود. به طوری که لایه ای محافظتی در برابر اشعه های زیان بخش و رادیکال های آزاد می سازد. باعث  افزایش آبرسانی پوست می شود. تا ۸۵ % باعث کاهش خطوط ریز و چین و چروک در طی دو هفته شده و در کمتر از 2 ساعت پوست را به کلی رطوبت می بخشد. حاوی عصاره ی جلبک دریایی  است. این عصاره موجب حفظ رطوبت پوست به طور طبیعی میشود . دارای عصاره ی جلبک است.  این عصاره باعث افزایش کلاژن سازی و الاستین سازی در لایه ی سطحی پوست میشود .دارای عصاره ی جلبک آبی است. این ترکیب به صورت طبیعی موجب حفاظت از بافت های پوستی در مقابل اشعه های زیانبار فرابنفش میشود .  

Daily luminesce cream ingredients

Water (Aqua), Cetyl Ethylheanoate, Isopentyldiol, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Lecithin, Behenyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Polyglycerol-10 Myrisate, Stearyl Alcohol, Phytosterol, Human Adipose Stromal Citrullus Vulgaris, Cell Conditioned Media Extract, (Watermelon) Fruit Extract, Sodium lactate, Sodium PCA, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsequioxane Crosspolymer, Triethylhexanonin, Phenoxyethanol, PPG-12/SMDI Copolymer, Glycerin, Sea Salt, Carrageenan, Phormidium Persicinum Extract, Chlorella Vulgaris Extract, Sea Water, Xanthan Gum, Alkyl Acrylate Crosspolymer, Geraniol Acrylates/C10-30, , Hexyl Cinnamal, Sodium Hydroxide, Linalool, Limonene, Fragrance (Parfum)

شیوه ی مصرف روزی یکبار این کرم را استفاده کنید. توصیه می شود بعد از استفاده از سرم جوانسازی از برند لومینس آن را استفاده کنید . مقداری بسیار کم از کرم را روی انگشت قرار دهید. روی پوستتان بمالید و  به طور دورانی مالش دهید. تا ناحیه ی گردن نیز این حرکت را ادامه دهید.  

هشدار

  از تماس با چشم خودداری نمایید. اگر به طور اتفاقی با چشم تماس پیدا کرد، چشم ها را آب بسیار زیاد شستشو دهید. این محصول را زیر نور خورشید و در دمای بالا قرار ندهید. این محصول را در جای خشک و خنک و دمای 20 تا 25 درجه ی سانتیگراد  و در جای تاریک نگهداری کنید. اگر هر گونه عارضه یا التهاب در پوست مشاهده کردید، از مصرف این محصول خودداری کرده و با پزشک متخصص مشورت نمایید.  

قیمت کرم روز لومینس

  کمپانی ژنس سعی کرده که بهترین قیمت را به مشتری ارائه دهد. قیمت کرم روز لومینس در خود کمپانی ژنس 69.95 دلار است. در فروشگاه ها و سایت های ایرانی میتوانید آن را از 340 تا 400 هزار تومان پیدا کنید. اما می توانید از طریق سایت http://iranjeunesse.com/ این محصول را به طور اورجینال و با اطمینان فقط با قیمت ۷۵۰ هزار تومان سفارش دهید. ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو