payamgps.com

راز داشتن پوست شفاف و صاف

راز داشتن پوست شفاف و صاف

در این رابطه بخوانید:

برای داشتن پوستی زیبا چه بخوریم؟

درخشندگی پوست

دارا بودن پوستی شفاف و زیبا و عاری از هر نوع لکه و تیرگی برای همه ی خانم ها آرزو است.  افراد گاهی برای داشتن چنین پوستی هزینه های گزاف می پردازند.

قسمتی از زیبایی و شفافیت پوست به وراثت ارتباط دارد. اما درصد بسیاری از آن به مراقبت های پوستی و نوع رژیم غذایی مربوط می باشد. این که شما چه غذایی می خورید، یا اهل ورزش هستید یا نه و یا اینکه فردی مضطرب هستید یا خیر همه در زیبایی پوست شما اثر دارند.

بعضی از مواد غذایی اثر بسیار مفیدی بر روی شفافیت پوست و درخشندگی آن دارند. این مواد می تواند بعضی اشکالات پوستی را کم و حتی رفع کنند در ادامه روش ها و مواد غذایی مناسب برای داشتن پوستی زیبا و صاف را به شما معرفی می کنیم.

پیاز

شاید فکر کنید پیاز سوزاننده و بدبو است و نمی تواند برای ترمیم پوست شما مؤثر باشد و موجب شفافیت و زیبا شدن آن شود. ولی پیاز افزون بر دارا بودن ویژگی ضد سرطانی و ضد دیابتی در قالب ماسک زیبایی برای پوست، نقش مفیدی در رفع کردن چین و چروک ها و لکه های پوستی دارد. پیاز نهایتا موجب شفافیت پوست می شود. پیاز دارای ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و مواد ضد التهاب است. همه ی این ترکیبات در تقویت پوست و قوی شدن عضلات و سفت شدن پوست اثر دارند. بنابراین، پیاز از شل شدن پوست پیشگیری می کند.

پیاز برای آکنه بسیار مناسب است

علت ایجاد شدن آکنه بر روی پوست باکتری ها می باشند. پیاز ویژگی باکتری کشی دارد.  شما میتوانید با استفاده ی پیاز خام و پخته و نیز با مالش آب پیاز بر روی پوست آکنه های پوستتان را از بین ببرید. پیاز منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها موجب کم شدن چین و چروک پوست میشوند. بنابراین، استفاده از پیاز بر روی پوست موجب میشود پوستی عاری از چین و چروک داشته باشید .

عصاره ی پیاز خاصیت پاک سازی نیز برای پوست دارد. اگر گهگاهی آب پیاز را روی صورت خود بمالید و مالش دهید، این عمل موجب میشود سلول های مرده را بیرون بکشید و در نتیجه شفافیت و شادابی را به پوستتان هدیه کنید. در ضمن می توانید لکه های پوستی را کمرنگ یا محو کنید .

توت فرنگی

توت فرنگی منبع مناسبی از ویتامینC است. ویتامینC موجود در توت فرنگی  موجب ساخته شدن کلاژن در پوست می شود. کلاژن ماده ای طبیعی است که بدن آن را برای جوان سازی و ترمیم پوست می سازد. در نتیجه، اگر دوست دارید پوستی سالم و شفاف داشته باشید، توت فرنگی مصرف کنید و عصاره آن را نیز بر روی پوست خود بمالید.

لیمو ترش برای از بین بردن لکه ها بسیار مناسب است

آنتی اکسیدان ها و اسید های طبیعی موجود در لیمو موجب کم رنگ شدن لکه های موجود در پوست میشوند. بنابراین، پوست شفاف و صاف خواهد شد. ولی افرادی که پوست حساس دارند احتمال دارد اسید موجود در لیمو پوستشان را خشک و دارای التهاب کند. برای پیشگیری از التهاب پوست می توانید لیمو را با کمی عسل طبیعی روی پوست بمالید .

گوجه فرنگی

عصاره ی گوجه فرنگی سرشاز از آنتی اکسیدان ها است. اگر دوست دارید پوستی بدون هر نوع لکه و کک و مک داشته باشید، و همچنین می خواهید پوستتان درخشندگی خوبی داشته باشد و همواره شاداب و جوان باشد، تا می توانید از عصاره ی گوجه فرنگی روی پوستتان بمالید. گوجه فرنگی پوست تان را پاکسازی نیز می کند و حس خوبی را به شما انتقال می دهد .

سیر

ممکن است از سیر به خاطر بوی بد آن خوشتان نیاید. شاید به همین خاطر دوست داشته باشید سیر را از رژیم غذایی خود حذف کنید. اما باید در نظر داشته باشید که سیر یک تصفیه کننده ی قدرتمند برای خون می باشد. همچنین خون را پاکسازی می کند. جریان داشتن خونی پاک و تمیز زیر پوست، به طور مستقیم بر شفافیت پوست اثر دارد. جریان خون تمیز در زیر پوست معجزه می کند. خون تمیز، حلقه های سیاه دور چشم را هم کم می کند .اگر پوستتان حساس نیست، میتوانید عصاره سیر را نیز روی پوستتان بمالید و بدینوسیله تیرگی های پوستتان را محو کنید.

آناناس

آناناس افزون بر اینکه طعم خوبی دارد، قادر است با آنزیم هایی که دارد لکه های موجود در پوست را کمرنگ کند، یا آنها را کلا محو کند. بنابراین، مقداری از عصاره ی آناناس را به آهستگی بر روی صورت بمالید و اثر فوق العاده ی آن را ببینید .

زردچوبه و آلوئه ورا

زردچوبه و آلوئه ورا پر از ترکیباتی هستند که موجب میشوند پوست رطوبت رسانی شود. اگر پوستتان خشک است، به طور ساده خود آلوئه ورا را روی پوست تان بمالید. یا اینکه زردچوبه و آلوئه ورا را با هم ترکیب کنید و یک ماسک طبیعی برای پوست تان به دست آورید.

ویتامین C

بعضی مواد غذایی غنی از ویتامین C می باشند.  میوه ها و سبزیجاتی مانند پرتقال، کلم بروکلی و فلفل قرمز دارای این ویتامین هستند. ویتامینC کلاژن سازی را تحریک  می کند. کلاژن موجب شادابی و شفافیت پوست میشود. بنابراین، اگر خواهان پوستی جوان، شفاف و صاف هستید، به مقدار کافی ویتامینC مصرف کنید .

غذاهای رنگارنگ

برای داشتن پوستی شفاف و صاف، غذاهای رنگارنگ مصرف کنید. غذاهایی دارای فلفل، سیب زمینی، کلم، خیار و دیگر مواد غذایی رنگارنگ را در غذاهایتان استفاده کنید. این مواد غذایی اثر بسیار شگفتی در صافی و شفافیت پوست دارند.

بخور آب نمک

بخور آب نمک موجب از بین رفتن سلول های مرده می شود. این باعث می شود تا نرمی و لطافت پوست حفظ شود. همچنین رطوبت پوست نگه داشته شود.

اسفناج

اگر اسفناج را در ظروفی از جنس روی طبخ کنید، پس از نرم شدن اسفناج در ظرف خواهید فهمید که دور ظرف کاملا سفید شده است .اسفناج اثر سفید کنندگی باورنکردنی برای پوست دارد .

سیب زمینی

سیب زمینی موجب سفت شدن پوست و کم شدن چین چروک ها و خطوط سطح آن میشود. سیب زمینی غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C و ویتامین B6  می باشد. این ویتامین ها موجب سفیدی پوست شده و تیرگی دور چشم و لکه های پوستی را محو می کنند. افزون بر آن، ماهیچه های صورت را سفت کرده و از شل شدن و افتادن پوست جلوگیری می کنند.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.http://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو