payamgps.com

شناخت محصول ریزرو (Reserve)

شناخت محصول ریزرو (Reserve)

در این رابطه بخوانید:

مکمل غذایی Reserve

درباره ی مکمل های ضد پیری بیشتر بدانید

  در این مقاله می خواهیم در رابطه با اطلاعاتی که دکتر امزلاگ در رابطه با محصول ریزرو داده است صحبت کنیم. این محصول ریزرو (Reserve) یا رزویراتِرال (Resvertrol) (به زبان فرانسه) نام دارد. هر دوی این اسم ها یکسان می باشند، ولی تفکری در پس این موضوع وجود دارد. ریزرو یکی از محصولات کمپانی جِنِس می باشد. و رزویراتِرال (Resveratrol) یکی از ترکیبات اصلی این محصول است. اما تنها عنصر به کار رفته در آن نیست. در حقیقت، هشت عنصر فعال دیگر وجود دارند. دیگر عناصر موجود در این محصول شامل گیلاس، آلوورا، انار، چای سبز، تمشک، دانه انگور ، آب انگور و آسای (Acai) ( نوعی میوه شبیه خرما در آمریکای جنوبی) می باشند.

اما چرا این همه عناصر عجیب در این محصول به کار رفته اند؟

  همه ی اینها آنتی اکسیدان های قوی ای می باشند. آنتی اکسیدان به معنای ضد اکسیده شدن است.  

حال باید ببینیم اکسید شدن به چه معناست؟

  این دقیقا اتفاقی است که برای  سیب می افتد زمانی که آن رو نصف می کنیم و در معرض هوا می گذاریم. سیب قهوه ای می شود.  این اتفاق ” اکسید شدن ” نام دارد. دقیقا مانند یک قطعه ی فلزی که در معرض هوا قرار بگیرد و زنگ بزند. این واکنش شیمیایی هر دفعه که اکسیژن در آن دخالت داشته باشد اتفاق می افتد. باید بدانیم که اکسیژن در همه جای بدن ما وجود دارد. بنابراین، می تواند همه چیز را اکسید کند. حتی DNA ! خوشبختانه، در بدن ما آنتی اکسیدان هایی وجود دارند که به منظور مقابله با اثر مخرب اکسیژن ساخته شده اند. ولی این برای جبران همه ی صدمات اکسیداسیون کفایت نمی کند. به همین خاطر، بدن ما از آنتی اکسیدان های خارجی که در غذاها وجود دارند استفاده میکند. به ویژه، آنتی اُکسیدان های میوه های رنگی مثل تمشک وحشی، آسای، گیلاس و انگور قرمز. انتی اُکسیدان ها در پوست میوه ها وجود دارند.یعنی در اصل به منظور حفظ کردن میوه در برابر اُکسیداسیون ساخته می شوند.

عبور محصول ریزرو (Reserve) از غشاء سلول ها

  محصول ریزرو (Reserve) ترکیبی از عالی ترین آنتی اُکسیدان ها است که ویژه ی ترمیم کردن DNA می باشند. اما برای ترمیم کردن DNA، محصول ریزرو باید به DNA برسد. بزرگترین مانع برای این کار، عبور کردن آن از غشاء سلول است که عناصر بسیار کمی می توانند این کار را بکنند. ثابت شده است که ریزرو قابلیت عبور از غشاء سلول ها را دارد. آزمون کپ- ایی (Cap-e test) پتانسل نفوذ آنتی اکسیدان های موجود در محصولات طبیعی را می سنجد. این آزمون به این منظور طراحی شده است تا قدرت نفوذ آنتی اُکسیدان ها برای محافظت از سلول در مقابل اکسید شدن را اندازه گیری کند. محصول ریزرو در آزمون Cap-e نمره ی 1/37 در هر سانتی متر مکعب را به دست آورده است. این نمره حتی فراتر از استاندارد هم می باشد. حالا شاید دریافته اید که چطور ریزرو می تواند DNA را ترمیم کند. ولی، این تنها خاصیت این محصول نمی باشد. ریزرو می تواند طول عمر ما را افزایش دهد. در ادامه به شما نشان می دهیم که چطور ریزرو این کار را می کند.

ریزرو (Reserve) و افزایش طول عمر

  حتما شنیدید که اگر کمتر غذا بخورید، بیشتر می توانید عمر کنید؟ اگه شما 40 % کالری کمتری مصرف کنید، سی درصد بیشتر می توانید عمر کنید. این حقیقت علمی در همه ی جهان اثبات شده است. به چه دلیل مصرف کالری کمتر می تواند طول عمر شما را زیاد کند؟ برای اینکه علتش را بدانید بگذارید دوباره به دنیای اعجاب انگیز ژنتیک بپردازیم. میدانید که ما بین بیست تا سی هزار ژن داریم که درون 46 کروموزم ما قرار دارند. این ژن ها اطلاعات محرمانه ای را با خودشان حمل میکنند تا قادر باشند هزاران پروتئین مختلف که نیازمند رشد، کار، فکر کردن و نجات ما است را تولید و تامین می کنند. همه ی ژن ها به صورت هم زمان فعالیت نمی کنند. در حقیقت فقط 10 % آنها به طور هم زمان فعال هستند. بقیه ی آنها خاموش و غیر فعال هستند تا در زمان های ضروری دوباره فعال شوند. بعضی از آنها تا آخر عمر ما خاموش می مانند. بله تا آخر عمرمان، مگر زمانی که در معرض خطر باشیم.

ژن های ناجی

وقتی زندگی ما تهدید می شود تعدادی از آنها که  ” ژنهای ناجی ” نام دارند ناگهان فعال می شوند. به ویژه ژنی که سیرتوئین (Sirtuin) نام دارد فعال می شود و شروع به تولید آنزیمی پروتئینی: به نام سیرتوئین میکند. شاید الآن بتوانید حدس بزنید که چه اتفاقی می افتد. این آنزیم ها تمام کارکرد و سیستم های بدن ما رو سرعت می بخشند.  مانند سیستم قلبی عروقی، مغزی، ایمنی، تنفسی، گوارشی و سایر موارد. ولی نکته ی جالبتر از همه اینجاست که آن آنزیم ها قدرت پایداری DNA را افزایش می دهند.  و جلوی تولید DNA معیوب را می گیرند. و این یک ویژگی خوب برای داشتن طول عمر زیادتر است. گرسنگی کشیدن یا خوردن 40 % کالری کمتر به عنوان یک تهدید برای بدن به حساب می آید. و در نتیجه به شکل خودکار ژن های سیرتوئین را فعال می کند. به همین خاطر محدودیت در مصرف کالری می تواند از راه حفاظت  کردن از تمام کارکردهای بدن طول عمر ما را افزایش دهد. اما گرسنگی کشیدن در تمام طول زندگی اصلا کار ساده ای نیست. و از نظر اکثر افراد کار غیر معقولی می باشد. به همین دلیل، دانشمندان به دنبال پیدا کردن راه حلی هستند که بدون نیاز به گرسنه ماندن همان حالت را در بدن به وجود بیاورد. آنها این راه حل را پیدا کرده اند.  

پلی فنول ها

  بله، شراب قرمز ! شراب قرمز حاوی پلی فنول ها (Polyphenols) می باشد. پلی فنول ها همان مولکول های رنگ دانه ای هستند که موجب قرمزی رنگ شراب می شوند. همچنین موجب قهوه ای شدن رنگ شکلات و سبز رنگ شدن چای سبز می شوند. انگور، سیب، پیاز، بادام هندی، آلبالو و بسیاری از میوه و سبزی ها حاوی مقدار زیادی از پلی فینولز هستند. رزویراتِرال (Resveratrol) جزو همان دسته از مولکول هایی است که به مقدار فراوان در پوست انگور قرمز وجود دارد. بنابراین، نقش بسیار پر رنگی را در افزایش دادن طول عمر بازی می کند. همه ی آن مولکول ها میتوانند ژن سیرتوئین را بدون احتیاج به مصرف کالری کمتر در بدن فعال کنند. در نتیجه، به ترمیم ژن ها و افزایش طول عمر کمک می کنند.

فواید محصول ریزرو (Reserve)

  پس واقعا مزایای محصول ریزرو (Reserve) چه هستند؟ این محصول پایداری بدن را افزایش می دهد. رزویراتِرال شمار میتوکندری ها (سیستم های تولید انرژی) در سلول های عضله را افزایش می دهد. علاوه بر این، قدرت ماهیچه ها را تقویت می کند. همچنین از سریعتر خسته شدن آنها جلوگیری می کند. و این کار را با ارتقاء دادن سطح هماهنگی آنها انجام می دهد.  

ریزرو (Reserve) موجب تقویت حافظه می شود

  همان قدر که به نسبت بالا رفتن سنمان قدرت و مقاومت عضلاتمان را از دست میدهیم، شاهد تحلیل رفتن به مرور حافظه، بالا رفتن زمان واکنش ها و پردازش اطلاعات هم هستیم. ریزرو (Reserve) قدرت واکنش و حافظه ی ما را ارتقاء می دهد.  

ریزرو (Reserve) موجب کاهش چاقی می شود

  در سال 2005 دانشمندان در کانادا و شیلی پی بردند که رزویراتِرال می تواند در مقابل اثرات بالا رفتن اسیدهای چرب مقابله کند و همچنین روند جذب قند در روده ها را کند کند. ریزرو (Reserve) می تواند پایداری بدن ما را در مواجه شدن با التهاب های مزمن تقویت کند. افزون بر این، التهاب مزمن یکی از دلایل اصلی است که منجر به آسیب رسیدن به DNA می شود. ثابت شده است که رزویراتِرال می تواند التهاب در سطح سلول ها را کم کند.  

شیوه ی استفاده از محصول ریزرو (Reserve)

  این محصول به صورت ژل قابل مصرف است. این نوع شکل مصرفی به شکل ژل خوراکی اهمیت زیادی دارد. زیرا عناصر موجود در آن به سرعت به گردش خون منتقل می شوند.  و این موضوع موجب انتشار بهتر این محصول در سیستم گوارشی ما می شود. شما میتوانید روزی یک تا سه ساشت  (sachet) از این محصول را در هر زمان شبانه روز بخورید.  

به طور خلاصه و کلی در رابطه با محصول ریزرو (Reserve)

رزویراتِرال یک کشف بسیار مهم و دارای ارزش است. و به دلیل این است که این مسئله بسیار کم برای اکتشافات این چنینی رخ می دهد.  یعنی اینکه ساخت محصول بر مبنای ایده ای بسیار ساده باشد. در این محصول به وسیله ی استخراج مولکول های گیاهان ما قادر هستیم ژن ها را فعال یا خاموش کنیم. به منظور اینکه از فواید ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریایی و اثرات تنظیم کنندگی قند خون بهره ببریم. و متعاقبا بتوانیم بیشتر زندگی کنیم. محصول ریزرو (Reserve) یک حافظ بسیار قدرتمند سلولی در مقابل فرآیند اکسید شدن و آسیب های رادیکال های آزاد است. این محصول از راه ایجاد کردن حالت گرسنگی مصنوعی در بدن یعنی بدون احتیاج داشتن به کم غذا خوردن، موجب فعال شدن ژن های سیرتوئین خواهد شد. بنابراین، بدن ما را در رابر بیماری های مربوط به پیری هم محافظت می کند. همچنین به ما انرژی ناگهانی، قدرت و تمرکز بهتری می بخشد. بنابراین ریزرو یک محصول بسیار ارزشمند برای تک تک ما می باشد. ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com/  
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو