payamgps.com

ژل روشن کننده لومینس

ژل روشن کننده لومینس

عارضه های پوستی

عارضه ای شایع اما بی ضرر در بسیاری از افراد دیده می شود و آنها را درگیر کرده است. هیپر پیگمانتاسیون یا جمع شدن نا همگون رنگدانه ها در پوست در بعضی افراد اتفاق می افتد. در این عارضه رنگ نواحی ای از پوست، تیره تر از رنگ معمولی پوست می شود. یعنی در اطراف آن ناحیه هاله ای رنگ غیر عادی تشکیل می شود. این تیرگی زمانی اتفاق می افتد که ملانین اضافی در پوست جمع شده و رسوب تشکیل دهد. ملانین، رنگدانه قهوه ای است که در پوست موجود است. این ماده رنگ طبیعی پوست را تولید می کند. این عارضه ممکن است رنگ پوست هر نژادی را تحت تأثیر خود قرار دهد.

لکه های پیری

لکه های دوران پیری یا لکه های خورشیدی شکلی شایع  از هیپر پیگمانتاسیون می باشند. این لکه ها به دلیل آسیب دیدن پوست بر اثر آفتاب به وجود می آیند. این لکه های تیره به طور معمول روی دست ها و صورت ایجاد می شوند. چون این نواحی بیشتر زیر آفتاب قرار می گیرند.

لکه های ملاسما و کلاسما

لکه های ملاسما و کلاسما نیز نوعی از این عارضه هستند. این لکه ها از نظر شکل ظاهری شبیه به لکه های پیری  هستند. ولی وسیع تر از آن ها می باشند. این لکه ها بیشتر در اثر تغییرات هورمونی به وجود می آیند. به طور مثال حاملگی احتمال دارد باعث تولید بیش از حد ملانین شود و پوست صورت، شکم و دیگر مناطق بدن را به این عارضه مبتلا کند. همچنین زنانی که قرص ضد حاملگی استفاده می کنند، در بدنشان تغییرات به همین صورت مشاهده میکنند.

این افراد ممکن است به این عارضه مبتلا شوند. به افرادی که این لکه ها آنها را اذیت می کند، توصیه می شود استفاده از قرص های ضد حاملگی را قطع کنند. تغییر رنگ پوست احتمال دارد علت های بیرونی هم داشته باشد. به طور مثال بیماری های پوستی مثل آکنه پس از بهبودی احتمال دارد اثرات تیره رنگی روی پوست بگذارند. زخم های ایجاد شده بر اثر جرا حی های پوست هم احتمال دارد این لکه ها را در پوست ایجاد کنند.

کک و مک

کک و مک ها نیز نوعی از این عارضه هستند. آنها لکه های کوچک و قهوه ای رنگی می باشند که همه جای بدن ممکن است پدید آیند. ولی روی صورت و بازو شایع ترند. کک و مک یک خصیصه ی ارثی است.

مواجه شدن با آفتاب اثر این لکه ها را از هر دسته ای که باشد بیشتر می کند. زیرا ملانین موجود در پوست، انرژی پرتوهای مضر خورشید مثل پرتوهای فرا بنفش خورشید را جذب می کند تا پوست را در برابر این اشعه ها محافظت کند. در نتیجه ی این رویداد، پوست تیره می شود و این لکه ها نیز تیره تر می شوند.

ژل روشن كننده لومينس

ژل هیدراته و روشن کننده ی لومینس حاوی ترکیباتی است که موجب شفافیت و کم رنگ کردن اثرات جوش و اسکارهای موجود در پوست می شود. این ژل همچنین موجب ترمیم روزنه های باز پوست، روشن کردن تیرگی های پوست و به ویژه سیاهی زیرچشم می شود.

اين ژل براى هر نوع ناهمگونی در رنگ رنگدانه هاي پوست استفاده می شود.  خواه این لکه ها بر اثر اختلالات هورموني به وجود آمده باشند خواه بر اثر سوختگي با آفتاب.  این محصول برای صورت و گردن کاربرد داشته و اثرات خود را بر این نواحی به خوبی میگذارد.

لومینس در مقایسه با محصولات دیگر

اغلب محصولات سایر برند ها که به عنوان روشن کننده ی پوست عرضه شده اند، دارای هیدروکینون هستند. این روشن کننده ها با کم کردن سرعت تولید ملانین در نواحی تیره ی پوست آن نواحی را روشن و کمرنگ کرده و آرام آرام رنگ آن را به حالت اولیه اش تغییر می دهند. اگرچه، کرم های روشن کننده ی دارای هیدروکینون در طولانی مدت موجب زیاد شدن تحریکات پوستی می شوند، ژل روشن کننده ی لومینس این ایراد را ندارد و اثری طولانی مدت و همیشگی دارد.

روش مصرف

قبل از مصرف ژل روشن کننده، حتما صورتتان را با تمییز کننده ای ملایم، ترجیحأ برند لومینس، تمیز کرده و ژل روشن کننده ی لومینس را به صورت دایره ای بر روی آن ناحیه بمالید. ژل روشن کننده ی لومینس را می شود روزی دو بار برای تمام نواحی صورت غیر از دور چشم ها استفاده کرد.

هشدار مصرف

دقت کنید که پس از مصرف 15 تا 20 روز اثر این ژل را در نواحی استفاده شده خواهید دید. تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه، استفاده از ژل را ادامه دهید.

این محصول فقط برای استعمال خارجی است.
در صورت ایجاد نوع حساسیت مصرف را قطع کنید.
دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو