payamgps.com

لزوم پاک کردن آرایش صورت پیش از خواب

لزوم پاک کردن آرایش صورت پیش از خواب

در این رابطه نیز بخوانید:

کلینزر لومینس

انتخاب پاک کننده ی مناسب صورت

 

زیبا بودن از جمله گرایش های بشر است. هرکس به نوعی به این گرایش پاسخ می دهد. برخی افراد با رسیدن به پوست و مو و انجام عمل های زیبایی، و برخی نیز با آرایش کردن. امروزه آرایش کردن در بین افراد رواج بسیاری دارد. به طوری که بسیاری از خانم ها تقریبا هر روز آرایش می کنند.

امروزه لوازم آرایشی در برندها و انواع مختلف در دسترس همگان است و مورد استفاده گسترده قرار می گیرد. اما استفاده مداوم از لوازم آرایش اصولی دارد که باید حتما به آنها توجه کنید. در غیر این صورت ممکن است به پوستتان آسیب های جدی برسانید.

 

آرایش کردن مداوم و بروز جوش در صورت

ممکن است در صورت افراد جوش هایی بروز کرده باشند. برخی به جای درمان مدام سعی در این دارند که جوش هایشان را با مواد آرایشی بپوشانند. در برخی مواد آرایشی چربی بسیار زیادی وجود دارد. همین امر باعث می شود تا جوش های بیشتری در صورت پدید آیند.

بروز جوش به دلیل این است که چربی مواد آرایشی در منافذ پوست و مجراهای غده های چربی میرود و همچنین ترکیب طبیعی چربی های پوست را تغییر می دهد. به همین خاطر برای رشد میکروب های بی هوازی که به وجود آورنده جوش هستند، محیط مناسبی پدید می آید.

افرادی که دچار جوش صورت شده اند چه کنند؟

این افراد باید ابتدا با متخصص پوست صحبت کنند. متخصص پوست می تواند به آنها کمک کند تا جوش هایشان را درمان کنند. این افراد نباید اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. زیرا این امر موجب می شود تا دست به کارهایی بزنند که برای پوستشان عوارض بدی به همراه داشته باشد.

افراد نباید جوشهایشان را پشت مواد آرایشی پنهان کنند. مصرف کردن زیاد مواد آرایشی پروسه درمان این افراد را سختتر می کند. افرادی که واقعا نمی توانند از این فکر خلاص شوند و واقعا برایشان آزار دهنده است، باید به روانشناس مراجعه کنند.

استفاده از لوازم آرایشی معتبر برای برطرف کردن جوش ها

برندهای آرایشی معروف و معتبر، از استانداردهای لازم برخوردار هستند و نتایج و اثرات آنها از طریق آزمایشاتی ثبت شده است. درواقع مشکلات پوستی زمانی بروز می کنند که افراد از برندهای غیر معتبر آرایشی استفاده کنند. محصولات غیر استاندارد آرایشی رفته رفته پوست را تیره و خشک می کنند. حتی ممکن است لکه های رنگی را نیز در پوست پدید آورند. همچنین چربی های به کار رفته در این محصولات غیر استاندارد است و فرمولاسیون مناسب را رعایت نمی کند، بنابراین جوش صورت را تشدید خواهد کرد. برخی از این عوارض ممکن است شدیدتر باشند و پوست را دچار عوارض جدی مانند قارچ های پوستی کنند.

ارتباط آرایش و پیری زودرس پوست

مواد آرایشی باعث می شوند تا پوست نتواند خودش را تمییز کند. به همین دلیل در روند ترمیم و جوانسازی پوست اختلال ایجاد می شود. انواع لوازم آرایشی مانند خط چشم، ریمل، کرم پودر و رژ لب ها می توانند به پوست صدمه بزنند. خانم هایی که زیاد آرایش میکنند و آرایش خود را زود با پاک کننده مناسب پاک نمی کنند دچار اثرات مخرب این لوازم شده و پوستشان دچار پیری می شود.

پوست برای ترمیم و جوانسازی خودش ابتدا نیاز دارد تمییز باشد. اگر روزنه های پوست باز باشند پوست می تواند اکسیژن لازم را برای تنفس و انجام فعالیت به دست بیاورد. همچنین پوست نیاز به آبرسانی دارد. زیرا سلول های پوست برای انجام فعالیتشان به آب نیاز دارند. زمانی که پوست در حال استراحت است و از شرایط لازم برخوردار است، شروع به جوانسازی می کند. در هنگام شب پوست کلاژن و الاستین تولید می کند. این مواد پروتئین هایی هستند که به پوست کمک می کنند تا حالت ارتجاعی خود را حفظ کند و چروک نیفتد. اگر ماده ای سر راه این عمل قرار بگیرد و ترمیم و جوانسازی پوست را مختل کند، پوست زودتر از حد معمول و در سنین پایین دچار چین و چروک می شود.

کرم های کمک کننده به سلامت پوست

افرادی که پوستشان چرب است و بیشتر دچار جوش می شوند باید حتما از آبرسان ها و ضد آفتاب های فاقد چربی استفاده کنند. این افراد به جای اینکه در فکر پوشاندن جوشهایشان با کرم پودر یا پنکک های سنگین باشند باید ابدا پوستشان را از عوامل آسیب رسان خارجی مثل آفتاب و یا خشک شدن در امان نگه دارند. برای انتخاب این مواد حتما برندهای معتبر را انتخاب کنید.

حتما آرایش صورتتان را قبل از خواب پاک کنید

پزشکان همواره توصیه کرده اند که قبل از اینکه بخوابید آرایشتان را پاک کنید. زیرا اگر با آرایش به رختخواب بروید منافذ پوستتان بسته می شود. این امر برای هیچ ماده آرایشی ای مستثنا نیست. حتی اگر از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده می کنید باید پیش از خواب آنها را پاک کنید. زیرا تمامی مواد آرایشی در هنگام شب منافذ پوست را می بندند. به ویژه اگر از اوایل روز آرایش داشه اید این امر تشدید می شود.

بسته شدن منافذ پوست در هنگام شب، پوست را دچار جوش می کند، عمل ترمیم و جوانسازی پوست در شب را دچار اختلال می کند، باعث وارد شدن سموم و آلودگی ها به لایه های زیرین پوست شده و پوست را کثیف و دچار عارضه می کند. بنابراین حتما هر شب پیش از خواب صورتتان را با پاک کننده مناسب پاک کنید.

انتخاب پاک کننده مناسب پوست

برای انتخاب پاک کننده مناسب پوست نیز باید دقت بسیاری به خرج دهید. هیچگاه پوستتان را با صابون یا پاک کننده های قوی دیگر نشویید. این پاک کننده ها پوست را دچار عوارضی مانند خشکی یا چربی بیش از حد می کنند.

 

یکی از معتبرترین پاک کننده های صورتی که اکنون در بازار وجود دارد کلینزر لومینس می باشد. این محصول تولید یک کمپانی آمریکایی می باشد که امتحان خودش را پس داده است. این محصول دارای فرمولاسیون مطابق با پوست صورت می باشد و به پوست شما هیچگونه آسیبی نمی رساند. در عین حال می تواند تمامی آلودگی ها را از سطح پوست تا لایه های زیرین پوستی پاک کند.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو