payamgps.com

قیمت سرم جوانسازی لومینس

قیمت سرم جوانسازی لومینس

  امروزه یکی از مسئله های های مهم بشریت، دست یافتن به شیوه های جوانسازی و جوان و زیبا شدن است. بدین خاطر، روزی نیست که پزشکان در زمینه ی پوست و مو با بیمارانی روبه رو نشوند که دلیل اصلی مراجعه کردنشان، دریافت کردن دارویی برای درمان وضعیت پوست صورت، گردن یا دست به منظور داشتن پوستی صاف و جوان تر و همچنین عاری از چین وچروک نباشد.   با پیشرفت دانش و فن آوری، امروزه شیوه های فراوانی به منظور دست یافتن به جوانسازی پوست هست. از کرم های دارای سلول های بنیادین و جوان کننده ی پوست تا شیوه های بسیار جدید جراحی پلاستیک، که همه ی آنها سعی در جوان و شاداب کردن پوست افراد دارند. و سعی می کنند سن افراد را پایینتر نشان دهند. اگر بخواهم در رابطه با مهم ترین شیوه های جوان سازی پوست توضیح دهیم، باید مواردی که در ادامه می آید را به عنوان بهترین ها توضیح دهیم.

 کرم ها و لوسیون های جوانسازی

  ترکیبات دارویی زیادی برای جوانسازی پوست مفید اند. که شامل: رتینوییدها، اسیدهای میوه، ماتریکسیل، مواد ضدآفتاب، کرم های دارای استروژن گیاهی هستند.  همچنین کرم ها و لوسیون های دارای ویتامین های متفاوت و متنوع به ویژه ویتامین های C و E. رتینوییدهای موضعی مثل ترتینویین از زمان قدیم برای درمان بیماری های مختلف پوستی مثل آکنه یا جوش کاربرد داشته اند. این مواد همچنین برای درمان صدمه های پوستی حاصل از نور خورشید و پیری پوست حاصل از افزایش سن استفاده شده اند. این نوع کرم ها و اسیدهای میوه مثل آلفاهیدروکسی اسیدها به خاطر لایه برداشتن از پوست، تحریک پذیری آن را در مقابل نور خورشید زیاد می کنند. در نتیجه افراد باید برای دست یافتن به نتایج مطلوب استفاده درست از ضدآفتاب را یاد بگیرند.   امروزه بعضی ترکیبات در کرِم های جوان کننده استفاده می شوند که ادعا می کنند می توانند کلاژن سازی پوست را تحریک کنند. مثل ماتریکسیل که در تعداد زیادی از کرم های جوان کننده ی پوست یا همان ضد پیری می باشد. ویتامین های C و E هم اثرات اثبات شده ای در برابر رادیکال های آزاد و صدمه های پوستی حاصل از نور خورشید دارند . بنابراین نه تنها مصرف کردن خوراکی آنها برای پوست مفید است. بلکه مصرف کردن موضعی آنها در جلوگیری از پیری پوست کاربرد دارد. استروژن گیاهی یا همان فیتواستروژن مثل استروژن سویا هم تأثیر مفیدی در پوست های دارای کمبود از هورمون های زنانه در خانم های یائسه و جوان سازی پوست دارد. همچنین ردپای این مواد را در تعداد زیادی از کرم های ضدپیری ویژه ی خانم ها در سنین یائسگی خواهیم دید.

قیمت سرم جوانسازی لومینس

سرم لومينس محصول شركت ژنس (jeunesse) آمريكا هست. اين شرکت به طور تخصصي روي محصولات آنتي-ايجينگ یا همان ضد سن و جوانسازي كار می کند. تمام محصولات اين شرکت طبيعي هستند. فرمولاسیون محصولات لومينس به طور انحصاری به دكتر نيومن تعلق دارد. ايشان يكي از مشاوران پزشكي اين شرکت و همچنین كاشف شیوه ی استيم سل ليفتينگ هستند. اين سرم دارای بيش از ٢٥٠ نوع فاكتور رشد است. این فاکتور ها از سلول های بنيادی بدن انسان گرفته شده اند و با داشتن تأثير مستقيم بر روی سلول های پوست موجب ترميم آنها خواهد شد. فاكتورهاي رشد مولكول هایی هستند که پيام رسان هستند كه از جانب سلول های بنيادی به ما بقی سلول ها فرستاده مي شود تا سلولها بتوانند ترميم، احيا يا جایگذاری شوند. اين سرم با هيچ محصول دیگری در بازار قابل مقایسه نيست. زیرا محصولات موجود در بازار به طور عمده فاكتور رشد ندارند. آن دسته ی محدودی كه فاكتور رشد دارند بيشتراز ٢٠ نوع از این فاکتورها ندارند كه آن ٢٠ نوع هم از حيوانات و گياهان استخراج شده اند. اما سرم لومينس بيش از ٢٥٠ نوع فاكتور رشد دارد كه به طور مستقیم از سلول های بنيادی بدن انسان حاصل شده اند.  

كاربرد سرم جوانسازی لومينس با اثر ماندگار

  برطرف کردن اسكارهای آتروفيک شامل اسكارهای قديمي مثل جای آكنه از فواید این کرم است. از بين بردن لک ها و کک و مک صورت و برطرف کردن اسكارهای جراحي و سوختگي نیز از فواید این کرم است. این کرم همچنین موجب از بين بردن سلوليت های بدن مثل پاها و باسن, برطرف کردن تيرگي پوست، برطرف کردن افتادگي پوست نیز می شود. این سرم همچنین باعث برطرف کردن افتادگي صورت، برطرف کردن چروک و خط و خطوط و نشانه های پيری، ترمیم کردن پف زیر چشم، گودی و تيرگی دورچشم، برطرف کردن زبری و رفع پوسته شدن پوست نیز می شود. این سرم باعث محو کردن خطوط لاغری، برطرف کردن ناهمواری ها و پستی و بلندی های پوست،  بستن روزنه های باز، سفت شدن پوست و ليفتينگ پوست می شوند. برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09050641300 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. میتوانید سرم جوانسازی لومینس را در سایت  http://iranjeunesse.com  به سادگی و با قیمت 1,200,000 تومان سفارش دهید.  
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو