payamgps.com

بهترین مارک کرم دور چشم

بهترین مارک کرم دور چشم

از مهم ترین محصولاتی که امروزه طرفداران بسیاری دارد کرم دور چشم است. اما یک سؤال مهم پیش می آید و آن این است که بهترین مارک کرم دور چشم چیست؟ در این مقاله در رابطه با بهترین مارک کرم دور چشم اطلاعاتی خواهیم داد.

 

بهترین مارک کرم دور چشم 

چشم ها به دلیل اینکه شادی و غم، خستگی و خواب و بقیه ی حالات فرد را انعکاس می دهند، بسیار به چشم می آیند. به همین خاطر همواره افراد به زیبایی چشم هایشان اهمیت می دهند. بنابراین مراقبت کردن از چشم ها از مهم ترین موارد زیبایی و جوانی است. درباره ی استفاده از کرم دور چشم بحث های زیادی در جریان است. همچنین پرسش های مختلفی در باره ی آن پرسیده می شود، برخی از این موارد را در ادامه توضیح خواهیم داد.


از چه سنی کرم دور چشم استفاده کنیم؟

بهترین مارک کرم دور چشم چیست؟

افزون بر مارک کرم دور چشم، هنگام آغاز استفاده از آن و نوع پوست شما هم تاثیر زیادی در نتیجه ی استفاده از انواع مختلف کرم دور چشم دارد. برای نمونه افراد دارای پوست خشک باید بیشتر از قسمت های دور چشم نگهداری کنند. و همچنین با تهیه کردن کرم های مرطوب کننده می توانند از چین و چروک زودرس پیشگیری کنند.  وقتی شما زمان طلایی پیشگیری از عارضه های پوستی را از دست دهید و پس از آن تنها به دنبال درمان چین و چروک، پف زیر چشم و تیرگی های دور چشم باشید حاصل رضایت بخشی نخواهید داشت.

زمان پیشگیری از مصرف کرم دور چشم  بعد از سن 20 سالگی است. کرم هایی که در این مدت استفاده میکنید به طور معمول دارای ضد آفتاب و مرطوب کننده می باشند. اگر این کرم ها در برنامه ی مراقبتی شما باشند، خواهید توانست از چین و چروک های زودرس و خطوط دور چشم در سنین پایین پیشگیری کند.

ترکیبات کرم دور چشم

در سنین بالا طبق مقدار نیاز برای دور چشم هایی دارای بهبود پف یا تیرگی باید کرم دور چشم را انتخاب کنند. بهترین مارک کرم دور چشم برایتان محصولی می باشد که دارای موادی مثل ضد آفتاب، رتینول، ترکیب های دارای آنتی اکسیدان، ویتامین C و E، هیالورنیک اسید، آلفا هیدورکسی اسید و ترکیب های مرطوب کننده و آبرسان باشد.

افزون بر استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست صورت، افرادی که دور چشم ظریف تر و حساس تری دارند یا در زمان طولانی در معرض نور خوشید هستند بهتر است افزون بر ضد آفتاب، از کرم های ضد آفتاب دور چشم هم استفاده کنند.

زمان استفاده از کرم دور چشم

کرم های دور چشم در دو دسته ی محصولات روز و شب در بازار هستند. در نتیجه حتی اگر بهترین و معروفترین مارک کرم دور چشم را هم برگزینید. بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ی دلخواه از مکمل شب و روز به همراه هم استفاده کنید. ترکیبات فعال در فرمول کرم های دور چشم برای زمان شب، در بازسازی و ترمیم نقش دارند.

 

روش استفاده از کرم مهم است

اگر بهترین مارک کرم دور چشم را بخرید اما آن را درست استفاده نکنید، فقط پول خود را دور ریخته اید. با انگشت انگشترتان قدری از کرم را بر روی استخوان زیر چشم و به صورت ضربه ای و به آهستگی باید کرم دور چشم استفاده کنید. به هیچ عنوان کرم دور چشم را دور چشم هایتان مالش ندهید و به حالت دایره ای چرخش ندهید. قسمت بالای پلک هم نیازی به زدن کرم ندارد. مگر اینکه به وسیله ی پزشک برایتان تجویز شده باشد. یا بر روی بسته بندی خود محصول در این مورد توضیح داده شده باشد.

بهترین مارک کرم دور چشم چیست؟

ابتدا معلوم کنید کرم دور چشم را برای چه مورد مصرفی احتیاج دارید. سپس به دنبال برند و مارک بروید. در این حالت بهترین خرید را خواهید کرد. برای نمونه افراد در سن بالا و دارای پف شدید زیر چشم به کرم های متفاوتی نیاز دارند. و افرادی که برای بهبود تیرگی به دنبال تهیه ی کرم دور چشم هستند. به علاوه همواره کرم های گران و یا برندهای بسیار معروف بهترین مارک برای کرم دور چشم نمی باشند. احتمال دارد اصلا به پوستتان کرم نسازد و شما را به سوزش، خارش و حساسیت های پوستی و چشمی مبتلا کنند. در مواردی این محصولات حتی خودشان احتمال دارد در به وجود آمدن چروک های دور چشم نیز اثر گذار باشند.

بهترین مارک کرم دور چشم برایتان باید هیچ گونه عطر، اسانس و الکل نداشته باشد تا شما را به آلرژی مبتلا نکند . به علاوه بهتر است برای حفظ کردن کیفیت کرم مدلی را تهیه کنید که به صورت تیوپی می باشند.

http://iranjeunesse.com

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو