payamgps.com

لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس

لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس

استفاده کردن از لوسیون‌های بدن، از آسان ترین راه‌ها برای حفظ سلامتی پوست بدن شما‌ است. لوسیون‌های حمام بدن موجب رطوبت دهی به سطح پوست‌ می‌شود، همچنین از خشک شدن پوست بدن جلوگیری می کنند.

بعضی از فواید لوسیون های بدن عبارتند از:

1-رطوبت دهی به پوست

افرادی که در نواحی خشک زندگی می‌کنند و دارای پوستی حساس و خشک هستند، برایشان ضروری است که از لوسیون‌های بدن استفاده ‌کنند. پوستی که به دلیل خشکی یا سرما و گرمای بسیار زیاد دارای حساسیت و تحریک شده است، نیاز به مراقبتی مخصوص دارد.

2-برطرف کردن خشکی پوست

حتی اگر پوستی معمولی یا چرب دارید، بازهم بخش‌هایی خشک از بدن‌تان مثل دور آرنج و زانوها خشک می شود. بنابراین توصیه می شود پس از حمام کردن و پیش از خواب از لوسیون‌های بدن استفاده کنید. استفاده ی مرتب از لوسیون‌ها در برطرف کردن خشکی‌های دور زانو و آرنج تأثیر چشمگیری دارد.

3-برطرف کردن پینه های پوست

اگر از آن گروه از افرادی می باشید که پوست کف پاهایتان به خاطر خشکی بیش از حد ترک بر می دارد، از لوسیون بدن استفاده کنید زیرا کمک قابل توجهی به شما می کند. لوسیون‌های بدن در زدودن سلول‌های مرده ی کف پا نقش مؤثری دارند. البته در وضعیتی که پینه‌های موجود در کف پاهایتان قرمز و دارای التهاب است، باید با پزشک‌ متخصص مشورت کنید.

4-داشتن حس خوب

استفاده کردن از لوسیون‌های بدن احساس خوبی را به افراد انتقال می دهد. به علاوه بوی خوش آن به طور مداوم به مشام شما می رسد. می شود رایحه ی لوسیون‌های بدن را با در نظر گرفتن نوع پوست و سلیقه تان و همچنین ویژگی های ترکیبات موجود در آن برگزینید.

5-لطافت پوست

اگر دست‌هایتان پس از شستن ظروف و یا گردگیری دارای حساست و خشکی می‌شود و یا گاهی وقت ها می‌خارد، لوسیون‌های دست به شما کمک زیادی خواهند کرد.

توصیه می شود لوسیون دلخواهتان را در آشپزخانه نگهداری کنید و پس از تمام شدن کارهای خانه به سراغ آن رفته و به تمام دستهایتان از آن بزنید.

6-شفاف کردن پوست

استفاده کردن از لوسیون‌های بدن به پوستتان درخشندگی و شفافیت زیادی می‌بخشد. تعداد زیادی از لوسیون‌ها دارای ترکیبات سفید کننده هستند که موجب روشن شدن پوست‌ می‌شوند. به علاوه بعضی از این لوسیون‌ها حاوی دانه‌های ریز پاک‌کننده‌ هستند که مثل اسکراب می باشند و می توانند سلول‌های مرده را از روی پوست جدا کنند.

 

لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس

 

لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس كه مواد موجود در آن با پژوهش های فراوان دكتر نيومن انتخاب شده اند، محصولی ویژه و مناسب در بازار است. اين لوسيون با دادن مواد مغذى به پوست باعث حفظ شادابى و جوانى پوست بدن می شود. همچنین از پيرى زود هنگام پیشگیری ميكند.

تنش هاى محيطى مثل پرتوهای فرا بنفش خورشید، هچوم راديكال هاى آزاد و موارد دیگر موجب نابود شدن ساختارهاى مولكولى پوست می شوند. نهایتا این عوامل باعث آشکار شدن چين و چروك ها و دیگر آثار پيرى در پوست می شوند. این عوامل همچنین موجب خشك شدن پوست ميشوند.
به دلیل اینکه لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس در سطح سلولى اثر خود را می گذارد، می تواند به كمك فسفوليپيدهاى قوى یا همان بستهاى پروتئينى، رطوبت مورد نیاز پوست را تامين ميكند.
اين محصول دارای آنتى اكسيدانهاى گياهى نیز است. این آنتی اکسیدان ها می توانند از حمله ی راديكال هاى آزاد به سلول های پوستی جلوگيرى کنند. این لوسیون همچنین با كمك بيش از ٢٠٠ نوع از فاكتورهای رشد فرآیند جوانسازى پوست و طراوت دهی و شاداب سازی پوست را انجام ميدهد.

ویژگی های لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس

 

لوسیون جوان ساز بدن لومینس با نظارت دکتر نیتان نیومن که متخصص معروف و دانشمند در زمینه ی پوست است، به طور اختصاصی با فرمولاسیون خاصی بهینه شده است. این آنتی اکسیدان ها و فاکتورهای رشد که انسانی هستند با پوست شما سازگار خواهند بود.  بنابراین، ظاهر پوست شما زنده شده و جوانی به آن باز میگردد. این لوسیون همچنین به پوست شما ظاهری سالم و در عین حال تغذیه شده می بخشد. این لوسیون قادر است پوست را همواره مرطوب و جوان نگه دارد.

 

به همین دلیل، در کل روز پوستتان درخشندگی و شادابی خود را نیز حفظ می کند و پوستی نرم و صاف برایتان به ارمغان می آورد. این محصول همچنین قدرت جذب بالا دارد. یعنی بسیار سریع جذب می شود. و این در حالی است که هیچگونه چربی و روغن در آن وجود ندارد.  این لوسیون خاصیت درمانی نیز دارد. یعنی موجب سرعت بخشیدن به روند ترمیم زخم مثل جای بخیه  می شود.

ترکیبات

 

Water (Aqua), , Adipose Derived Adult Stem Cell Conditioned Media, Lecithin, Cetyl Esters,

Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin Niacinamide, Steareth-2, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Isododecane, Citrullus Vulgaris, Linalool, Phenoxyethanol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, (Watermelon) Fruit Extract, Lens Esculenta (Lentil) Fruit Extract, Caprylyl Glycol, Sodium PCA, Sodium Lactate, Stearic Acid, Micrococcus Lysate, Ubiquinone (Co Q10), Squalane, Phospholipids, Arctium Lappa Root Extract, Passiflora Incarnata Fruit Extract, Sambucus Nigra Fruit Extract, Superoxide Dismutase, Steareth-21, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium EDTA, Fragrance (Parfum), Limonene, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract

 

شیوه ی مصرف

 

محصولات مراقبت پوست LUMINESCE™ در واقع یک پکیج جوانسازی از شرکت ژنس آمریکا هستند. این محصولات بدین منظور طراحی شده اند که با همکاری هم اثرات همدیگر را زیاد کنند. برای اینکه بتوانید نتایج جوان سازی را بهتر به دست آورید، بهتر است از تمامی پکیج محصولات LUMINESCE™ استفاده کنید.

این لوسیون را به آهستگی روی پوست بدن بمالید وآن را به آرامی بر روی پوست مالش دهید. بهترین زمان  استفاده از لوسیون بدن، پس از حمام کردن می باشد. زیرا در این زمان پوست بسیار آماده ی دریافت کردن رطوبت است.


هشدار

 

از تماس دادن این محصول با چشم خودداری کنید. اگر به طور اتفاقی با چشم تماس پیدا کرد، چشم ها را آب فراوان بشویید. این محصول را در شرایطی که در آن نور خورشید زیاد و درجه حرارت بالا است، قرار ندهید. لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس در محل خشک و خنک یعنی دمای۲۰ تا ۲۵ درجه ی سانتیگراد و در تاریکی نگهداری نمایید. اگر هر گونه واکنش غیر عادی در پوست مشاهده کردید، از استفاده ی این محصول اجتناب و سریعا  به پزشک مراجعه کنید.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. http://iranjeunesse.com

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو