payamgps.com

ژل دور چشم لومینس 

ژل دور چشم لومینس

همانطور که می دانید پوست ناحیه ی دور چشم بسیار حساس است. پوست حساس در قسمت های دور چشم‌ها احتیاج به مراقبت‌های بسیار و دقیق دارد. استفاده از یک کرم دور چشم خوب، می تواند یک قدم اساسی در مراقبت از زیبایی و جوانی چشم‌ها باشد.

به دلیل حساسیت بالای پوست دور چشم که از همه ی قسمت های بدن بیشتر است، به طور معمول روی همه ی محصولات بهداشتی و کرم‌های متنوع نوشته شده است که در ناحیه ی دور چشم استفاده نشود. اما سؤالی که پیش می آید این است که چه مواردی را برای خرید کرم دور چشم باید در نظر گرفت؟ در این مورد باید دقت بسیاری داشت تا به پوست این قسمت صدمه ای نرسد.

در داروخانه‌ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی انواع زیادی از کرم‌‌های دور چشم وجود دارد که ممکن است شما را سردرگم ‌کنند. و ممکن است نهایتا نتوانید کرم مناسب را تشخیص دهید. اما اگر موارد مهمی را یاد بگیرید. همچنین روش‌های تشخیص یک کرم خوب را بلد باشید به سادگی می‌توانید کرم مناسب پوست خود را انتخاب کنید.

 انتخاب کرم یا ژل دور چشم

اول از همه مقصود خود را از خریدن کرم دور چشم معلوم کنید. به طور مثال ممکن است کرمی برای درمان چروک‌ها بخواهید یا قصد دارید سیاهی‌های دور چشم را رفع کنید. یا ممکن است بخواهید پف زیرچشم‌ها را از بین ببرید. کرم‌های متنوعی برای رفع کردن مشکلات متفاوتی طراحی شده‌اند.  هرکدام از اینها یک معضل را رفع می‌کنند.

مواد معمول در کرم ها یا ژل های دور چشم

وقتی قصد دارید براي کرمی هزینه کنید، توصیه می شود از مواد اولیه ی آن اطلاع حاصل کنید. تا اطمینان پیدا کنید کرم را درست خریداری کرده اید. به همین خاطر، به برچسب روی کرم دقت کنید و آن را با دقت بخوانید. به طور مثال یک کرم ضدچروک و ضدپیری چشم باید دارای موادی مثل رتینوئید، آلفاهیدروکسی اسید، کافئین، آنزیم Q10 و ویتامین C باشد. کرم یا ژل هایی هم که برای از بین بردن حلقه‌های تیره ی دور چشم استفاده می کنید باید دارای موادی مثل ویتامین K ، هیدروکینون، کافئین یا عصاره گیاهان یا رتینول باشد.

چه نوع کرم یا ژل هایی را نباید خرید

پوست ناحیه ی زیر چشم بسیار حساس است. به همین خاطر به سادگی تحریک می‌شود. همچنین می‌تواند ملتهب شود. پس توجه داشته باشید که حتما کرمی تهیه کنید که هیچ‌ نوع مواد دارای عطر در آن نباشد. pH  آن نیز به pH پوست و اشک چشم نزدیک باشد. علاوه بر اینها دارا بودن هر نوع الکل و منتول هم می‌تواند موجب ایجاد التهاب در پوست شما شود.  به علاوه بهتر است از خریداری کردن کرم‌هایی که در ظروف شیشه‌ای هستند اجتناب کنید. به دنبال کرم یا ژل‌هایی باشید که در تیوب می باشند. به این خاطر که بیشتر شیشه‌ها درشان گشاد است. این امر موجب می‌شود تا کرم بیشتر در معرض هوا و نور باشد. همین باعث کم شدن کیفیت کرم و رشد کردن بیشتر باکتری‌ها خواهد شد.

ژل دور چشم لومینس

 

این ژل ساخته ی شرکت ژنس آمریکاست. این کمپانی سابقه ی بسیاری در ساخت محصولات بهداشتی دارد. ژل دور چشم لومینس از افتخارات این شرکت است. این ژل موجب می شود تا ظاهر جوان خود را حفظ کنید. با استفاده ی ژل دور چشم لومینس تنها با چند دقیقه می توانید سالها جوان شوید. پس از استفاده از ژل دور چشم لومینس به ظاهر بی نقص و جوان و زیبای اولیه ی خود بر خواهید گشت. با مصرف مداوم این کرم اثر آن را ماندگار کنید.

 

ویژگی های ژل دور چشم لومینس

 

این ژل قادر است پوست ظریف و نازک دور چشم را سفت کرده و بکشد.

این ژل قادر است چروک های دور چشم را برطرف کند تا ظاهر شما جوانتر به نظر برسد.

ژل دور چشم لومینس می تواند خطوط دور چشم شما را به حداقل برساند تا ظاهر بهتری داشته باشید.

 

عناصر استفاده شده در ژل دور چشم لومینس

 

Water(Aqua). Glycerin, Lithium Magnesium Sodium, Phosphate Buffered Saline, Silicate, Nylon-12 Fluorescent Brightener 230 Salt, Phenoxyethanol, Citric Acid, Pullulan, Polyvinylalcohol Crosspolymer, Concinna Extract, Acetyl Hexapeptide-8, Nannochloropsis Oculata Extract, Ahnfeltia Tricholoma Matsutake Extract, Hesperidin Methyl Chalcone, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Dipeptide-2, Phytonadione, Xanthan Gum, Decylene Glycol, Sodium Citrate, Potassium Sorbate, Alcohol, 1,2-Hexanediol, Steareth-20, Silica, Sodium Benzoate, Red 33

شیوه ی مصرف

اپلیکاتور را به آرامی برداشته و مقداری بسیار کم را مستقیما زیر چشم بمالید. به آرامی با اپلیکاتور یا نوک انگشتانتان آن را مالش دهید. 3 الی 4 دقیقه به کرم زمان دهید تا خشک شود. پس از آن می توانید از مواد آرایشی استفاده کنید.

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو