payamgps.com

لیفتینگ صورت به چه معنی است؟

لیفتینگ صورت به چه معنی است؟

در این رابطه نیز بخوانید:

ماسک لیفت لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس  

لیفتینگ صورت و جوانسازی

افراد همواره دوست دارند جوان باشند. میل به جوانی امری است که به طور فطری در همه افراد وجود دارد. یکی از مهمترین اعضای بدن که پیری را بسیار بازتاب می دهد، صورت است. به همین دلیل افراد تلاش زیادی برای جوانسازی صورت خود می کنند.

شاید شما نیز نام لیفت یا لیفتینگ صورت را به عنوان یکی از شیوه های جوانسازی صورت شنیده باشید. اما برایتان سؤال پیش آمده باشد که لیفتینگ صورت به چه معناست.

لیفتینگ صورت اگر به درستی انجام شود می تواند فرد را 5 تا 10 سال جوانتر نشان دهد. معنای واژه لیفتینگ به معنای کشیدن است. به همین دلیل لیفتینگ صورت یعنی کشیدن پوست.

لیفتینگ صورت به شیوه های مختلفی انجام می شود. از این شیوه های می توان به روش های جراحی و استفاده از محصولات بهداشتی درمانی مانند ماسک های لیفتینگ اشاره کرد.

عمل لیفتینگ صورت

 

این عمل معمولا برای افراد 40 تا 60 سال انجام می شود. لازم به ذکر است که این عمل محدودیت سنی ندارد و در هر سنی قابل اجرا می باشد. این عمل شامل مراحلی از قبیل برداشتن چربی های مازاد پوست، سفت کردن ماهیچه های صورت و کشیدن پوست ناحیه صورت و گردن می باشد.

روش های جراحی عنوان رایتیدکتومی دارند. این روش ها برای افرادی به کار گرفته می شوند که پوستشان شل شده و دچار افتادگی شده است. لیفتینگ صورت با هر روشی که انجام شود امروزه طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

روش های جراحی پوست بسیار با هم تفاوت دارند. برخی از این روش ها فقط پوست صورت را می کشند. اما برخی روش های دیگر افزون بر پوست، ماهیچه های زیر پوست را هم با عمل فرم می دهند. به طبع عمل دوم سخت تر و پر هزینه تر است.

این عمل در قسمت های مختلفی از صورت مانند گونه ها، پیشانی و گردن انجام می شود.

عوارض این گونه جراحی ها را نادیده نگیرید. این جراحی ها معمولا بین 90 تا 120 دقیقه طول می کشند. نیاز به بیهوشی کامل دارند. در برخی موارد نیز باید لوله هایی برای تخلیه مواد زاید کار گذاشته شود. برخی مواقع ممکن عوارض شدیدتری مانند خونریزی شدید، عفونت کردن و یا ناهمگونی صورت را در پی داشته باشند. بنابراین برای انجام این عمل ها باید بسیار مشورت کنید و همه عوارض و هزینه های آن را در نظر بگیرید.

چه کسانی می توانند لیفتینگ صورت را انجام دهند؟

با توجه به ریسک هایی که پیشتر برای این عمل ها اشاره شد، بهتر است که این عمل ها موقعی انجام بشود که پوست بسیار چین و چروک برداشته است. و یا بسیار شل و افتاده شده است.

ناتوانی عمل لیفتینگ صورت

توجه داشته باشید که با انجام جراحی لیفتینگ صورت نمی توانید افتادگی ابروها، افتادگی پلک یا چروک های اطراف دهان را برطرف کنید.

شیوه عمل لیفتینگ صورت

این عمل حدودا 3 ساعت طول می کشد. برای این کار پوست را برش داده و به سمت کناره های صورت می کشند و سپس بخیه می زنند. برش ها را در کناره صورت و در خط رویش مو انجام می دهند. اما باز هم اگر با ظرافت انجام نشود ممکن است که جای بخیه ها خود نمایی کند.

کشش و رفع چروک ها از ناحیه گوش انجام می شود. اما در برخی موارد نیز زیر چانه را برش می زنند و از آن ناحیه هم برای کشیدن پوست استفاده می کنند.

استفاده از محصولات بهداشتی برای لیفتینگ صورت

 

امروزه در تبلیغات اسم ماسک ها ی لیفتینگ و محصولات جوانسازی را زیاد می شنوید. شاید فکر کنید که این محصولات بسیار لوکس بوده و فقط جنبه تبلیغاتی دارند. و یا اینکه نتیجه ای در پی نخواهند داشت. اما باید به شما بگوییم که این محصولات برایتان مانند عمل های جراحی یک شبه تأثیر نمی گذارند. برای نتیجه گرفتن از این محصولات باید قدری صبور باشید و دوره درمان را که معمولا حداقل 3 ماهه هستند کامل طی کنید.

ویژگی های ماسک لیفتینگ صورت

این محصولات برای سفت کردن پوست درست شده اند. زمانی که پوست بتواند خاصیت ارتجاعی خود را بازیابد و سفت شود، پوست عادی از چین و چروک خواهد بود و دیگر شل و افتاده نیست.

این ماسک ها معمولا حاوی مواد جوانساز و مواد تحریک کننده کلاژن هستند. همچنین تمامی مواد مغذی و ضروری مورد نیاز پوست را برای تغذیه پوست در خود دارند.

برای استفاده معمولا باید این ماسک ها را به مدت 30 دقیقه روی پوستتان قرار دهید.

 

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو