payamgps.com

فواید لوسیون بدن لومینس

فواید لوسیون بدن لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal

برند لومینس از دسته برند هایی است که با مبنای علمی و پژوهشی شروع به کار کرده است. تحقیقات دکتر ناتان نیومن مبنای شکل گیری برند جوانسازی لومینس بوده است. محصولات این برند بسیار ویژه و بی همتا هستند و در بازار طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

یکی از مهمترین محصولات جوانسازی لومینس لوسیون بدن آن می باشد. این لوسیون با تحقیقات فراوان دکتر نیومن در زمینه سلول های بنیادی تهیه شده است. این محصول می تواند مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن برساند. بنابراین، موجب جوان و شاداب ماندن پوست می شود. همچنین از پیرشدن زودهنگام پوست جلوگیری می کند.

عوامل مضر برای پوست

عوامل محیطی مثل پرتوهای فرابنفش خورشید، اثرات رادیکال های آزاد، آلودگی هوا و سایر موارد، ساختار های طبیعی پوست را تخریب می کنند. این تخریب ها نهایتا منجر به پدید آمدن چین و چروک و آثار پیری در پوست شده و یا پوست را خشک می کنند.

اثر لوسیون بدن لومینس

این لوسیون بر روی سلول های پوستی اثر می گذارد. می تواند با کمک بست های پروتئینی که در خود دارد رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کند.

لوسیون بدن لومینس همچنین دارای آنتی اکسیدان های گیاهی است. این آنتی اکسیدان ها از حمله عوامل مخرب مانند رادیکال های آزاد به پوست جلوگیری می کنند. این آنتی اکسیدان ها به همراه 200 فاکتور رشد عمل جوانسازی و شاداب و شفاف کردن پوست را انجام می دهند.

این محصول می تواند برای درمان سلولیت اثرات بسیار مثبتی بر روی پوست بگذارد. و همچنین برای استرچ مارک درمان بسیار خوبی است. همچنین محصول بادی رینوال برای پیشگیری نیز بسیار اهمیت دارد. به طور مثال می تواند برای جلوگیری از ترک خوردن پوست در دوران بارداری استفاده شود.

این محصول مانند سایر محصولات آنتی ایجینگ لومینس برای جوانسازی به کار می رود. همچنین کلیه محصولات این کمپانی کاملا طبیعی هستند.

فرمولاسیون این محصول در انحصار دکتر ناتان نیومن قرار دارد. ایشان مشاور کمپانی جنس هستند. دکتر نیومن مبدع روش به کار گیری از سلول های بنیادی برای درمان بیماری های پوستی هستند. این پژوهشگر روش های نوین خود را به منظور تولید محصول لوسیون بادی رینوال به کار گرفته است. به طوری که این سرم حاوی بیش از 200 نوع فاکتور رشد است. فاکتور های رشد ترکیباتی هستند که از سلول های بنیادی ترشح شده و به منظور ارتباط بین سلول ها می شوند. بنابراین می توانند سرعت جوانسازی سلول ها را که شامل ترمیم، تولید و جایگزینی سلول هاست، افزایش دهند.

ویژگی های لوسیون بدن لومینس

این محصول با هیچکدام از محصولات مشابه در بازار قابل مقایسه نمی باشد. به دلیل اینکه سایر محصولات معمولا دارای فاکتورهای رشد نمی باشند. یا اینکه ممکن است دارای 20 یا 30 نوع فاکتور رشد باشند که از گیاهان و حیوانات استخراج شده اند. اما تفاوت لوسیون بادی رینوال لومینس با سایر محصولات موجود در بازار این است که این محصول حاوی بیش از 200 نوع فاکتور رشد است که از سلول های انسانی استخراج شده اند و بنابراین تأثیر بیشتری را بر جوانسازی سلول ها خواهند داشت.

کاربرد لوسیون بدن لومینس

این محصول برای از بین بردن اسکار ها یا همان آثار به جا ماننده حاصل از جوش یا زخم ها بر پوست بسیار مناسب است. این لوسیون برای از بین بردن اسکار های کهنه شده برجای مانده از جوش اثرات مثبتی دارد.

این محصول برای لکه های رنگی موجود در پوست از جمله کک و مک و لکه های تیره مناسب است.
همچنین برای آثار به جا مانده از انجام جراحی و سوختگی بسیار مناسب است.

برای درمان سلولیت ها که عموما درمان های تبلیغاتی برای آنها جواب نمی دهند اثرات مثبت اثبات شده ای دارد.
این محصول برای بر طرف کردن تیرگی های موجود در پوست بسیار مناسب است. همچنین می تواند پوست های افتاده را نیز درمان کند و پوست را سفت کند. برای از بین بردن خط و خطوط و چین و چروک های موجود در پوست نیز می توانید روی این محصول حساب کنید. این محصول همچنین خشکی پوست را با آبرسانی برطرف کرده و حالت زبری و پوسته پوسته آن را از بین می برد.

برای از بین بردن خطوط حاصل از لاغری نیز می توانید روی این محصول حساب کنید. برای بر طرف کردن روزنه ها و برجستگی ها و فرورفتگی های غیر طبیعی پوست نیز می توانید از لوسیون بدن لومینس استفاده کنید. برای بستن روزنه های باز پوست و لیفتینگ آن می توانید از این محصول استفاده کنید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو