payamgps.com

لیفتینگ صورت چیست؟

لیفتینگ صورت چیست؟

دلایل افتادگی پوست

 

با زیاد شدن سن، صورت افراد چربی زیر پوست خود را از دست می دهد.  بنابراین پوست آن قسمت کشیده شده و خط ها و چین و چروک‌های آن بیشتر آشکار می‌شود. عوامل بیرونی نیز مثل نور خورشید، عوامل ژنتیکی و شیوه ی زندگی با هم ترکیب شده و با گذشت زمان موجب ضعیف شدن پوست صورت می‌شوند. بسیاری از زنان و مردان در پی یافتن راهی برای حفظ جوانی و زیبایی ظاهری پوستشان هستند. واضح است که افراد نمی توانند زمان را به عقب برگردانند.  ولی متخصصان در کاهش بدون عوارض و مطمئن چین و چروک‌های صورت و از بین بردن افتادگی پوست به افراد کمک می کنند. برای این کار روش‌های مختلفی مثل تزریق ژل، تزریق چربی، بوتاکس و انواع کرم های بهداشتی معرفی شده اند.

 

اگر عمل لیفتینگ به درستی صورت بگیرد می توانند صورت را ۵ تا ۱۰ سال جوانتر نشان می‌دهد. عمل لیفتینگ پوست یا همان کشش پوست برای صورت معمول در افراد 40 تا 60 ساله استفاده می‌شود. البته این شیوه برای هر سنی قابل انجام است. عمل لیفتینگ از طریق برداشتن چربی های اضافی، سفت کردن عضله های لایه ی زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن انجام میشود. بنابراین نشانه‌های زیاد شدن سن را کم میکند.

روش های مختلف لیفتینگ صورت

امروزه شیوه های متنوعی برای بالا کشيدن پوست یا همان ليفتينگ صورت انجام میشود. این روش ها شامل روش های جراحی و غيرجراحی هستند. اين روش‌ها برای بهبود پوست در صورت‌هايی که در اثر زیاد شدن سن مبتلا به شل‌شدن و افتادن پوست شده‌اند کاربرد دارند.

 

روش های جراحی

شاید بدانيد که روش‌ هاي جراحی به منظور بالا کشيدن پوست صورت یا همان ليفتينگ صورت بسيار متنوع هستند. برخی از اين روش‌ ها تنها برای پوست صورت انجام مي‌ شوند. اما برخی ديگر به اضافه ی پوست، عضله های ريز پوست را هم فرم می دهند. بنابراین جراحی ها به صورت های سطحی يا عمقی انجام می شوند.

 

این جراحی ها همچنين روی نواحی مختلفی از صورت انجام می شوند. به طور مثال در نواحی گونه‌ها، پيشاني و غیره. در اين نوع جراحي‌ ها بيمار بايد به طور عمومی بيهوش شود. مدت  زمان عمل نیز حدود 90 تا 120 دقيقه می باشد. اين عمل ها اصلا ساده نيستند. حتي امکان دارد در برخی موارد مثل جراحی های بزرگی که به کارگذاری لوله‌ هايی برای تخليه ی مواد اضافی نیاز دارند،  عوارض بزرگی مثل عفونت، خونريزی و نامتقارنی صورت را در پی داشته باشند.

برای تشخیص اینکه آیا به لیفتینگ نیاز دارید این موارد را باید بدانید

وجود داشتن یک خط چین عمیق از نواحی اطراف بینی تا کناره ی دهان
وجود چین‌ های عمیق در گونه‌ ها، و همچنین شل شدن پوست روی برجستگی‌ های نواحی گونه
شل شدن کلی پوست، ایجاد چین‌ها و ستون‌های عمودی در پوست.  یا وجود چربی اضافی در ناحیه ی گردن

استفاده از کرم های سفت کننده برای لیفتینگ صورت

 

غالبا تمام محصولاتی که موجب سفت شدن پوست می شوند، دارای ترکیباتی هستند که پوششی سفت روی پوست ایجاد می کنند. این لایه ی پوششی دارای ترکیبات سفت کننده است.  به همین خاطر پوست به احساس سفت شدن دست می یابد. تاثیر این پوشش در برخی کرم ها موقتی است. در بسیاری از موارد در ساختار پوست تغییراتی ایجاد نمی شود ولی با مصرف طولانی مدت می توان کمی پوست را سفت کرد.

ترکیبات موجود در کرم های سفت کننده

 

ساخته شدن کلاژن در پوست بسیار حائز اهمیت است. تولید کلاژن به پوست کمک می کند تا کمتر چروک شود. شما به صورت خانگی می توانید با کمک  از محصولات دارای آنتی اکسیدان های قوی و مواد ترمیم کننده کلاژن  سازی را در پوستتان یاری دهید.

همانطور که می دانید نور خورشید موجب تخریب شدن کلاژن و الاستین می شود. بنابراین استفاده کردن از کرم های ضد آفتاب با SPF25 و بالاتر از آن مورد نیاز است.

استفاده از کرم های لایه بردار دارای سالیسیلیک اسید و گلیکولیک اسید بسیار کمک می کند. پژوهش های زیادی نشان داده که استفاده از لایه بردارها به کلاژن سازی هم کمک می کند. بنابراین موجب سفت شدن پوست می شود.

ویتامین A  که همان رتینول است اگر به صورت موضعی استفاده شود می تواند به بازسازی الاستین یاری دهد. پژوهش ها  نشان داده است که ویتامین A  حتی قادر است الاستین و کلاژن هم تولید کند.

هشدار

هر روشی را که انتخاب میکنید باید به این نکته ی مهم دقت کنید که در رابطه با آن بسیار تحقیق کنید. اگر روش انتخاب شده به درستی بررسی نشود، برند با کیفیتی نباشد، محصول مناسبی نباشد یا تاریخ انقضایش گذشته باشد ممکن است اثرات غیر قابل جبرانی بر پوستتان بگذارد.

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو