payamgps.com

فروش کرم روز و کرم شب لومینس

فروش کرم روز و کرم شب لومینس

در این رابطه بخوانید:

کرم روز لومینس LUMINESCE daily moisturizing complex

تفاوت کرم های روز و شب چیست؟

مراقبت از پوست در هنگام روز

قبل از اینکه کرم های روز و شب را توضیح دهیم باید برای شما شرح دهیم که تنها استفاده کردن از این کرم ها بدون داشتن یک شیوه ی زندگی سالم قادر نیست مانع از به وجود آمدن صدمات و چین و چروک های پوست شود. کسی که عادات بد زندگی مانند کم خوابیدن، سیکار کشیدن، رژیم نا مناسب غذایی و تنش های روحی زیادی دارد، نمی تواند انتظار داشته باشد که این کرم ها چین و چروک زودرس پوست و آسیب های پوستی را به تنهایی از بین ببرند.

یکی از مهمترین عوامل آسیب رسیدن به پوست صورت، قرار گرفتن زیاد در زیر نور خورشید است که موجب پیر شدن زودرس پوست می شود. می توان از عوامل مخرب پوست دور ماند. همچنین می توان از کرم های محافظ نیز استفاده کرد.

کرم روز لومینس

کرم روز لومینس بر پایه ی سلول های بنیادی فرمول بندی شده است. این سلول ها در چریی بدن موجود می باشند و بدین منظور استخراج شده اند.

این کرم پروسه پیر شدن پوست را عقب می اندازد. همچنین می تواند برای بازسازی و ترمیم شدن سلول های پوستی بسیار اثربخش باشد. از فواید دیگر این کرم می توان به مرطوب نگه داشتن سطح پوست اشاره کرد.

این کرم خاصیت ضد آفتابی نیز دارد و دارای SPF 30 می باشد که استاندارد است. این از قابلیت های بسیار مهم این کرم می باشد. زیرا با مصرف این کرم شما دیگر نیازی به مصرف کرم ضد آفتاب ندارید.

کرم روز لومینس همچنین پوست شما را از عوامل خارجی و مضر بیرونی مصون نگاه می دارد. همچنین با سرعت بخشیدن به پروسه جوانسازی و ترمیم سلول های پوستی برای شما پوستی شاداب، صاف و زیبا به ارمغان می آورد.

ترکیبات کرم روز لومینس

این کرم از موادی همچون عدس، هندوانه، عصاره سیب، جلبک سبز و جلبک دریایی تشکیل شده است. این مواد می توانند آبرسانی به پوست را در دو هفته اول مصرف تا 85 درصد زیاد کنند. این مواد به طور طبیعی پوست را در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می کنند.

در این کرم کمپلکس ویتامین‌هاى مختلف به ویژه ویتامین C و فاکتورهاى رشد وجود دارند. بنابراین کرم روز لومینس بهترین محصول به منظور ترمیم و جوانسازى بافت های سلولى پوست می باشد.

 

فواید کرم روز لومینس

 

این کرم می تواند با حفظ کردن رطوبت حالت ارتجاعی پوست را نیز حفظ کند. از ویژگی های مهم این کرم این است که با سرعت زیادی می تواند سلول های پوستی را آبرسانی کرده و به همین خاطر موجب بازسازی و ترمیم سلول های پوستی شود.

این کرم با تشکیل لایه محافظتی در مقابل پرتوهای زیانبار خورشید و رادیکال‌های آزاد از پوست محافظت می کند.

این کرم تولید کلاژن و الاستین در سطح پوست را زیاد می کند.  عصاره جلبک آبی که در این محصول وجود دارد نیز  به‌طور طبیعی موجب محافظت از بافت پوست در مقابل پرتوهای زیانبار فرابنفش می‌شود.

مراقبت از پوست در هنگام شب

به احتمال زیاد در هنگام شب افراد خسته هستند و تمایلی برای مراقبت از پوست خود پیش از خواب ندارند. اما بهتر است بدانید که با صرف کردن اندکی وقت برای مراقبت از پوستتان در هنگام شب می توانید زیبایی و جوانی را در سن بالا به پوستتان هدیه دهید. مراقبت از پوست در هنگام شب مراحلی دارد که باید آنها را با دقت انجام دهید.

اولین مرحله شستشوی پوست می باشد. برای شستشوی پوست باید به این دقت کنید که به سلول های بالایی پوست که رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می کنند آسیبی نرسانید. برای این کار از آب ولرم استفاده کنید.
دقت کنید که پوست اطراف چشم بسیار نازک و دارای ظرافت می باشد. بنابراین اولین ناحیه ای که دچار آسیب و چین و چروک می شود این ناحیه می باشد. برای جلوگیری از چروک شدن ناحیه دور چشم می توانید از کرم های دور چشم استفاده کنید.

استفاده از کرم های مرطوب کننده نیز پس از شستشوی صورت توصیه می شود. با مداوم مرطوب نگه داشتن پوست می توانید نرمی و لطافت را به صورت همیشگی به پوستتان هدیه دهید.

 

کرم شب لومینس

 

کرم شب لومینس یک کرم بسیار غنی است که به هنگام خواب که پوستتان در آرامش است و از شر عوامل محیطی بیرون در امان است به تقویت و ترمیم سلول های پوستی می پردازد.

ترکیبات کرم شب لومینس

این محصول دارای انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمند است. این ترکیبات می توانند از بافت های پوستی در مقابل صدمات رادیکال های آزاد محافظت می کند. این محصول با به کار گیری فرآیند نوین سلول های بنیادی روند ترمیم و جوانسازی پوست را در طول شب انجام خواهد داد.

این کرم موجب ترمیم آسیب های زیست محیطی که در گذشته صورت گرفته است می پردازد. همچنین به تقویت و ترمیم پوست و استحکام پوست در مقابل آسیب های آینده خواهد شد.

فواید کرم شب لومینس

کرم شب لومینس موجب افزایش آبرسانی پوست می شود. به طوری که تا دو هفته ی اول تأثیر 85 درصدی آن قابل مشاهده است. این کرم همچنین باعث کم کردن خطوط ریز و چین و چروک های موجود در پوست می شود. که این اثر در کمتر از دو ساعت قابل مشاهده خواهد بود.

کرم شب لومینس با دارا بودن ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در خود می تواند از پوست در مقابل صدمات رادیکال های آزاد محافظت می کند.

این کرم همچنین با استفاده از فاکتورهای رشد موجود در خود موجب تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود.

این محصول موجب کم کردن و همچنین کمرنگ کردن لکه های موجود در پوست شده و بنابراین لکه های پوستی را کاهش می دهد و پوست را روشن می کند.  این کرم همچنین باعث زیاد شدن استحکام پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

فروش کرم روز و کرم شب لومینس

بنابراین با مصرف همزمان کرم های روز و شب لومینس می توانید برای همیشه پوست خود را جوان نگاه دارید. سایت ایران جنس https://iranjeunesse.com به طور اختصاصی در زمینه فروش محصولات لومینس از کمپانی جنس کار می کند. می توانید این محصولات را از این سایت با اطمینان بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو