payamgps.com

کرم فوری ایجلس

کرم فوری ایجلس

پیری و چین و چروک پوست

زمانی که به آینه نگاه می کنید، چین و چروک های موجود در پیشانی، دور چشم ها و اطراف دهان افزون بر نازیبا کردن چهره ی شما، زیاد شدن سن تان را هم به شما خاطر نشان می کنند. ولی نگران این مسئله نباشید.  زیرا امروزه راه های متنوعی برای برطرف کردن چین و چروک های پیشانی در دسترس است.

چین و چروک های صورت را می شود تا اندازه ای با تغییر دادن در شیوه ی زندگی و روش های درمانی خانگی رفع کرد. ولی در بعضی موارد، درمان های دیگری نیاز است. یکی از این درمان ها، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی است.

مخفی کردن چین و چروک ها

شاید دوست داشته باشید چین و چروک پوستتان در مهمانی ها به چشم نیایند. اگر چین و چروک های صورتتان خفیف است، می شود آنها را با انواع کرم های  زیرساز آرایشی، مثل پرایمر ها پنهان کرد. پس از کرم مرطوب کننده، باید لایه ای از این کرم ها به پوست مالیده شود. پس از آن، می شود از کرم پودر اصلی استفاده کرد.

این کرم های زیر ساز یا پرایمر در مواد اولیه ی خود، موادی معدنی دارند که در چین و چروک صورت فرو می رود. بنابراین، خطوط و شیارها را پر و محو می کند. این ماده از انعکاس دادن نور در صورت شما هم جلوگیری می کند. پس از اینکه با زیرساز های آرایشی شیار ها را پر کردید، می توانید از کرم پودر استفاده کنید. پس از آن چین و چروک ها محو می شوند.

کرم فوری ایجلس

با کرم فوری ایجلس ageless می توانید در زمانی حدود ۳ دقیقه تا ۱۰ سال جوان شوید. اینستنتلی ایجلس نام میکرو کرمی فوق العاده و قدرتمند است که به صورت فوری و لحظه ای چین و چروک را از بین میبرد. در واقع یک محصول ضد چین و چروک می باشد. این کرم فورأ و به صوت مؤثری اثرات پیری را کم می کند.

ماده ی اصلی و حیرت انگیز این محصول آرجرلاین است. این ماده مثل بوتاکس کار میکند. با این تفاوت که مثل بوتاکس عضلات را از کار نمی اندازد و فقط آنها را ریلکس می کند. کرم آنی اینستنتلی ایجلس پوست را زنده میکند. همچنین برای بی عیب نشان دادن پوست، خطوط ریز و روزنه های موجود در پوست را به کمترین میزان ممکن میرساند.

اداره ی غذا و داروی آمریکا یا همان FDA  استفاده از آرجرلاین را در محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی به تأیید خود رسانده است. در آزمایشگاه تحقیقاتی آرایشی لیپوتک که در بارسلون اسپانیا واقع است و سازنده ی ماده ی آرجرلاین است، مطالعات زیادی انجام و منتشر شده است.  این آزمایشات به پرسش ها در باره ی ایمنی این ماده جواب داده است و بی خطر بودن این ماده برای سلامتی را به تأیید رسانده است. مطالعات صورت گرفته به وسیله ی ژورنال معتبر پزشکی پوست نیز هیچگونه اثر آسیب رسانی را برای این ماده نگفته است.

پوست بدون چین و چروک

کرم ایجلس با فرمولاسیونی دقیق حاصل شده است. این کرم شامل ترکیبی مناسب از مواد معدنی مفید برای پوست است، که به صاف شدن پوست کمک میکنند. این کرم به صورت فوری به پوست وارد میشود و بی درنگ چین و چروک ها را کم می کند.

این محصول به طور مخصوص برای نواحی ای از پوست درست شده که ویژگی کششی و جمع کنندگی خود را به صورت آشکار از دست داده اند.

مصرف کنندگان این محصول، تنها در چند دقیقه نتایج چشمگیر آن را مشاهده کرده اند. این محصول، محصولی بی درد سر و در عین حال مناسب و اثرگذار برای تقویت کردن پوستها آسیب دیده به وسیله ی رادیکال های آزاد است.

استفاده از کرم فوری ایجلس برای محو کردن چروک ها و خطوط صورت پیش از زیرسازی

کرم فوری ایجلس راهی آسان برای هر کسی است که قصد دارد صورتی جوانتر و بدون چروک داشته باشد.  و همچنین می خواهد بدون هیچ گونه عوارض یا هزینه ی زیاد و غیر منطقی به هدف خود برسد.

برای مخفی کردن خط های دور چشم و کل صورت، حلقه های سیاه دور چشمان و محو کردن چروک های ریز گوشه ی خارجی چشم پس از شستشوی صورت و پیش از زیرسازی، بهترین گزینه، میکروکرم فوری ایجلس است. این کرم برای لیفت فوری و محو کردن خط ها و چروک ها به طور فوری بسیار مفید است.

کرم فوری ایجلس را به صورت یک لایه ی نازک در ناحیه ی زیر چشم پخش کنید. دقت داشته باشید که در موقع مصرف ماهیچه ها باید ریلکس و آرام باشند. بنابراین تا کرم خشک نشده با کسی صحبت نکنید و نخندید.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. http://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو