payamgps.com

بهترین ماسک ها برای جوانسازی پوست

بهترین ماسک ها برای جوانسازی پوست

در این رابطه بخوانید:

ماسک صورت خانگی برای درمان آکنه

Luminesce HydraShield Mask ماسک هیدراته لومینس

ماسک صورت اگر با میوه ها و گیاهان ساخته شود، فطعا می تواند یکی از ارزانترن راهها برای حفظ و تقویت جوانی پوست شما باشد. ماسک های میوه ای برای پوست های خشک و دارای آکنه مناسب اند. همچنین این ماسک های صورت طبیعی برای برطرف کردن لک و یا چین و چروک مناسب اند. همه ی این موارد را می توان با استفاده از میوه ها و مواد طبیعی برای پوست به ارمغان آورد.

 اگرچه می توانید محصولات بهداشتی – آرایشی مرغوب و برند های خوب را تجربه کنید. ولی اگر آنها در دسترستان نبودند می توانید با نسخه های سنتی و ساده ای که به شما آموزش می دهیم در آشپزخانه تان کرم گیاهی تهیه کنید.

ماسک عصاره ی رازیانه

 عصاره ی رازیانه اگرچه به صورت صنعتی در عطاری ها و داروخانه های گیاهی یافت می شود. ولی در منزل هم قابل تهیه است. فقط کافی است گیاه خشک شده ی رازیانه را از عطاری ها خریداری کنید و سه قاشق غذاخوری از آن را به همراه دو لیوان آب جوش دم کنید. بعد از آنکه آب به جوش آمد و یک لیوان از آب این مخلوط در ظرف ماند، اجاق را خاموش کرده و این مخلوط را از صافی عبور دهید. پس از ان اجازه دهید که عصاره ی به دست آمده از رازیانه خنک شود.

 پارچه ای نخی و سفیدرنگ بردارید و آن را با عصاره خیس کرده و روی صورت تان بکشید. 20دقیقه دراز بکشید و هر موقع لازم شد عصاره ی رازیانه را روی پارچه بپاشید. عصاره ی رازیانه به شما کمک می کند تا پوستی جوان و بانشاط و بدون چروک داشته باشید.

ماسک خیار

آبرسانی مناسب به سلول های پوست برای پیشگیری و بهبود خشکی و چین و چروک عمقی پوست، از پر اهمیت ترین توصیه هایی است که متخصصان زیبایی و پوست برای مراجعه کنندگان خود دارند. به منظور استفاده از این ماسک، باید یک خیار متوسط را پوست بگیرید و سپس آن را رنده کنید و با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کنید. به مدت 20 دقیقه هر شب این ماسک را روی پوست خود بگذارید. برای تهیه ی این ماسک حتی می شود از پوست خیار به تنهایی هم استفاده کرد. برای این کار پوست خیار را رنده کرده و با گلیسیرین ترکیب کنید. 

اگر پوست خشک یا خیلی خشکی دارید، این ماسک خیار که را می توانید به مدت 10 شب تهیه کرده و روی پوستتان قرار دهید. با تکرار استفاده کردن از این ماسک می توانید به اندازه ی کافی پوست تان را آبرسانی کنید و تا مدت ها از خشک شدن مجدد آن جلوگیری کنید.

ماسک گوجه فرنگی

به تمام بانوانی که اخیرا، 30 سالگی را پشت سر گذاشته اند، توصیه می شود از ماسک گوجه فرنگی برای حفظ کردن لطافت پوست و جلوگیری از خشکی و ایجاد چین و چروک زودرس استفاده کنند. بسیاری از متخصصان، روش های طبیعی درمان گوجه فرنگی را بهترین سبزی طبیعی به منظور جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پست صورت می دانند.

برای تهیه کردن لوسیون طبیعی نیاز به دو عدد گوجه فرنگی داریم. یکی از آنها را رنده کنید و کنار بگذارید. پس از آن دیگری را داخل خرد کن بیندازید و آن را به شکل مایع درآورید. سپس آن را با یک قاشق غذاخوری از آبلیموی تازه ترکیب کنید و کنار بگذارید.  

برای استفاده از این ماسک باید به مدت 20 دقیقه گوجه فرنگی رنده شده را بر روی تمام پوست صورت و گردن خود بگذارید. پس از آن، ماسک گوجه فرنگی را از روی صورت خود بردارید. سپس یک دستمال نخی تمیز را در مخلوط گوجه فرنگی و آبلیمو بیندازید و آن را برای10 تا 15 دقیقه بر روی صورت تان بگذارید. در محیطی آرام دراز بکشید تا زمان سپری شود. پس از آن صورت تان را با آب نیم ولرم شستشو دهید.

ماسک اسفناج

ماساژ دادن صورت به همراه ماسک اسفناج اثر زیادی در فرم گیری ماهیچه های صورت و همچنین سلامت سلول های پوستی دارد. این ماسک به دلیل اینکه با برگ های تازه ی اسفناج و شیر تازه ی پرچرب تهیه می شود، افزون بر آبرسانی به سلول های پوست، باعث افزایش نشاط و شادابی آنها هم می شود.

به منظور تهیه ی این ماسک، کافی است سه عدد برگ اسفناج را در نصف لیوان شیر جوشیده و داغ بریزید. آن را به مدت 3 تا 5 دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید.

این کار باعث می شود برگ ها نرم و لطیف شوند. پس از آن برگ ها را به وسیله ی صافی از شیر جدا کنید. پس از سرد شدن، این ترکیب را روی صورت خود خمیر کنید. سپس اجازه دهید این برگ ها به مدت 20 دقیقه روی صورت تان بمانند. در این مدت می توانید به آرامی عضلات صورت تان را ماساژ دهید. بعد از پایان این مدت با کمک شیری که از تهیه ی ماسک باقی مانده است، صورت تان را بشویید. اجازه دهید برای مدتی این شیر روی صورت تان بماند و پس از آن صورت تان را با آب خنک شستشو دهید. 

به پوست تان آب برسانید 

خشکی پوست نیز از جمله عواملی است که منجر به بروز چین و چروک در سطح پوست می شود. هرقدر میزان رطوبت پوست کمتر و میزان خشکی آن بیشتر باشد، چین و چروک های ریز و عمیق تری در پوست نمایان می شود.

برای پیشگیری از بروز این چین و چروک ها بهترین راه استفاده روزانه از لوسیون گل و برگ ختمی است. برای تهیه این لوسیون کافی است 30 گرم از برگ و گل ختمی خشک شده را در دو لیوان آب بجوشانید و آن را صاف کنید. این جوشانده را پس از سرد شدن هر شب بعد از پاک کردن کرم ها و مواد آرایشی از صورت تان روی پوست تان بزنید. این لوسیون علاوه بر آبرسانی به سطح پوست مانع از بروز چین و چروک در صورت می شود. شما می توانید این لوسیون را تا صبح روی پوست صورت و گردن خود حفظ کنید.

ماسک گیاه دم اسب

 به منظور تهیه ی این لوسیون خانگی باید از گیاه دم اسب در آن استفاده کنید. این گیاه را می توانید به آسانی از عطاری ها تهیه کنید. تهیه ی این ماسک با کمک این گیاه و استفاده کردن روزانه از آن، بهترین دارو برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در سطح پوست می باشد.

این گیاه امروزه به وسیله ی بسیاری از کارخانه های تهیه ی مواد آرایشی و بهداشتی برای تهیه کردن لوسیون ها و سایر محصولات درمان کننده ی چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تهیه ی آن باید 1 لیوان از جوشانده ی گیاه دم اسب را با 1 استکان گلاب و 2 قاشق غذاخوری سرکه مخلوط کنید. هر شب این ماسک را با کمک پنبه یا پد روی پوست صورتتان بکشید.

حمام های گیاهی را فراموش نکنید

  یکی دیگر از شیوه های درمان چین و چروک های سطحی پوست استفاده کردن از حمام گیاه دم اسب می باشد. به منظور استفاده از این حمام می توانید سه لیوان از مخلوط جوشانده ی گیاه دم اسب و آب را در آب نیم ولرم وان بریزید. سپس برای 20 دقیقه در این آب دراز بکشید. قرار گرفتن در این حمام گیاهی دوبار در هفته اثر زیادی در درمان چین و چروک های پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست دارد.

برای تهیه کردن جوشانده ی گیاه دم اسب باید 200 گرم از این گیاه را به همراه 4 لیوان آب جوش در یک ظرف ریخته و روی حرارت قرار دهید تا زمانی که از این 4 لیوان فقط 2 لیوان در ظرف باقی بماند. پس از آن این جوشانده را به آب وان اضافه کرده و در ان حمام کنید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو