payamgps.com

محصول ادونتج 4 یا A4

محصول ادونتج 4 یا A4

در این رابطه نیز بخوانید:

محصول بانوان A4

محصول ژنس A4 بانوان

یکی از مشکلاتی که همواره زنان را به خود درگیر می کند اختلالات هورمونی و عوارض ناشی از آن است. در خانم ها بر هم خوردن تنظیم هورمونی به دلایل مختلف رخ می دهد و بسیار شایع است. عوارض این اختلالات شامل جوش زدن، ریختن موی سر، زیاد شدن موهای بدن و چاقی می باشد. در این مقاله در رابطه با اختلالات هورمونی و محصولی که می تواند در این رابطه به شما کمک کند اطلاعاتی به شما داده می شود. اختلالات هورمونی برخی از عوارض اختلالات هورمونی برای بانوان بسیار رنج آور و ناراحت کننده است. به دلیل اینکه زیبایی و سلامت آنها را به خطر می اندازد. این علائم به جز موادر ظاهری معمولا با مشکلات در قاعدگی و یا عدم باروری همراه است. اما سؤال اینجاست که چرا این علائم بروز پیدا می کنند. پزشکان معتقدند که یکی از شایع ترین اختلالات هورمونی در خانم ها بالا رفتن بیش از حد هورمون های مردانه در بدن خانم ها است.

رشد موهای زائد

  یکی از مهمترین علائم زیاد شدن هورمون مردانه در بدن خانم ها رشد موهای زائد در زنان مانند مردان است. نام این عارضه هیرسوتیسم است. البته خانم ها در حالت طبیعی نیز در برخی نواحی بدن مانند زیر بغل، کشاله ران و یا اطراف ناحیه تناسلی رشد موهای زائد را دارند. ولی اگر این موها بر روی قسمت ها میان قفسه سینه، نواحی داخل ران و بازو، روی کتف ها، بالای باسن، بالای لب بالایی، زیر گوش و زیر چانه رشد کنند حالت غیر عادی دارند و اختلال هورمونی را نشان می دهند. البته برخی افراد فرق میان کرکی و موی زائد را نمی دانند. برخی خانم ها در نواحی مانند نواحی کویری در ایران موهای کرکی دارند که نشانه اختلال هورمونی نیست. موهای زائد ناشی از اختلال هورمونی زبر، خشن، زمخت و مشکی هستند. درست مانند موهایی که مردان در آن نواحی دارند.  

پوست‌ بسیار چرب و خشن

  بالا رفتن هورمون های مردانه در زنان عوارض دیگری همچون بروز جوش های صورت و بدن و چربی بیش از حد صورت و بدن را به همراه دارد. در موارد شدید تر آن پوست از لطافت زنانه خارج شده و قدری خشونت پوست مردانه را به خود میگیرد. به علاوه کم کم بافت چربی طبیعی موجود در بدن زنان مخصوصا در ناحیه باسن و سینه ها کم شده و بافت عضلانی افزایش می یابد.

بر هم خوردن قاعدگی و تمایلات جنسی

  در موارد شدید تر سایز سینه ها کوچک شده و تمایلات جنسی دچار اختلال می شود. در موادر دیگر عادت ماهانه مختل می شود. یعنی شاید فرد ختی تا 2 سال عادت ماهانه نشود و یا اینکه با فواصل زمانی خیلی کمتر از حالت عادی عادات ماهانه شود. در این نوع اختلالات هورمونی نهایتا علائم زنانه رفته رفته کم شده و حالت مردانگی بروز می یابد.  

محصولی منحصر به فرد برای بانوان

کمپانی جنس برای این مورد محصول بسیار مناسبی را به بازار ارائه کرده است. این محصول مختص بانوان است و علاوه بر درمان اختلالات هورمونی، برای بانوان فواید دیگری نیز دارد. با این محصول بانوان می توانند سلامت و زیبایی بدن خود را بازیابند.

محصول A4 کمپانی جنس

این محصول برای بانوان طراحی شده و فواید مانند افزایش سایز سینه و حجم سینه را در پی دارد. در حالیکه باعث خوش فرم شدن سینه ها نیز می شود. این محصول همچنین موجب جوانسازی، صاف و روشن شدن پوست صورت و بدن می شود. این محصول با تنظیم کردن هورمون های زنانه سندرم پیش از قاعدگی را نیز درمان می کند. همچنین با این محصول می توانید از شر جوش های هورمونی رها شوید.    

مواد تشکیل دهنده قرص A4 بانوان و سایر ویژگی های محصول A4

این محصول از 6 ماده اصلی تشکیل شده است:

1-سویا

گیاه سویا حاوی آنتی اکسیدان های بسیاری است که می توانند برای بسیاری از بیماری های مزمن مانند سرطان، دیابت و بیماری های قلبی و عروقی کمک کند. همچنین این گیاه دارای ویتامین های B1 و B2 می باشد که در سلامتی نقس بسزایی دارند.

2-عصاره دونگ کوئی

این گیاه ویژگی های منحصر به فردی دارد. ترکیبات موجود در این گیاه برای درمان دردهای قاعدگی، سندرم پیش از قاعدگی و عوارض یائسگی کاربرد دارند. همچنین این گیاه برای تصفیه خون گزینه بسیار مناسبی است. از دیگر فواید این گیاه می توان به تنظیم فشار خون، ناباروری، درد مفصل ها، درمان زخم ها، کم خونی، یبوست و درمان آلرژی اشاره کرد. این گیاه برای درمان یک بیماری به نام پسوریازیس یا همان رنگ پریدگی یا زردی بسیار اثرگذار است.

3-بتاگلوکان

این ماده در دیواره سلولی بسیاری از غلات وجود دارد. از ویژگی های این ماده می توان درمان سرطان کولون، کم کردن کلسترول خون، کنترل دیابت، درمان بیماری چاقی، درمان چربی خون، درمان بیماری های قلبی و عروقی، تقویت سیستم ایمنی بدن و فعال مردن لوکوسیت ها را نام برد. بتاگلوکان در تحقیقات جدید خواص جلوگیری از فعالیت ویروس ایدز در بدن را نیز نشان داده است.

4-L-گلوتاتیون

این ترکیب یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. این ترکیب قادر است پوست را سفید و روشن کند.

5-عصاره پوست درخت کاج

این ترکیب نیز یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. که می تواند سطح سلامت افراد را بالا ببرد. همچنین این ترکیب خاصیت جوانسازی و ضد پیری دارد و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. به علاوه خاصیت ضد التهابی دارد و می تواند کم کاری تیروئید را درمان کند. همچنین برای طول عمر نیز ویژگی های خوبی از خود نشان داده است. همچنین خواص سم زدایی دارد.

6-آلفا لیپوئیک اسید

این ترکیب یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که می تواند اثرات مضر رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین ببرد. همچنین پاکسازی و عمل زدودن سم ها از بدن را سرعت می بخشد. راه ورود میکروب ها به بدن را مسدود می کن. همچنین مانع از تخریب شدن بافت ها و سلول های بدن می شود. این محصول از بافت عصبی و سلول های مغز پشتیبانی می کند و مانع از آسیب رسیدن به سلول های مغزی می شود و به همین خاطر طول عمر را زیاد می کند. توجه داشته باشید که برای نتیجه گرفتن از این محصول باید صبور باشید و آن را حداقل سه دوره مصرف کنید. ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com  
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو