payamgps.com

ژل روشن کننده ی لومینس

ژل روشن کننده ی لومینس

افرادی که به داشتن پوستی روشن و شفاف علاقه داشته باشند، باید در نظر بگیرند برای روشن کردن پوست راه های مختلفی وجود دارد .

برخی از این روش ها شامل موارد زیر است:

استفاده از شیوه های جراحی و غیر جراحی، استفاده از صابون ها و لوسیون های مختلف، تغییر دادن رژیم غذایی و اضافه کردن مواد غذایی مفید.

ژل های سفید کننده ی پوست بسیار کاربردی هستند. این ژل ها در زمینه ی رفع کردن تیرگی های پوست مفید هستند.

در رابطه با شیوه های روشن کردن پوست باید به برنامه ی غذایی، نوشیدن آب زیاد، قرار نگرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید و مصرف ضد آفتاب ها شیوه های اثرگذارتری در رابطه با روشن کردن پوست به حساب می آید.

شما اگر پوستی سفید و روشن می خواهید، توصیه می شود از ژل روشن کننده ی پوست صورت و بدن استفاده کنید .

در این مقاله به معرفی بهترین مارک ژل روشن کننده ی پوست صورت و بدن خواهیم پرداخت.

احتمال دارد تا امروز بهترين روش برای صاف و شفاف شدن رنگ پوست ‌تان استفاده کردن از كرم پودرها و مواد آرايشی با قدرت پوشانندگی بالا بوده است. این روش همیشگی نیست  و  به دردتان نخواهد خورد. اما اگر مایل هستید پوست‌تان همواره شفاف و صاف و عاری از لکه باشد، توصیه می شود مشكل را از پایه حل كنيد. در مورد توصیه هایی در رابطه با روشن کننده ها به پیشنهاد های دکترهای متخصص پوست یا مشاوران برند های مناسب بهداشتی گوش دهید. تا روشن‌كننده ای با کیفیت مناسب را به شما معرفي کنند.

بدین وسیله خواهید توانست روند تيره شدن پوست‌ را به تعویق بیندازید.

در این رابطه بخوانید:

تأثیر ژل روشن کننده ی لومینس بر رنگدانه ها

خرید ژل روشن کننده ی لومینس

اثرات ژل روشن کننده ی لومینس

صاف بودن و شفافيت پوست، زيبا بودن هر چهره‌ای را چندین برابر می کند. ولی به صورت معمول، صاف و براق بودن پوست در دوران نوجوانی و جواني دچار تغييراتي می‌شود. برای مبارزه و برطرف کردن هميشگی تغییرات منفی پوست، به ابزاری نیاز است. لكه‌هايی كه با تابیدن مستقيم نور خورشيد، به دلیل بارداری، آثار جوش، ليزر و حتي عارضه های پوستی روی پوست هستند، تنها با تركيبات و فرمولاسیون اثرگذار ژل های روشن کننده از بین می روند.

 

ژل روشن كننده ی لومينس

 

ژل هيدراته و روشن كننده ی لومينس حاوی تركيباتی است كه موجب شفاف و كم رنگ كردن آثار جوش و اسكارهای موجود در پوست می شوند. همچنین این ژل موجب درمان روزنه های باز پوست، روشن كردن تيرگي های موجود در پوست به ویژه تيرگي زير چشم می شود.
هرگونه ناهمگونی در تناژ رنگ دانه های موجود در پوست، خواه بر اثر وجود اختلالات در عملکرد هورمون ها و خواه بر اثر سوختگی به وسیله ی نور خورشید باشد، اثرگذار خواهد بود. ژل روشن کننده ی لومینس محصولی قابل استفاده برای صورت، گردن و بدن هم می باشد.

روشن کننده و از بین برنده ی لک پوست

 

این سرم با تغذیه و ترمیم رنگدانه های پوست موجب روشن کردن رنگدانه های پوست خواهد شد. ژل هیدراته و روشن کننده ی لومینس دارای مواد مفیدی می باشد. این مواد سبب شفافیت و کم رنگ و روشن کردن تیرگی های موجود در پوست، به ویژه تیرگی های زیر چشم میشود.

این محصول برای برطرف کردن هر گونه ناهماهنگی و اختلاف رنگ در تناژ رنگ دانه های موجود در پوست به هر دلیلی که باشند، اثرگذار خواهد بود.

 

موارد استفاده ی سرم روشن کننده ی لومینس:

 

١-لایه برداری کردن از قسمت های پوست که تیره هستند و پوست مرده دارند.

٢-جوان سازی و ترمیم کردن سلول های موجود در پوست.

٣-خاصیت ضد لک و سفید کنندگی دارد.

٤-برطرف کننده ی آثار و لکه های بر جای مانده از جوش.

٥-جوان ساز و تقویت کننده ی پوست نواحی صورت و گردن.

٦-برطرف کردن تیرگی نواحی زیر بغل و کشاله ی ران.

 

طرز استفاده از ژل روشن کننده ی لومینس:

 

از این سرم تنها شب ها قابل استفاده است. برای استفاده، مقدار کمی از سرم را روی نواحی مورد نظر با دست به خوبی مالش دهید. تا زمانی که کاملا جذب پوست شود. فردای استفاده از ژل روشن کننده ی لومینس، پس از برخاستن از خواب، پوستتان را به آرامی و با شوینده ی مناسب تا زمانی که کاملا تمییز شود، شستشو دهید.

شما با مصرف این کرم قادر خواهید بود، مشکلات زیر را برطرف کنید:

روشن کردن کشاله ی ران

سفید کردن ناحیه ی تناسلی و واژن در بانوان

از بین بردن سیاهی نواحی آرنج و زانو

برطرف کردن تیرگی های پوست

بر طرف کردن لکه های پوستی

از بین بردن خشکی پوست

استفاده از ژل روشن کننده ی لومینس برای تمام قسمت های بدن به غیر از دور چشم ها مانعی ندارد.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو