payamgps.com

کلینزر لومینس

کلینزر لومینس

در این رابطه بخوانید:

کلینزر لومینس

بهترین پاک کننده ی صورت

 

پاک کردن پوست

  پاک کردن صورت از امور مهمی است که برای داشتن پوستی جوان و زیبا باید به آن توجه ویژه شود. در طول روز شاید بارها نیاز داشته باشید که پوستتان را بشویید. برای این کار باید پاک کننده ای را انتخاب کنید که به پوستتان آسیب نرساند و در عین حال تمام آلودگی ها را از پوستتان بردارد. همچنین باید بتواند به لایه های زیرین نفوذ کند و اثر خود را به خوبی بر پوست بگذارد. یکی از پرطرفدار و با کیفیت ترین محصولاتی که امروزه در بازار جهانی به طور گسترده در دسترس است کلینزر لومینس است. در ادامه در رابطه با این پاک کننده اطلاعاتی را به شما خواهیم داد.

کلینزر لومینس

  پاک کننده ی لومینس طوری طراحی شده است که می تواند پوست قدیم و مرده را بردارد. بنابراین، موجب درخشندگی و جوان شدن پوست می شود. ترکیب اختصاصی که در کلینزر لومینس وجود دارند و شامل آلفا و بتا اسید هیدرکسی است، پوست را به بهترین شکل صاف و لطیف می کند. شما می توانید احساس پاکیزگی و نرمی کنید. همچنین پوستتان به سادگی می تواند آماده ی جذب حداکثری سایر محصولات جوانسازی لومینس باشد. کلینزر لومینس ظاهری درخشان، صاف و جوان را به پوستتان بر می گرداند. همچنین به آرامی و بدون برداشتن پوست و بدون خشک کردن آن آلودگی ها را پاک می کند. موجب کمک به رسیدن مواد مغذی به پوست می شود. موجب جلوگیری از زدن جوش و ایجاد لک های پوستی می شود. عمل سم زدایی عمیق در حد سلولی را انجام می دهد. با استفاده ی همزمان با سایر محصولات مراقبت پوستی لومینس، اثرات زیبا سازی در حد مطلوب بر پوستتان نمایان می شوند.

شیوه ی مصرف

مقدار کمی از ژل پاک کننده را به آهستگی بر روی صورت به شکل دایره ای مالش دهید. این کار را به مدت ۳۰ ثانیه انجام داده و پس از آن به خوبی با آب گرم بشویید. این کار برای جذب مواد جوانسازی مورد نیاز است. بنابراین، پیش از استفاده از سرم جوان سازی و ماسک لیفت لومینس ضروری است که از ژل پاک کننده ی پوست استفاده کنید.

هشدار

از تماس این محصول با چشم خودداری نمایید. اگر به طور اتفاقی با چشمتان تماس پیدا کرد، چشم ها را آب فراوان بشویید. این محصول را در معرض نور خورشید و دمای بالا نگذارید. کلینزر لومینس را در محل خشک و خنک  یعنی در دمای ۲۰تا ۲۵ درجه ی سانتیگراد نگهداری کنید. همچنین این محصول را در تاریکی نگهداری کنید. رنگ و غلظت این محصول بر مبنای تمرکز پروتئین و فاکتور رشد فرق می کند. اگر هر نوع عارضه یا مشکلی در پوست مشاهده کردید، از مصرف این محصول خودداری کرده و با پزشکتان مشورت نمایید.  

یک محصول پاک کننده ی بی همتا

  کلینزر لومینس به پوست اجازه می دهد تا رطوبت خود را نگه دارد. در حالی که آلودگی ها را به طور عمقی از پوست پاک می کند. این محصول با حفظ کردن رطوبت پوست و بدون نابود کردن مواد ضروری و مورد نیاز پوست، به طور عمقی آن را سم زدایی می کند.

فایده های مصرف کلینزر لومینس

  موجب محو شدن آکنه و جوشهای سر سیاه می شود. روزنه های پوستی را به صورت عمقی تمیز می کند. بنابراین، اثر سرم لومینس و سایر محصولات جوانسازی را چند برابر می کند. با توجه به فرمولاسیون ویژه ای که دارد، چربی پوست را نگه می دارد و از خشک شدن پوست پیشگیری می کند.  همچنین باعث به تعویق انداختن روند پیری پوست می شود. این محصول با تصفیه کردن و آماده کردن پوست به روند جوانسازی پوست سرعت می دهد. مواد تشکیل دهنده ی این محصول با دقت زیادی طراحی شده اند، تا مواد مغذی و همچنین رطوبت پوست را به منظور بازسازی و ترمیم سلول ها نگه دارند. این محصول عاری از مواد شیمیایی مضر برای پوست مثل سدیم لوریل و سولفات و پارابن است .  

خرید کلینزر لومینس

برای خرید هر محصولی برای پوستتان، باید به این نکته دقت داشته باشید که حتما نوع پوست خود را بشناسید و متناسب با آن محصول را خریداری کنید. خوشبختانه کلینزر لومینس با فرمولاسیون ملایم و سود بخش، برای هر گونه پوستی مناسب است و همچگونه عوارض یا اثرات بدی از خود بر جای نمی گذارد. برای انجام خید حتما با پزشک کتخصص یا مشاوران کارآزموده مشورت کنید. به دلیل اینکه جوانسازی یک پروسه ی زمانبر است و صرفا با یک محصول ممکن نیست، و همچنین به دلیل اینکه محصولات یک برند سازگاری بیشتری با هم دارند، به شما پیشنهاد می کنیم که پکیج کامل جوانسازی لومینس را خریداری کنید. برای تهیه ی این پکیج با قیمت استثنائی می توانید سفارشی مطمئن را در سایت ایران جینس https://iranjeunesse.com انجام دهید. ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.  
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو