payamgps.com

چطور از کرم ایجلس ageless استفاده کنیم؟

چطور از کرم ایجلس ageless استفاده کنیم؟

چین و چروک صورت

چین و چروک صورت یک مسئله ی آزاد دهنده است که بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. هیچ‌کس علاقه ندارد یک روز صبح از خواب بیدار شود و چین و چروک هایی که مثل رد پای کلاغ است را دور چشمان‌اش ببیند. چروک های پنجه کلاغی با افزایش سن آشکار می شوند. این چروک ها تأثیر زیادی در کاهش اعتمادبه نفس و تخریب روحیه ی افراد دارند. شاید برخی فکر کنند که چین و چروک ها فقط در دوران پیری به وجود می آیند. ولی امروزه، به طور گشترده مشاهده می شود که چین و چروک‌ها حتی در میانه ی دهه‌ی سوم زندگی نیز آشکار می شوند.

یکی از مهم ترین دلایل آن، سبک زندگی آشفته و پر از تنش، کم خوابی و رژیم غذایی نامناسب است. این عوامل به طور عمده به آسیب پوستی و بیشتر به ایجاد شدن چین و چروک ختم می‌شود. در این مقاله با یکی از بهترین روش های درمان چروک صورت  آشنا خواهید شد.

همان لحظه ای که متوجه‌ی چین و چروک صورت خود می‌شوید، به جستجو و دنبال‌ کردن راه‌هایی برای رها شدن از شر آ‌ن‌ها اقدام می کنید. بسیاری از افراد نمی‌خواهد صورت‌شان را زیر تیغ جراحی ببرند. بسیاری هم حتی دوست ندارند از درمان‌های دلخواه افراد معروف مانند بوتاکس استفاده کنند.

راه حل های دیگری نیز برای درمان چین و چروک وجود دارند. یکی از این راه حل ها استفاده از محصولات ضد پیری است. از مهم ترین این محصولات می شود کرم ایجلس ساخت شرکت ژنس آمریکا را نام برد.

کرم فوری ایجلس Instantly Ageless

کرم فوری ایجلس یک میکروکرم قدرتمند است که خاصیت ضد چروک دارد. این کرم بسیار سریع و به طور مؤثر آثار ظاهری پیری را از چهره ی شما کم می کند. این کرم در 25 ویال عرضه می شود که هر کدام از آنها برای چند بار قابل استفاده هستند. هر کدام از این ویال ها 6/. میلی لیتر از کرم دارند. که در کل 15 میلی لیتر است.

1-چروک های پیشانی

کرم را به آهستگی در خطوط کل پیشانی بزنید. نه فقط در شیار خطوط چین و چروک.

2-ابرو ها

برای یک لیفت سریع ابرو، کرم ایجلس را روی خطوط طبیعی بالای ابروهایتان بمالید.

3-برای چشم هایی که حالت اخمی دارند

میکروکرم ایجلس را فقط زیر ابرویتان بزنید. این کرم را برای ناحیه ی پلک استفاده نکنید.

4-کیسه های زیر چشم و چروک پنجه کلاغی

میکروکرم ایجلس را به آهستگی در کل ناحیه ی زیر چشمتان بمالید. یعنی از قسمت زیر مژه های پایینی تا بالای گونه ها. کرم را از گوشه داخلی به بیرونی بکشید.

5-روزنه های پوستی

برای این نواحی کرم را به مقدار بسیار کم و به آهستگی به نواحی هدف بمالید.

هشدار استفاده

برای استفاده از این کرم فقط یک لایه ی نازک را روی مناطق هدف قرار دهید. این کرم را به طور مستقیم استفاده کنید و از تماس آن با چشم جلوگیری کنید.

اگر محصول در چشم ها رفت، با آب فراوان شستشو دهید.

اگر قرمزی یا تحریکات پوستی اتفاق افتاد استفاده از محصول را قطع کنید. اگر به محصولات بهداشتی و آرایشی حساسیت دارید، حتما قبل از استفاده از این کرم با پزشکتان مشورت کنید.

دقت کنید نتایج دائمی نیستند.

منبع:

https://www.jeunesseglobal.com/en-DE/instantly-ageless

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. http://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو