payamgps.com

کرم ضد لک لومینس

کرم ضد لک لومینس

کرم های ضد لک

ژل روشن کننده لومینس

لکه های صورت از مشکلاتی هستند که خانم ها برای آنها هزینه های زیادی می کنند. اما شاید هیچگاه به نتیجه ی مطلوب نمی رسند. برای اینکه بدانید چطور می توانید لکه های پوستی را درمان کنید ابتدا باید علل ایجاد شدن آنها را بدانید.

رایج ترین دلیل ایجاد لکه، نور خورشید است.  رایج ترین نوع لک نیز، لکه های بارداری می باشد. این لک ها بیشتر در خانم ها به رنگ قهوه ای به صورت قرینه هستند. و به مرور ظاهر می شوند. بعضی از زنانی که از قرص های جلوگیری از حاملگی نیز استفاده می کنند، مبتلا به این لک ها می شوند. مواقعی پس از تمام شدن بارداری یا قطع کردن مصرف قرص لکه ها برطرف می شوند. ولی گاهی اوقات تا سال ها بر جای می مانند.

 

انواع لکه های صورت

 

۱- نوع سطحی: در این دسته، رنگدانه ها در نواحی سطحی پوست زیاد می شوند. این نوع رایج تر است و به درمان پاسخ بهتری می دهد.

۲- نوع عمقی: این نوع، به رنگ آبی مایل به خاکستری است. رنگدانه ها نیز در لایه های عمقی پوست قرار دارند. مقاومت به درمان در این گونه بیشتر است.

برای بهبود لک های سطحی و عمیق بهتر است کرم های فاقد هیدروکینون را مصرف کنید. وقتی که از هیدروکینون استفاده می کنید، پوستتان شفاف و زیبا می شود. اما به محض اینکه مصرف این کرم ها را قطع کردید، لکه ها با شدت بیشتری روی صورت پیدا می شوند. در نتیجه برای درمان اولیه نباید از کرم های دارای هیدروکینون استفاده کنید. به صورت همیشگی از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. در ادامه برای شما یکی از بهترین کرم های ضد لک بازار را معرفی خواهیم کرد.

 

ویژگی های کرم های ضد لک

 

1-کم  کردن تولید رنگدانه ی ملانین و شفاف کردن پوست

2 – روشن کننده ی رنگ پوست

3 – یکدست کردن رنگ پوست

4- دارای آنتی اکسیدان های قوی

5-افزایش دادن تولید ماتریسی سلول ها

6 – نرم کننده ای مقوی، دارای مواد مغذی،

7- جلوگیری کننده از صدمات ایجاد شده از رادیکال های آزاد

8-دارای خاصیت ضد پیری

9- دارای ویتامین C پایدار

10- تحریک گردش خون و کمک به تولید کلاژن

11-تولید کننده ی الاستین

 

کرم ضد لک لومینس

کرم مرطوب کننده و روشن كننده ی لومينس که ژل مانند است دارای تركيباتي است كه موجب شفاف شدن پوست و كمرنگ كردن آثار جوش و اسكارهاي پوستي می شوند. همچنین باعث ترميم روزنه های باز پوست، روشن كردن سیاهی هاي پوست به خصوص تيرگي دور چشم می شود.
هرگونه ناهمگونی در درجه ی رنگ دانه هاي پوست خواه بر اثر اختلالات هورموني و خواه حاصل از سوختگي هاي آفتاب، مؤثر است. این محصول قابل استفاده براي صورت، گردن و بدن هم می باشد.

نکاتی برای استفاده از کرم ضد لک لومینس

 

به منظور به دست آوردن بهترین نتیجه بهتر است موارد زیر را در موقع استفاده از این کرم رعایت کنید:

بهتر است کرم ضد لک لومینس در شب استفاده شود.

حتما پیش از استفاده از کرم ضد لک لومینس پوست خود را تمییز کنید. بهتر است برای تمییز کردن پوستتان از ژل شستشوی صورت لومینس استفاده کنید. زیرا برای این کرم مکمل بسیار خوبی است. استفاده از کرم های لایه بردار حداکثر دوبار در هفته نیز می تواند کمک کننده باشد.

بهتر است در اولین شب های استفاده، کرم ضد لک لومینس را زمان 1 تا 3 ساعت روی پوست نگه دارید و پس از آن بشویید. به مرور این زمان را بیشتر کنید. به طوری که از شب تا صبح به طور کامل روی پوست بماند.

حتما از یک کرم ضد آفتاب با  SPF 30 یا بالاتر از آن استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.

 

شیوه ی استفاده

 

پس از پاک کردن و شستن پوست، لایه نازکی از کرم ضد لک لومینس را بر روی نواحی مورد نظر خود قرار دهید. سپس به آرامی پوست خود را مالش دهید. پس از آن به مدت 10 دقیقه پیش از اینکه هر محصول دیگری را بر روی پوست استفاده کنید، منتظر بمانید. این مورد موجب خواهد شد تا کرم ضد لک لومینس با اطمینان بیشتری جذب پوستتان شود. همچنین باعث می شود تا به سادگی از روی پوستتان پاک نشود. توجه کنید که همه ی کرم های ضد لک یا روشن کننده باید برای گرفتن نتیجه ی دلخواه حد اقل 6 هفته استفاده شوند.

هشدار مصرف

 

زنان باردار با مشورت پزشک این کرم را استفاده کنند.

کرم ضد لک لومینس فقط برای استعمال موضعی است.

از برخورد کرم ضد لک لومینس به چشم خودداری کنید. در صورت ریختن در چشم، با آب بشویید و در صورت التهاب به پزشک مراجعه کنید.

http://iranjeunesse.com

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو