payamgps.com

کرم بوتاکس فوری

کرم بوتاکس فوری

کسی دوست ندارد چروک هایی مثل پنجه‌های کلاغ در گوشه های چشم‌هايش مشخص باشد، ولی ناگزیر با افزایش سن خاصيت کشسانی پوست كمتر می شود. یعنی خط های روي پلک، دور چشم و دور لب زیادتر و عميق‌تر مي‌شوند. نكته ی قابل توجه این است که شیوه ی زندگی می‌تواند بر چین و چروک‌ها اثر بگذارد و موجب زودتر يا دیرتر کردن پیدایش آنها شود.

به همين خاطر است كه برخی افراد در حدود 20 سالگي و برخی ديگر حدود 40 سالگي اين خطوط پنجه‌مانند را در صورت خود مشاهده می کنند. برای برطرف کردن این خطوط روش های مختلفی وجود دارد.

یکی از این روش ها داشتن رژيم‌های غذایی دارای اسيدهاي چرب امگا3 است که در کم کردن چين و چروک‌ها اثر دارد. براي شستن نواحی دور چشم و دور لب از پاک كننده‌های ویژه که فاقد صابون هستند استفاده كنيد. نکشیدن سيگار هم تا حد زيادی از ایجاد چروک‌های دور چشم پیشگیری می‌كند. فراموش نکنید هیچگاه به دور چشم‌تان كرم‌پودر نزنيد. به جای آن می توانید از كانسيلر ویژه ی پلک استفاده كنيد.

 

یکی از مهم ترین این روش ها استفاده از کرم های بوتاکس است. در مقاله ای که در ادامه می آید در رابطه با آنها توضیح خواهیم داد.

كرم‌های بوتاكس

اكثريت متخصصان در زمینه ی پوست و زيبايی بیان داشته اند که كرم‌هايی كه به طور اصطلاحی بوتاکس هستند، دارای خاصیت درماني نيستند. علاوه بر این با توجه به بزرگ بودن مولكول‌هايی مثل اسيد هيالورونيک که از ترکیبات اصلی این کرم هاست، امكان جذب مواد کرم را از راه روزنه‌های پوستی بسيار سخت و ناچيز می باشد. اما از مواد پركننده يا همان فيلر می شود به شیوه ی به منظور ترميم و پر كردن چين و چروک‌های صورت و ناحیه ی دور چشم استفاده کرد.

نكته مورد توجه در تبليغات اين كرم‌ها، قابل استفاده بودن آنها برای هر سنی است.

 

تزريق کردن بوتاكس

بوتاكس نوعی دارو است كه به منظور درمان بيماری‌های ویژه ای در عضلات استفاده می شود. این دارو در زمینه ی زيبايی هم برای درمان کردن چين و چروکها استفاده می شود. اين دارو از سمی‌ترين داروهای ساخته شده است. شیوه ی عمل کردن آن بدین شکل است که با فلج كردن موقتی ماهیچه ها موجب کم شدن چين و چروک‌ها به ویژه چروکهای پنجه كلاغي، بعضی چروك‌های ريز در قسمت پايين چشم و برطرف شدن شلی پلک بالا مي‌شود.

تزريق کردن بوتاكس، انقباض ماهیچه ها در قسمت مورد نظر را به صورت موقت از بین می برد و با اين عمل، خطوط چروک دور چشم را برطرف می کند.
در حقیقت تزريق بوتاكس، راه‌حلی برای برطرف کردن آويزان بودن پلک و ظاهر خسته ی آن است. در نتیجه تا میزان زيادي می توان آن را جايگزينی برای جراحی بلفاروپلاستی دانست. بلفاروپلاستی نوعی از جراحی است كه به منظور برداشتن پوست شل‌شده ی پلک انجام می شود.

کرم بوتاکس فوری

 

امروزه برخی شرکت ها با انجام تحقیقات زیاد و مشورت با بهترین پزشکان پوست،  موفق به ساختن کرم های فوری بوتاکس شده اند که مکانیسم ویژه و تازه ای برای نفوذ به پوست و از بین بردن فوری چین و چروک و خطوط پوستی دارند. با استفاده از این کرم ها در عرض 2 الی 3 دقیقه می توانید نتیجه ی استفاده را مشاهده کنید.

این کرم های ضد چروک فوری برای خانم ها و اقایان مناسب هستند. در فرمولاسیون این کرم ها پپتید های بسیاری وجوددارد که باعث می شوند به سرعت و در زمان 2-3 دقیقه کلیه ی خطوط و چین و چروک های صورت شامل خط اخم، خط های پیشانی، خط های کنارچشم و خطوط خنده از بین بروند. به علاوه، این کرم ها در برطرف کردن افتادگی پوست اثرات زیادی را بر پوست می گذارند. کرم های ضد چروک فوری با رضایتمندی مشتریان همراه بوده اند. این کرم ها به شما کمک خواهند کرد که به ظاهر سالها پیشتان بازگردید .

این کرم ها در سراسر دنیا تولید می شوند. هم نمونه ی خارجی و هم نمونه ی ایرانی آنها در بازار ایران وجود دارد.

کرم های آنتی ایجینگ anti-aging

 

این کرم ها نسل جدیدی از نو آوری در محصولات آنتی ایجینگ یا همان ضد سن هستند.

این کرم ها دارای ترکیبات جدیدی هستند که با سازوکار متفاوتی از تزریق بوتاکس اثر خود را می گذارند. این کرم ها عضلات را ریلکس کرده و  بدون عوارض جانبی منجر به محو شدن چروک ها می شوند.

از ویژگی های دیگر کرم های بوتاکس فوری، حالت میکرو بودن آنهاست که شامل مولکول های بسیار ریز است. این مولکول ها از راه میکرو مکانیسم، سرعت تأثیر محصول را تا ۲ دقیقه پس از مصرف کم می کنند. برخی از این کرم ها دارای ترکیبات سیلیکاتی نیز هستند که به رفع تیرگی دور چشم و لکه های پوستی کمک می کنند.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. http://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو