payamgps.com

از بین رفتن چین و چروک صورت با کرم ایجلس

از بین رفتن چین و چروک صورت با کرم ایجلس

پوست بدن نزدیک به دو متر است و یکی از بزرگترین اعضای بدن شناخته می شود. مسلما یکی از علائم پیری ایجاد چین و چروک صورت، دور چشم و پوست شما  است. پس برای اینکه یک صورت جوان داشته باشید مسلما باید به دنبال روشی برای از بین بردن تمامی این چین چروک و خطوط زیر چشم باشید. امروزه عمل بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک پوست انجام می شود اما این یک روش است که دارای عوارض خاص خود چون از کار افتادن عضلات پوست است ودر عین حال باعث قرمزی وسوزش و حتی سردرد و تهوع می شود اما شما می توانید از کرم ضد چوک ایجلس استفاده کنید که به راحتی باعث از بین بردن چین و چروک پوست می شود.

نحوه ایجاد چین و چروک و خطوط پوست

پوست دارای سه لایه اپیدرم، درم و هیپودرم  است که به واقع لایه انتهایی و مرتبط با بافت های ماهیچه ای  است. لایه اپیدرم که لایه رویه پوست است هر  دقیقه نزدیک به سی هزار سلول زنده و مرده دارد که ریزش می کند و سلولهای جدید روی کار می آید از این رو پوست یک فرد 70 ساله درطول زندگی نزدیک به 47 و نیم کیلوگرم دور ریخته می شود.

به دلیل از بین رفتن چربی در لایه های زیرین پوست و از بین رفتن سلول های زنده در لایه روپوست که اپیدرم نامیده می شود باعث ایجاد خطوط پوست و چین چروک می شود. البته عوامل دیگری در ایجاد چین چروک تاثیر گذار است که شامل موارد زیر است.

  • پیری
  • غذا خوردن زیاد و کم غذایی
  • عادت غذایی
  • الگوی خواب
  • حالت های خنده، گریه و… که همیشه ما انجام می دهیم.

تفاوت بین بوتاکس و کرم ضد چروک ایجلس

همانطور که می دانید بوتاکس به یک نوع روش تزریق سم بوتالاینوم است که یک نوع سم است که باعث فلچ شدن ماهیچه های پوست می شود و همین باعث می شود که پوست به حالت قبل یعنی شل شده بر نگردد و از این جهت چین و چروک از بین برود اما در واقع کرم ایجلس از آرگِقلین استفاده می کند و باعث می شود که ماهیچه استراحت کند و همچنین باعث افزایش کلاژن پوست می شود. پس با وجود سم بوتالاینوم به نوعی از بین رفتن چین چروک موقتی است اما با کرم ضد چروک ایجلس ماهیچه ها نرم می شود و استراحت کردن آنها باعث از بین رفتن دائمی چین چروک می شود.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو