payamgps.com

قیمت کرم شب لومینس

قیمت کرم شب لومینس

افزایش سن و تغییرات پوست

  وقتی در اوج جوانی هستید، سلولهای پوستتان با سرعت زیادی عوض میشوند. اما این عوض شدن سلولی با زیاد شدن سن کم میشود. با زیاد شدن سن و کم شدن خاصیت الیاف کلاژن و الاستین موجود در پوست، در روی پوست چروک های کم عمق پیدا میشوند. این چروک ها کم کم عمق پیدا می کنند. با گذشت زمان، مقاومت بافت های زیر لایه ای هم  کم می شود. وقتی چربی های زیرلایه ای مقاومت خود را از دست بدهند،  گونه ها، لب و نواحی دور دهان حالت گودی و تو رفتگی پیدا می کنند .منحنی های یکنواخت و صاف زیر چشم ها به چندین منحنی که بعضأ به همراه پف زیر چشم است تغییر شکل پیدا می کند. خط لبخند و گونه هم در فک پایینی افتاده می شوند.   تمام این رویداد ها سن افراد را بیشتر نشان میدهند. اگرچه پیری یک فرآیند طبیعی است، ولی انسان مایل است به هر نحوی شده آن را به تعویق بیندازد. انجام دادن شیوه های جوانسازی در وقت مناسب آن، کاملا مورد نیاز است. متخصصان اعتقاد دارند مردم باید از ۳۰ سالگی به بعد برای پیشگیری از رخ دادن پیری زود هنگام اقدامات لازم را انجام دهند. توجه کنید که این یک عدد تقریبی است. در بعضی افراد فرآیند پیر شدن سالها زودتر رخ می دهد و بعضی نیز تا  سالها بعد از 30 سالگی هم مشکلی ندارند .جوانسازی شیوه های متفاوتی دارد. انتخاب هر یک از این این روشها نیاز به شناخت فرد از نوع پوستش دارد تا بر حسب ضرورت روش مناسب خود را انتخاب کند.   یکی از این روش ها استفاده از محصولات جوانسازی پوست است. از مهم ترین و پرکاربرد ترین این محصولات، کرمهای شب را می توان نام برد.

کرم های شب

  تولید هورمون های تأثیر گذار در روند نوسازی و درمان سلول های پوستی در شب و موقع خوابیدن رخ می دهد. بوسیله ی این روند، پوست به درمان و تولید سلول های قبلی و جدید می پردازد. به علاوه، تحقاقات نشان داده است که پوست در موقع شب رطوبت زیادی را از راه تنفس و عرق کردن از راه روزنه های خود از دست می دهد. اگر از دست دادن رطوبت زیاد باشد، به مرور موجب پیدایش نشانه های پیری و چین و چروک در صورت می شوند. محققان می گویند که بهترین موقع برای ترمیم و نوسازی سلول های پوستی در هنگام شب است. بنابراین کرم ها و لوسیون های جوان کننده ی پوست نیز موقع شب و هنگام استراحت پوست باید استفاده شوند.   با استفاده از این کرم ها احساس خوابیدن برای 8 ساعت کامل در حالیکه مواد مرطوب کننده و جوان کننده کار خود را به خوبی انجام می دهند را تجربه کنید. این محصولات و تازه کننده ی بافت های پوستی هستند. همچنین زمانی که پوست شما کاملا آماده است، عمل ترمیم و  احیای  پوست را انجام می دهند و آن را ترمیم می کنند.  

کرم شب لومینس

  از معروف ترین و پرطرفدار ترین کرم های شب می توانیم کرم های شب لومینس را به شما معرفی کنیم. این کرم متعلق به پکیج جوانسازی لومینس است که شرکت ژنس آمریکا آن را برای جوانسازی پوست به بازار معرفی کرده است. با این کرم شب خاصیت کشسانی پوستتان را بازسازی کنید. و سطحی صاف و یکدست به آن هدیه کنید. این کرم را هر شب بر روی پوست تمیز شده ی صورت و گردن بمالید تا تأثیر آن را پس از مدت کوتاهی ببینید.

کرم شب لومینس مملو از ویتامین های مورد نیاز، ترکیبات مرطوب کننده و جوان کننده است. این ترکیبات به آسانی جذب پوست می شوند. همچنین در نگهداری رطوبت و شادابی پوست نقش مؤثری دارند. به علاوه، ترکیبات فعال، مواد غنی و جوان ساز موجب تحریک ترمیم و نوسازی سلولی و کم شدن خطوط و چین و چروک ها می شوند.

موارد مصرف کرم شب لومینس

این محصول ضد چین و چروک است. همچنین عملکرد چند منظوره دارد و برای پوست های خشک و معمولی بسیار مناسب است. ببه عنوان مرطوب کننده نیز میتواند ایفای نقش کند.  

روش مصرف کرم شب لومینس

  ابتدا پوست خود را با شوینده ی مناسب تمییز کنید. توصیه می شوند لوسیون شستشوی صورت لومینس را استفاده کنید. موقع شب که وقت مناسبی برای ترمیم و نوسازی پوست است، کرم شب لومینس را روی پوست تمیز قرار داده و مالش دهید.

قیمت کرم شب لومینس

قیمت کرم شب لومینس را در سایت های مختلف می توانید مشاهده کنید. اگر به چند سایت یا فروشگاه سر بزنید با قیمت های مختلفی مواجه خواهید شد. ممکن از قیمت بین 500 تا 550 هزار تومان را پیدا کنید. اما در سایت http://iranjeunesse.com میتوانید یک سفارش کاملا مطمئن تنها با قیمت ۹۵۰ هزار تومان داشته باشید.     / برای خرید این محصول به تمامی موارد بالا توجه کنید. ببینید که چطور با کمک این ترکیبات شگفت انگیز می توانید یک محصول ویژه را خریداری کنید. ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.http://iranageless.com
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو