payamgps.com

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal

 

داشتن پوستی صاف، شاداب، نرم، زیبا و لطیف، یکی از دغدغه های مهم خانم هایی است که دوست دارند هم ظاهری زیبا و جوان داشته باشند و هم پوستشان سلامت و لطیف باشد. یکی از راه های دستیابی به این هدف، استفاده از لوسیون های بدن است.

این نکته را بدانید که انتخاب لوسیون مناسب برای بدن با توجه به نوع پوست افراد فرق دارد و حتی کمی دشوار است. در مقاله ای که در ادامه می خوانید، شیوه ی انتخاب لوسیون و یکی از بهترین برندها ی لوسیون به تفصیل برای شما شرح داده شده اند.

لوسیون یا همان Lotion یک لغت فرانسوی به معنای پماد موضعی است. یعنی برای استفاده روی پوست ساخته می شود.

لوسیون در مقایسه با ژل ویسکوزیته ی بیشتری ندارد و باید روی پوست مالیده ‌شود.

چه زمانی میتوانیم از لوسیون استفاده کنیم؟

 

اگردست‌هایتان پس از شستن ظروف یا تمیز کردن خانه دارای حساسیت و خشکی می‌شود و بعضی وقت ها می‌خارد، لوسیون‌های دست می توانند به شما کمک کنند.

توصیه می شود شیشه‌ای از لوسیون محبوبتان را در آشپزخانه بگذارید. تا بی درنگ پس از تمام شدن کارهای منزل به سراغ آن بروید و آن را به کل دست‌تان بمالید.

لوسیون‌های بدن موجب رطوبت دهی به سطح پوست‌ می‌شوند. همچنین این لوسیون ها از خشک شدن پوست‌تان پیشگیری می کنند و به پوست بدنتان حس جوانی و شادابی می بخشند.

 

فواید لوسیون چیست؟

رساندن رطوبت به پوست

 

افرادی که در نواحی خشک زندگی می‌کنند و دارای پوستی حساس و خشک هستند، بیشتر از لوسیون‌های بدن مناسب پوستشان استفاده می‌کنند.

پوستی که به دلیل خشکی، سرما و گرمای بیش از اندازه حساس و تحریک شده است به مراقبت ویژه‌ای احتیاج دارد.

 

برطرف کردن خشکی پوست

 

حتی اگر پوستی از نوع معمولی یا چرب داشته باشید، باز هم احتمال دارد قسمت های خشکی از پوست بدن‌تان مثل قسمت های اطراف آرنج و زانوها شما را آزرده خاطر کند.

 

برطرف کردن پینه

 

اگر شما از آن افرادی هستید که پوست کف پاهایتان به خاطر خشکی زیاد ترک بر می دارد، استفاده کردن از  لوسیون بدن خواهد توانست به شما کمک به سزایی کند .لوسیون‌های بدن در زدودن سلول‌های مرده ی کف پا تأثیر خوبی دارند.

داشتن بوی مطبوع و دادن حس خوب به پوست

 

استفاده کردن از لوسیون‌های بدن حس خوبی را به شما انتقال می دهد. به علاوه، بوی خوش آن به طور مداوم همراه شماست و فراموش نمی شود.

 

آرامش دادن به افراد

 

حتی اگر پوست تان در بهترین وضعیت سلامت و شادابی خود باشد و بی نیاز از هر نوع مرطوب‌کنند باشد، باز هم استفاده کردن از لوسیون‌ بدن باعث آرامش دادن به پوست‌تان می شود.

 

شفاف شدن پوست

 

استفاده کردن از لوسیون‌های بدن به پوست تان درخشندگی خاصی می‌بخشد.

تعداد زیادی از لوسیون‌ها دارای مواد سفید کننده هستند که موجب روشن شدن و شفافیت پوست‌ می‌شود.

به علاوه بعضی از این لوسیون‌های بدن حاوی دانه‌های ریز پاک‌کننده‌ می باشند. این دانه ها مثل اسکراب عمل می‌کنند. یعنی می توانند سلول‌های مرده را از سطح پوست بردارند.

 

فرق بین لوسیون و کرم های بدن

 

پوست بدن شما هنگامی یک پوست بدون رطوبت و نم تلقی می شود که رطوبت طبیعی خودش را از دست داده باشد.

البته فراموش نکنید که آب و هوای دارای آلودگی و خالی از رطوبت و نم، مواد آرایشی، رژیم غذایی نامناسب و همچنین شستن زیاد صورت، در کم شدن رطوبت و نمی پوست اثر دارد.

روغن های طبیعی و رطوبت دهنده ها روی پوست شما کار محافظ را انجام می دهند. و از کمبود رطوبت و نم پوست پیشگیری می کنند.

حالت فازی لوسیون بدن

 

لوسیون بدن به طور اساسی یک مرطوب کننده است. این محصول از ترکیب کردن آب و روغن ها به دست می آید. بنابراین، به طور کلی از کرم ها سبک تر است.

در نتیجه پوست بدن ما قادر است لوسیون بدن را به آسانی به خود جذب کند.

لوسیون به شکل موثری پوست را رطوبت می دهد و برای پوست های مختلف به ویژه پوست های دارای رطوبت کم مناسب است.

کرم های بدن هم تفاوت زیادی با لوسیون بدن ندارند، آنها هم ترکیبی از آب و روغن می باشند. اما فرمولاسیون متفاوتی دارند.

 

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal

 

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal، كه مواد آن با پژوهش زیاد به وسیله ی دكتر نيومن برگزیده شده است، يک محصول ویژه و غنى است که اکنون در دسترس است. اين لوسيون با تغذیه کردن پوست با مواد مغذى موجب حفظ کردن شادابى و جوانى پوست بدن شده و از پيرى زود هنگام پوست جلوگيرى ميكند.
تنش هاى محيطى مثل پرتوهای فرا بنفش خورشید، هجوم راديكال هاى آزاد و غيره موجب تخریب ساختارهاى مولكولى پوست می شوند. سر انجام باعث پديد آمدن چين و چروک و آثار پيرى و خشکی شدن پوست مي شوند.

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal در سطح سلولى عمل ميكند. بنابراین، به كمک فسفوليپيدهاى قوى یا همان بستهاى پروتئينى خود، قادر است رطوبت پوست را تأمين كند.
اين محصول دارای آنتى اكسيدانهاى گياهى است. این آنتی اکسیدان ها از هجوم راديكالهاى آزاد به سلول ها پیشگیری ميكنند. همچنین این لوسیون به كمك بيش از ٢٠٠ نوع از فاكتورهای رشد، فرآیند جوانسازى، ترمیم، طراوت بخشی و شاداب کردن پوست را انجام ميدهد.

 

توضیحات محصول لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal

 

این محصول یک لوسیون بدن بسیار غنی است.
این محصول حاوی میزان مناسبی SOD  می باشد که یک آنتی‌اکسیدان‌ است.
این محصول دارای ترکیبی از عصاره ی عدس و هندوانه است. این ترکیب جهت حفظ رطوبت پوست بسیار مفید است.
دارای ترکیبات و عناصر رشد است که به سلول‌های پوست شما کمک می کنند.
دارای عصاره ی انگور سیاه و خیار است. این عصاره ها برای مبارزه با آسیب‌های سلولی بسیار مفید اند.
این محصول دارای نیاسینامید یا همان ویتامین B3 است. این ویتامین موجب زیاد کردن سنامید و تولید کردن اسید های چرب می‌شود.
این محصول یک کرم بسیار غنی است که برای پوست شما بسیار سالم و ضروری می باشد.
این لوسیون با دادن مواد مغذی به پوست، باعث حفظ شادابی و جوان شدن پوست بدن می شود. همچنین از پیری زودهنگام پیشگیری می‌کند.

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal برای محو کردن ترک‌های پوستی و پیشگیری از ترک خوردن پوست در زمان بارداری بسیار مناسب است.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. http://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو