payamgps.com

NV فاندیشن جنس

NV فاندیشن جنس

در این رابطه نیز بخوانید:

استفاده از پرایمر قبل از آرایش

از بین رفتن چین و چروک صورت با کرم ایجلس

داشتن چهره بی عیب و نقص آرزوی بسیاری از افراد است. به همین منظور بسیاری ممکن است مجلات مد را ورق بزنند و غبطه چهره هنرمندان و مدلها را بخورند. اما باید بدانید که داشتن چنین چهره ای نیازی به انجام عمل های پر هزینه و دارای عوارض ندارد. تنها با انتخاب یک محصول آرایشی مناسب می توانید مانند مدل ها و بازیگران بدرخشید.

همچنین ممکن است از زود پاک شدن و خراب شدن آرایشتان در اداره، مهمانی ها و عروسی ها ناراحت باشید. این امر به این خاطر است که شما فاندیشن خوبی برای آرایشتان انتخاب نکرده اید.

حتی اگر در صورتتان جوش، اسکارها، لکه های رنگی و منافذ باز دارید می توانید پوستی صاف، درخشان و زیبا داشته باشید. فاندیشن به شما کمک می کند که هر نقصی را برای مدت طولانی بپوشانید و دوام آرایشان را بالا ببرید.

زیرساز ها

کرم پودرها انواع مختلفی دارند. برخی به شما کمک می کنند تا یک جلا و پوشش بر روی پوستتان داشته باشید و لکه ها و کبودی ها را می پوشانند. اما این را در نظر بگیرید که بسیاری از آنها با عرق کردن و داشتن فعالیت های روزانه به سرعت از بین می روند. همچنین بسیاری از آنها دیگر قادر نیستند عیب های بزرگتری را بپوشانند. مواردی مانند رگهای پیدا در صورت، چین و چروک ها و خطوط عمیق، آثار کشیدن پوست، آثار بخیه، تاتو، لکه های پررنگ روی پوست و ماه گرفتگی.

بنابراین برای از بین بردن این موارد باید به دنبال یک زیر ساز مناسب، کارآمد و با دوام باشید تا پوستی صاف و جذاب به شما هدیه دهد.

برای داشتن یک زیرساز ارایشی خوب باید ابتدا نوع پوست خودتان را بشناسید. سپس بر آن اساس یک زیرساز مناسب را برگزینید. بسیاری از افراد این مورد را سرسری می گیرند و در نتیجه به نتیجه مناسبی نمی رسند.
کمپانی جنس گلوبال به کمک این مشکلات آمده است. این کمپانی محصولی را به بازار ارائه کرده که می تواند به شما یک پوست مناسب و با دوام هدیه دهد. در ادامه در رابطه با این فاندیشن به شما اطلاعاتی خواهیم داد.

فاندیشن NV جنس

این محصول، از ساخته های دیگر دکتر ناتان نیومن که دانشمندی باهوش و با ابتکار است می باشد. فرمولاسیون این محصول همانند سایر محصولات کمپانی جنس فقط در انحصار این کمپانی است و آن را جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

این محصول در واقع یک اسپری آرایشی محسوب می شود که بر خلاف بسیاری از محصولات آرایشی هیچ ضرری ندارد. این محصول علاوه بر اینکه هیچگونه ضرری ندارد، برای پوست بسیار مفید نیز می باشد. زیرا دارای فاکتور های رشد مناسب برای پوست و ویتامین C است. این مواد موجب تقویت و ترمیم پوست شما می شوند.

با استفاده از این محصول با یک تیر دو نشان زده اید. هم اینکه یک کرم پودر بی نظیر استفاده کرده اید و هم برای جوانسازی و ترمیم پوستتان به آن کمک بسزایی کرده اید.

ویژگی های NV فاندیشن جنس

این محصول دارای فاکتور های رشد آزاد شده از سلول های بنیادی انسان است. همچنین ویتامین ضروری مورد نیاز پوست را دارد. بنابراین با استفاده از این پرایمر می توانید پوست خود را جوان کنید و در عین حال به طور ماندگاری اثر جوان شدن آن را ببینید.

این محصول ضد آب است. بنابراین زمانی که عرق می کنید از بین نمی رود و با همان زیبایی روی پوستتان می ماند. همچنین می توانید این محصول را در استخر، سونا و سایر مکان های مرطوب با خیال راحت استفاده کنید.

این محصول دارای دوام بسیار بالایی است.

این محصول پس از تثبیت پاک نمی شود و به اطراف نمی چسبد. به عنوان مثال زمانی که تلفن حرف می زنید به گوشی شما نمی چسبد. در حالیکه این مسئله بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است.

اگر از NV فاندیشن جنس استفاده کرده باشید و لباس پرو کنید لباس رنگی نمی شود. این امر برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد.

شیوه استفاده

این فاندیشن به صورت اسپری است و به راحتی قابل استفاده است.

برای زیرسازی پوست ابتدا محصول را به پوستتان اسپری کنید. سپس قدری زمان دهید تا خشک شود. پس از آن از فاندیشن NV فاندیشن جنس که دارای 9 رنگ می باشد متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. پس از آن می توانید از برنزر نیز استفاده کنید. این محصول همچنین به پوست شما براقی و درخشندگی یا همان شاینینگ می بخشد.

این محصول ماندگاری بالایی دارد. هم برای مصارف شخی مناسب است و هم آرایشگران و گریمور ها می توانند از آن استفاده کنند.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو