payamgps.com

مراقبت از پوست در برابر آکنه

مراقبت از پوست در برابر آکنه

در این رابطه بخوانید:

ماسک صورت خانگی برای درمان آکنه

پاکسازی پوست صورت

 

ممکن است داشتن پوست چرب شما را اذیت کند. یا اینکه برای رها شدن از آکنه ها برایتان دردسر زیادی درست کرده باشد. این مسئله حالتی طبیعی است و ممکن است در بسیاری از افراد اتفاق بیفتد. بنابراین بسیاری از افراد در صدد رفع این مشکل هستند.

شاید اندیشیده باشید که آیا محصول ویژه ای برای بهبود پوست چرب وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که بله وجود دارد. بهتر از مقاله ی حاضر را بخوانید تا با محصولات و شیوه های مراقبت از پوست در برابر آکنه آشنا شوید.

1-آماده کردن پوست پیش از آرایش

اگر دارای پوست چربی هستید، مهم ترین محصول برای شما شما یک آماده ساز صورت است. یا در واقع همان محصولاتی که پیش از آرایش کردن استفاده می کنید. این محصولات یک محصول آرایشی ضروری برای وقتی است که مدت طولانی قرار است آرایش داشته باشید. آرایش بر روی پوست چرب، به سادگی پاک می شود. در نتیجه با زیرلایه ی چرب برای آرایش، مواد آرایشی شما محو و اصطلاحا آب می شوند. این مواد روی صورت ردی بر جای می گذارند و لک می شوند. اگر در پی یک آرایش ملایم زنانه و جذاب هستید، پیش از استفاده کرم پودر از محصولات آماده ساز استفاده کنید. استفاده از آماده ساز، مدت پایداری محصولات آرایشی دیگر شامل سایه، رژگونه و برنزه کننده را زیاد می کند. همچنین موجب می شود مواد آرایشی به آسانی بلغزند و درخشان تر به چشم بیایند.

 

2-استفاده از پاک کننده های آرایش

بسیاری از افرادی که دارای پوست چرب هستند، به منظور داشتن آرایشی مناسب، از مواد آرایشی و محصولات با دوام استفاده می کنند. استفاده ی زیاد از این محصولات، پوست را خشک و کدر خواهد کرد. این مواد همه ی چربی طبیعی پوست را نابود می کند و آن را خالی از سلول های زنده می کند. اما به جای استفاده ی زیاد از این محصولات، باید از یک پاک کننده های عاری از روغن مرطوب استفاده کنید. تا بتوانند صورت شما را به آهستگی تمیز کنند. این پاک کننده باید توانایی تمیز کردن آلودگی های عمیق پوست را که مانعی برای زیبا و سالم بودن پوست هستند، را داشته باشد. استفاده از پاک کننده ها از پر شدن روزنه ها و جوش زدن پیشگیری می کند.

3-استفاده از ماسک های صورت

ماسک های صورت به ویژه برای انواع پوست های چرب درست شده اند. این محصولات، تولید شدن چربی مازاد پوست را کنترل می کنند و به سادگی در دسترس هستند. ولی اگر شما تمایل دارید که از ماسک های طبیعی که فاقد مواد شیمیایی زیانبار هستند برای پوست تان استفاده کنید، می توانید ماسک های خانگی صورت را تهیه و استفاده کنید.

 

4-استفاده ی صحیح از لایه بردار ها

لایه بردارها بوسیله ی از بین بردن سلول های مرده ی موجود در پوست، جوش های سر سیاه، پاکسازی روزنه ها و دیگر آلودگی ها، پوست را به طور عمیق پاکسازی می کنند. اندکی از لایه بردار دلخواه خود را بردارید. به مدت دو دقیقه به آهستگی آن را روی صورت خود بمالید. پس از یک دقیقه صورت خود را با آب سرد شستشو دهید.

 

5-بخور دادن

بخور الکتریکی، برای پوست شما بسیار مفید است. بخار، به باز شدن روزنه ها و بیرون آمدن کثیفی و آلودگی ها کمک می کند. برای انجام این کار می توانید از یک کاسه ی آب داغ برای بخور صورت خود استفاده کنید. این کار کاملا همان کار بخور الکتریکی را می کند. آب جوش را در یک ظرف بزرگ بریزید و صورت خود را در معرض بخار قرار دهید. روی سرتان نیز حوله ای بگذارید تا بخار آن به بیرون نرود.

6-استفاده از ترکیبات فاقد روغن

ترکیبات فاقد روغن، درخشندگی، و میزان چرب بودن پوست را کنترل می کنند. ساختار پودر، پوست شما را آزرده می کند. برای این کار می توانید گونه ی ترکیبی یا فاقد پودر آن را برگزینید. هر ترکیبی باید با وزنی سبک، ترکیبی ساده و دارای میزان مس موردنیاز باشد. همچنین مانع از پر شدن روزنه های پوست شود. افراد دارای پوست چرب باید در پی محصولی بدون رنگدانه های ژنتیکی باشند که بدون پر کردن روزنه ها، از جوش ها و دانه های سر سیاه جلوگیری می کند.

 

7-استفاده از کرم پودر های معدنی

انتخاب کرم پودر برای پوست های از نوع چرب، موضوع مهمی است. شما باید همواره محصولاتی با وزن سبک انتخاب کنید که روزنه های پوست شما را پر نکنند. کرم پودرهای معدنی بر روی پوست، سبک، فاقد روغن و دارای مس به میزان کافی می باشند. این محصولات، پوششی خوب دارند و داری SPF مناسب هستند که به از بین رفتن لکه ها و درمان جوش ها کمک مؤثری می کنند. این کرم پودر ها برای افراد دارای پوست حساس و چرب مناسب می باشند.

8-استفاده از ورقه ها برای پاک کردن چربی

این ورقه ها از بهترین محصولات آرایشی برای استفاده برای پوست های چرب می باشند. بسیاری از افرادی که دارای پوست چرب هستند، میزان زیادی از ترکیبات پودری را برای پوست خود استفاده می کنند. ولی نمی دانند که این محصولات، روزنه های پوست را پر می کنند. انتخاب هوشمندانه این است که ورقه های جاذب روغنی را استفاده کنید که با سرعت زیادی، روغن اضافی و درخشان را از روی پوست پاک می کنند. فایده ی دیگر این محصولات این است که آرایش شما را آلوده نمی کنند یا زیر پوست شما بر جای نمی مانند. این ورقه ها نرم و لطیف هستند که استفاده از آنها را ساده کرده است. آن ها را به آرامی دور نواحی T یعنی نواحی پیشانی و بینی تا چانه و هر قسمت چرب دیگر از صورتتان قرار دهید تا به سرعت چربی را از آن پاک کند.

 

9-استفاده از اسپری تنظیم آرایش

اگر کرم پودر از روی صورت شما به آسانی محو می شود و چربی روی پوست تان بر جای می ماند باید از این محصول استفاده کنید. یک اسپری تنظیم آرایش تهیه کنید. مقداری از این اسپری را در کل صورت خود بپاشید. با این کار، آرایش به مدت زیادی روی صورت شما بر جای می ماند. با انجام این کار ها شما بهترین محصولات را به منظور مراقبت از پوست چرب خود استفاده کرده اید.

 

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو