نماد سایت ایران ژنس

ژل مایند (M1ND) ژنس

ژل مایند (M1ND) ژنس

 

پیر شدن و کاهش توان ذهن

 

در حالیکه افراد پیر می شوند، نواحی مشخصی در مغز آغاز به کوچک شدن می کنند. این کاهش نشان دهنده ی از دست رفتن سلول های مغزی است. یکی از نواحی مغز که از دست رفتن سلول های مغزی در آن صورت می گیرد، هیپوکامپوس است.

 

قسمتی که وظیفه ی یادگیری و حافظه را بر عهده دارد. کوچک شدن ناحیه ی هیپوکاموس با مشکلات یادگیری و حافظه همراه است.

 

بنابراین پس از گذشت زمان و افزایش سن، به مرور متوجه خواهید شد که حافظه تان ضعیف شده و اسامی و آدرس ها یا حتی رمز کارت هایتان را به سرعت فراموش می کنید. برای رفع این مشکل محصول بسیار بی نظیری را به شما معرفی خواهیم کرد. این محصول ساخته شده به وسیله ی شرکت ژنس آمریکا است.

چرا از دست رفتن سلول های مغزی در قسمت هیپوکامپال مغز اتفاق می افتد؟

 

تحقیقات علمی نشان می دهد که پروتئین های سمی ای که آمولئید  یا همان A-beta  نام دارند در سن بالا تولید می شوند که برای مغز ضرر دارند.

وقتی که این پروتئین ها به میزان زیادی می رسند، موجب می شوند که نورون ها یا همان سلول های مغزی در مغز به خوبی کار نکنند یا از بین بروند.

وقتی که نورون ها صدمه ببینند و یا از بین بروند، مشکلاتی در مغز پدید می آیند. این مشکلات نهایتا قابلیت های حافظه و یادگیری را تحت شعاع خود قرار می دهند.

درمان ضعف ذهن با ژل مایند (M1ND) ژنس

تحقیقات بیان کرده اند که ژل های مایند از سلول های مغزی محافظت می کنند.

این محصول قادر است از جمع شدن پروتئین های سمی در مغز جلوگیری کند.

ژل مایند (M1ND) ژنس همچنین از سلول های مغزی در برابر تاثیرات سمی پروتئین های مضر حفاظت می کند. بنابراین، موجب کم شدن سمی شدن سلول های مغزی و کاهش صدمه یا نابودی آنها خواهد شد.

 

این اتفاق در قسمتی از مغز که وظیفه ی یادگیری و حافظه را بر عهده دارد به نام هیپوکاموس و با فعال کردن دریافت کننده های سلول های مغزی صورت می گیرد.

ترکیبات موجود در ژل مایند (M1ND) ژنس

این محصول براساس پروتئینی استخراج شده از نوعی از کرم ابریشم به دست می آید. در واقع ماده ی اصلی به کار رفته در این محصول ترکیب CERA-Q می باشد. این ترکیب یک داروی شرقی است.  این ترکیب ذخیره سازی و اثرات سمی مواد مضر را در مغز کم می کند.

افرادی که ژل مایند (M1ND) ژنس مصرف می کنند در تست های حافظه و تفکر عملکرد بهتری در مقایسه با افرادی که از قرصهای دیگری استفاده می کنند، نشان داده اند.

این محصول در القا کردن عملکرد ادراکی که شامل مهارت های زبانی، حافظه، توانایی درک، توانایی برنامه ریزی و مهارت های اجرایی است، اثر بسیار خوبی نشان داده است.

این محصول به ساختار مغز در ارتباط با حافظه و یادگیری کمک می کند.
این محصول همچنین قادر است باعث جلوگیری یا کم کردن سرعت کوچک شدن حجم ناحیه ی هیپوکاموس مغز که با افزایش سن رخ می دهد، شود.

در این رابطه بخوانید:

ژل های M1ND برای تقویت ذهن

ژل مایند (M1ND) ژنس و فعالیت های روزانه ی افراد

ممکن است تا به حال برایتان اتفاق افتاده باشد که  به یک نفر معرفی شده باشید و نام او را پس از گذشت 2 دقیقه از یاد برده باشید.

این محصول می تواند شما را برای داشتن توانایی ویژه ای در یادآوری اسم ها و آدرس ها مانند نام افراد یاری دهد.  این محصول از سلولهای مغزی حفاظت می کند.

همانطور که سن افراد افزایش می یابد، به طور طبیعی سلول های مغز از دست می روند. ژل مایند (M1ND) ژنس قادر است از سلول های مغزی شما در حین فرآیند طبیعی پیرشدن حفاظت کند.

این محصول قادر است از مهارت های کلامی و قابلیت های درک کردن پشتیبانی کند.
همچنین قادر است سطح ادراک کلامی و توان کلی حرف زدن شما را حفظ کند.

 

در نتیجه، زمانی که شما یک داستان را تعریف می کنید یا یک مطلب را در جمع ارائه می دهید، ژل مایند (M1ND) ژنس به شما در حفظ شدن خط فکری تان و نداشتن حواس پرتی کمک می کند.

این محصول همچنین مهارت های برنامه ریزی و فعالیت های اجرایی را بهبود می بخشد.

 

ژل مایند برای همه ی افراد

فرض کنید تازه به مقصدتان برای تعطیلات رسیده اید و یک آن متوجه می شوید که یادتان رفته است که اشتراک روزنامه تان را لغو کنید. ژل مایند باعث می شود تا از همان اول برنامه ریزی همه ی موارد را به خاطر بیاورید تا در مسافرتتان استرس و نگرانی نداشته باشید.

ویژگی های ژل مایند (M1ND)

 

این محصول از سلول های مغزی در ارتباط با قدرت حافظه و یادگیری حفاظت می کند.

همچنین موجب نگه داشتن حافظه در وضعیت عالی می شود.

همچنین قادر است از مهارت های کلامی و قابلیت های ادراکی پشتیبانی کند.

مهارت های مربوط به برنامه ریزی و اقدامات اجرایی را بهبود می بخشد.

 

شرایط مورد نیاز نگهداری

 

این محصول را در جای خشک و خنک یعنی دمای 25 تا 30 درجه ی سانتیگراد نگه دارید. همچنین این محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

 

شیوه ی مصرف این محصول

 

ژل مایند M1ND را باید در آغاز روز مصرف کنید. روزانه 1 یا 2 عدد بسته ژل را می توانید استفاده کنید تا اثر آن را ببینید. از دور مصرفی پیشنهادی تجاوز نکنید. از مصرف بیشتر از 3 بسته ژل در روز اجتناب کنید.

هشدار برای مصرف

 

آزمایشات و نتایج نشان داده استکه این محصول در میزان پیشنهادی بی خطر و به طور کلی قابل تحمل است. بعضی از افراد احتمال دارد علائمی مثل حالت تهوع، کم شدن سریع وزن و سرگیجه را نشان دهند.

از میزان پیشنهادی نباید بیشتر مصرف کرد. به دلیل اینکه احتمال دارد افراد دچار علائم گفته شده شوند.

توجه کنید که طبق تجربه، علائم مشخص مثل حالت تهوع، به مرور از بین می روند.

ولی اگر این علائم ادامه پیدا کرد به پزشک مراجعه کنید.

این محصول نوعی مکمل غذایی به حساب می آید. بنابراین برای تشخیص، پیشگیری و یا بهبود بیماری خاصی کاربرد ندارد.
زنان باردار و شیرده حتما پیش از مصرف این محصول با پزشک خود در رابطه با آن مشورت کنند.

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. http://iranjeunesse.com