payamgps.com

مهمترین مکمل های ضد پیری

مهمترین مکمل های ضد پیری

در این رابطه نیز بخوانید:

مکمل ضد پیری Finiti
مکمل روز و شب AM & PM Essentials

بسیاری از افراد تمایل دارند با روش های سالم و کم هزینه پیری را به تعویق بیندازند. یکی از این روش ها استفاده از مکمل های ضد پیری است. شاید شما نیز قصد دارید از مکمل های ضد پیری استفاده کنید. بنابراین بهتر است تا بدانید مواد اصلی متشکله این مکمل ها چیست. در این مقاله در رابطه با ترکیبات اصلی موجود در مکمل ها به شما اطلاعاتی می دهیم.

حتما می دانید که برای داشتن پوستی شاداب و جوان، بادی مواد مغذی مناسب و کافی به بدنتان برسد. مواد مغذی بسیار زیادی وجود دارند که می توانند از بروز آثار پیری مانند چین و چروک ها، لکه های رنگی پوستی، ماتی پوست و منافذ پوستی جلوگیری کنند. آثار این مواد مغذی با انجام تحقیقات و آزمایشات به ثبت رسیده است.

مصرف مکمل های غذایی از در دسترس ترین و کم هزینه ترین راه ها برای تأمین مواد غذایی ضروری بدن می باشد. به همین دلیل امروزه این محصولات در میان همه اقشار جامعه محبوبیت زیادی دارند و به طور گسترده مصرف می شوند.

در ادامه در رابطه با ترکیبات اصلی موجود در این مکمل ها به شما توضیح می دهیم.این ترکیبات خاصیت ضد پیری دارند و در بیشتر مکمل های ضد پیری یافت می شوند. البته توصیه میکنیم که پیش از خرید مکمل ها با پزشکتان مشورت کنید. دقت داشته باشید که مکمل های غذایی هر چقدر هم که کامل و نوع خوب باشند نمیتوانند جایگزین غذای اصلی شوند.

ویتامین E

این ویتامین از پوست در برابر آسیب های محیطی و کدر شدن محافظت می کند. ویتامین E دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. این خواص برای ترمیم، نوسازی و جایگینی سلول ها مناسب است. با مصرف این ویتامین سلول های جدید به سرعت ساخته شده و جایگزین سلول های مرده می شوند. همچنین این ویتامین به پوست کمک می کند تا اثرات ناشی از پرتوهای فرابنفش خورشید را خنثی کند و از پوست در مقابل سایر آسیب های محیطی مانند آلاینده ها محافظت می کند. بنابراین با مصرف این ویتامین می توانید پوستی سالم، بون خط و خطوط و چین و چروک و جوان داشته باشید.

میانگین دوز مصرفی این ویتامین ۲۰۰ واحد بین المللی در روز می باشد.

ویتامین C

این ویتامین از پوست در مقابل چین و چروک و خطوط محافظت می کند. همچنین به پوست حالت شفاف و جوان می دهد.

پژوهش ها نشان داده است که ویتامینC خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. بنابراین سلول ها را از صدمه دیدن محافظت کرده و موجب رشد و ترمیم سلول ها می شود. این ویتامین همچنین موجب سفت شدن و خوش فرم شدن پوست می شود. بنابراین با این ترکیب می توانید پوستی درخشان و شفاف داشته باشید.

میانگین دوز مصرفی این ماده برای افراد بزرگسال ۱۰۰ میلی گرم در روز می باشد.

عصاره پلی‌پودیوم لوکوتوموز (PLE)

این ماده می تواند موجب محافظت از پوست در برابر صدمات ناشی از خورشید شود. همچنین تغییر رنگ و افتادگی پوست را ترمیم می کند. این ماده همچنین می تواند محافظت از فیبروبلاست های پوست را انجام دهد. فیبروبلاست ها موجب تولید و ساخته شدن کلاژن می شوند. کلاژن برای مقابله با چین و چروک ها و افتادگی پوست بسیاری ضروری است. این ماده همچنین مانع از آسیب رساندن خورشید به پوست می شود. دوز پیشنهاد شده برای این ماده 500 میلیگرم پیش از رفتن زیر آفتاب می باشد.

گلوکوزامین

این ترکیب میتواند موجب سفت شدن پوست شود و بنابراین آن را از افتادگی و شل شدن محافظت کند. پژوهش ها نشان داده اند که مصرف گلوکوزامین می تواند تا 35 درصد میزان چین و چروک های موجود در پوست را کاهش دهد. همچنین مصرف این ماده روند ترمیم زخم ها را سرعت می بخشد. با این ترکیب می توانید به آبرسانی پوست خود مطمئن باشید. بنابراین با آبرسانی بهتر چین و چروک ها رفته رفته کم می شوند.  گلوگوزامین در بازسازی و ترمیم پوست نیز نقش دارد.

دوز پیشنهادی برای بزرگسالان ۱,۵۰۰ میلی گرم در روز می باشد.

 

کوآنزیم Q10

زمانی که مواد غذایی مورد نیاز پوست به آن نرسند، پوست دچار چین و چروک و اصطلاحا پیری می شود. کو آنزیم Q10 یک ماده غذایی مناسب برای پوست به شمار می آید. بنابراین این ترکیب خاصیت ضد چروک دارد. این ماده پوست را تغذیه می کند. به همین دلیل باعث سلامت و زیبایی ظاهری پوست می شود. این ماده مانند سایر آنتی اکسیدان ها باعث جایگزین شدن سلول های آسیب دیده و کم شدن صدمات سلولی می شود. این ماده همچنین می تواند چین و چروک و خطوط موجود در پوست را کم کند. دوز پیشنهادی این ماده برای بزرگسالان 200 میلی گرم در روز می باشد.

 اسیدهای چرب امگا3

این ترکیبات از مهمترین مواد برای جوانسازی پوست می باشند. این ترکیبات در بسیاری از مکمل ها یافت می شوند. می توانند به ترمیم و جوانسازی پوست کمک کنند. بنابراین مصرف این مواد برای شما پوستی جوان، صاف و شاداب به ارمغان می آورد. این ترکیب همچنین به عملکرد کلاژن ها در پوست کمک می کند. کلاژن ها وظیفه حفظ کردن خاصیت ارتجاعی پوست را دارند. بنابراین با حفظ کلاژن ها می توانید پوستی سفت و خوش فرم داشته باشید. همچنین عملکرد کلاژن ها مانع از ایجاد چین و چروک و خط و خطوط بر پوست شده و چروک های قبلی را رفته رفته ترمیم می کند.

آلفالیپوئیک اسید (ALA)

این ترکیب یک آنتی اکسیدان با قابلیت حلالیت در آب است که می تواند آنتی اکسیدان های دیگری مثل ویتامین های C و E را ترمیم کند. همچنین این ماده در مقایسه با دیگر آنتی اکسیدان ها به لایه های عمیق تری از پوست نفوذ می کند و عملکرد بهتری دارد. آلفالیپوئیک اسید یک ماده بسیار قدرمتند برای جوانسازی پوست است. به دلیل اینکه کربوهیدرات ها را به منظور تولید انرژی می شکند. که انرژی حاصل از آن موجب حفظ کردن استحکام پوست شده و به پوست حالت جوان، سفت و خوش حالتی می بخشد.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو