payamgps.com

کرم ضد چروک اینستنلی ایجلس instantly ageless anti-wrinkle cream

کرم ضد چروک اینستنلی ایجلس instantly ageless anti-wrinkle cream

 

چین و چروک پوست

به احتمال زیاد، شما نیز از افرادی هستید که دوست دارید چین و چروک های پوستتان را مخفی کنید. مخصوصا اگر سنتان بالا رفته باشد و در دهه های 50 یا 60 باشید از چین و چروم پوست رنج می برید. شاید بسیاری از روش ها و مواد آرایشی را برای پوشاندن چین و چروک و خطوط پوستتان امتحان کرده باشید. اما بسیاری از آنها انطور که باید پوست شما را صاف، درخشنده و شفاف نکرده اند. این معضل همچنین در مواقعی که به مهمانی می روید یا دور هم جمع می شوید بیشتر به چشم می آید.

تعطیلات برای بسیاری از افراد یک زمان فوق العاده از سال است. تعطیلات اغلب برای بسیاری از افراد همراه است با استرس های ناشی از مهمانی ها، مراسمات و کنسرت ها. اصلا مهم نیست که در چه موقعیت یا زمانی قرار دارید، کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس می تواند به شما کمک کند که در طول کل فصل تعطیلات درخشان و شاد به نظر برسید.

 

زیبایی و جوانی به خودتان بستگی دارد!

 

با کرم اینستنتلی ایجلس می توانید با داشتن ظاهری متفاوت و جوان مهمانان خود را غافلگیر کنید. با این محصول می توانید یک تغییر باور نکردنی داشته باشید. با کمک این محصول می توانید پوستی درخشنده و در نتیجه ظاهری خوشحال و سرحال داشته باشید.

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس یک میکروکرم بسیار قدرمتند است که به سرعت جذب می شود. همچنین به طور بسیار مؤثری اثر خود را میگذارد و به سرعت آثار افزایش سن را از چهره ی شما می زداید. اثر این کرم برای 6 تا 9 ساعت بر چهره ی شما باقی می ماند.

این کرم اثر خود را در عرض 2 دقیقه آشکار می کند. ناحیه ی هدف کرم اینستنتلی ایجلس نواحی ای است که خاصیت کشسانی خود را از دست داده اند، دارای لکه شده اند و در آن نواحی پوست دچار افتادگی شده است.

کارآیی های اینستنتلی ایجلس

 

کیسه های زیر چسم را به سرعت ناپدید می کند.

به طور چشمگیری ظاهر خطوط و چین و چروک موجود در پوست را کم می کند.

پوست های شل و افتاده را می کشد و سفت می کند.

برای داشتن پوستی بدون عیب و صیقلی روزنه های پوستی را کاهش می دهد.

در این رابطه بخوانید:

کرم ضد چروک فوری ایجلس instantly ageless

کرم فوری ایجلس

 

زمان استفاده از کرم اینستنتلی ایجلس

 

به خاطر داشته باشید که شبیه سایر مواد آرایشی، تمرین کردن برای استفاده از این کرم به شما کمک می کند که چطور ظاهر خودتان را زیبا کنید.

برای گرفتن بهترین نتیجه، از کرم اینستنتلی ایجلس قبل از استفاده از مواد آرایشی استفاده کنید.

این کرم را با مضایقه مصرف کنید. یعنی مقدار بسیار کمی، کمتر از اندازه ی یک نخود مصرف کنید.

تا زمانی که کرم خشک شود صورت خود را بدون حرکت نگه دارید.

کرم اینستنتلی ایجلس در بسته های 25 عددی موجود است.

این محصول به طور پزشکی به وسیله ی آزمایشگاه AMA ارزیابی شده است. ارزیابی این محصول بدین شکل بوده که بر روی 30 داوطلب با 30 نوع و رنگ پوست متفاوت امتحان شده است. این آزمایش 8 هفته طول کشیده است. نتایج در پوست های مختلف متفاوت بوده است. اما به طور کلی این محصول برای اکثر افراد اثربخش است.

منبع:

https://www.jeunesseglobal.com/en-US/blog/look_merry___bright_with_instantly_ageless

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو