payamgps.com

فروش میکرو کرم اینستنتلی ایجلس

فروش میکرو کرم اینستنتلی ایجلس

در این رابطه بخوانید:

چطور از کرم ایجلس ageless استفاده کنیم؟

کرم ضد چروک فوری ایجلس instantly ageless

محصول میکروکرم ایجلس برای کل صورت قابل استفاده است. این محصول قادر است در زمان کوتاه 2 دقیقه ای جوانی را به صورت شما برگرداند. همچنین اگر به طور روزانه از این کرم استفاده کنید تا حد زیادی می توانید چین و چروک های صورتتان را کاهش دهید.

این محصول افزون بر حذف کردن چین و چروک ها می تواند ناهواری ها و پستی و بلندی های موجود در پوست را از بین ببرد. این محصول با استفاده از پروتئین موجود در خود این کار را انجام می دهد.

ترکیبات موجود در میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس در خود ترکیبی به نام آرجرلین دارد. این ترکیب با شیوه ای کاملا متفاوت از بوتاکس عمل می کند. بدین ترتیب که بر خلاف بوتاکس که عضلات را فلج کرده و از کار می اندازد، می توانند عضلات را به حالت استراحت و تصطلاحا ریلکس در بیاورد تا چین و چروک ها برطرف شوند. بنابراین، این محصول عوارض جانبی بوتاکس را ندارد.

واژه میکروکرم نشان دهنده این است که ذرات موجود در این کرم بسیار ریز و در اندازه ی میکروسکوپی هستند. همین ویژگی موجب شده که این کرم به سرعت به پوست نفوذ کرده و اثر خود را در کمترین زمان که 2 دقیقه است بگذارد.

میکروکرم ایجلس همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی است که باعث برطرف شدن حلقه های سیاه دور چشم و تیرگی دور آنها می شود.

این کرم در پک های حاوی 25 عدد بسته ی کوچک عرضه می شود. اندازه هر بسته کوچک 0.6 میلی لیتر و اندازه کل پک 15 میلی لیتر می باشد.

فواید میکروکرم ایجلس

 

میکروکرم ایجلس به صورت میکروکرم می باشد تا بتواند اثربخشی با سرعت بالایی داشته باشد. بنابراین پس از 2 دقیقه اثر میگذارد. همچنین تا 7 ساعت این نتیجه را حفظ می کند. البته با توجه به نوع آب و هوا و فعالیت روزانه این اثربخشی متفاوت است.

اگر از این محصول به مدت 30 روز پشت سر هم استفاده کنید می توانید تا 30 درصد از چین و چروک های خود را کاهش دهید.

این محصول همچنین قادر است لکه ها و تیرگی های موجود در پوست و خال های رنگی روی پوست را از بین ببرد.

برای کاهش پف زیر چشم یا همان کیسه های زیر چشمی و روزنه ها و منافذ موجود در پوست نیز می توانید از این کرم استفاده کنید.

این محصول موجب کمک کردن به ترمیم بافت پوست می شود. بنابراین پوست مات را می تواند به پوستی کاملا طبیعی و بدون عیب و نقص تبدیل کند. بنابراین می توانید در زمان کمی پوستتان را به یک پوست جوان، شفاف و بی عیب تبدیل کنید.

شیوه مصرف

بسته را به آرامی مالش دهید تا ترکیبات موجود در کرم به خوبی در هم ادغام شوند. این به دلیل این است که در حالت بی استفاده ممکن است تفکیک جزئی برای ترکیبات موجود در کرم رخ دهد و اثربخشی آن را کم کند. اما با یک لمس ساده ترکیبات در هم ادغام می شوند. برای استفاده از کرم می توانید از انگشتانتان یا حتی اسنفج های آرایشی استفاده کنید.

قلق استفاده از این کرم این است که باید حتما مقدار بسیار کمی از این کرم استفاده کنید. حواستان باشد که حتی کمرین مقدار هم زیاد است.

کرم را روی پوستتان بمالید و کاملا بی حرکت بمانید تا کرم خشک شود. پس از آن می توانید اثر کرم را ببینید.

ممکن است پس از خشک شدن جاهایی که از قلم افتاده اند هنوز چروک داشته باشند. بدین منظور دوباره روی قسمت هایی که کرم نخورده اند از این محصول بمالید.

می توانید از این کرم به طور تنها استفاده کنید. همچنین می توانید از این کرم قبل از آرایش استفاده کرده و سپس روی آن از پرایمر ها و مواد آرایشی استفاده کنید.

توجه کنید که برای مصرف این کرم باید مثل سایر مواد آرایشی دقت و ظرافت به خرج دهید. همچنین با تمرین کردن پس از مدتی می توانید به استفاده از این کرم مسلط شده و بهترین نتیجه را بگیرید.

نواحی قابل استفاده برای صورت

برای چین و چروک پیشانی

کرم را باید حتما روی کل پیشانی بمالید. از مالیدن صرف آن روی چین و چروک ها خودداری کنید.

ابروها

این کرم را در بالای ابروی خود و فقط یک بار بزنید.

چشم ها

برای نواحی دورچشم باید آن را درست زیر ابرو استفاده کنید. از استفاده آن برای پلک خودداری کنید.

زیر چشم

برای کیسه ها و پف زیر چشم به آرامی و به صورت ضربه زدن کرم را در ناحیه زیر چشم بمالید.

روزنه های صورت

برای روزنه های صورت به حالت مالش و به آرامی کرم را روی روزنه ها بمالید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse محصولات کمپانی جنس را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان می گذارد. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق سایت ایران جنس https://iranjeunesse.com نیز اقدام به خرید کنید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو