payamgps.com

راهکار های داشتن پوست شفاف و صاف

راهکار های داشتن پوست شفاف و صاف

در این رابطه نیز بخوانید:

مهمترین مکمل های ضد پیری

کمپانی جنس شناخت پیری

شاید افرادی را دیده باشید که پوست شفاف و صاف دارند. می بینید که چقدر این پوست، در زیبایی آنها اثرگذار است. پوست شفاف و زیبا و بدون عیب و نقص و عاری از لکه ها، برای همه افراد به ویژه خانم ها یک آرزوست. که برای رسیدن به آن حاضرند هزینه و وقت زیادی صرف کنند.

زیبایی پوست تا حدی به وراثت ارتباط دارد. اما بخشی از آن نیز به نوع زندگی و عادات تغذیه ای و میزان مراقبت های پوستی مربوط است.

عادات زندگی مانند ورزش کردن، نداشتن تنش های روانی و در معرض آلاینده ها نبودن بسیار بر زیبایی پوست اثرگذارند.

بعضی از مواد غذایی بر شفاف و صاف بودن پوست تأثیر بسیاری دارند. به وسیله برخی مواد غذایی می توان بسیاری از نواقص پوستی را برطرف کرد. در ادامه برخی از این مواد غذایی را به شما معرفی می کنیم.

پیاز

شاید به نظر نرسد که پیاز با وجود بوی بد و سوزاننده بودن بتواند برای لطافت پوست مفید باشد. اما باید بدانید که پیاز موجب شفافیت و صاف شدن پوست می شود. پیاز همچنین خواص ضد سرطانی و ضد باکتریایی دارد. این ماده یک آنتی اکسیدان بسیار خوب است که می تواند پوست را در مقابل آسیب های رادیکال های آزاد و سایر عوامل آسیب رسان به پوست محافظت کند. پیاز همچنین ویتامین c دارد. این ویتامین برای حفظ سلامت و زیبایی پوست عملکرد بسیار خوبی دارد. این ترکیبات به همراه ترکیبات ضد التهاب موجود در پیاز به سفت شدن پوست کمک کرده و از شل شدن و افتادن پوست جلوگیری می کنند.

این ماده همچنین دارای خواص ضد باکتریایی می باشد. همانطور که می دانید جوش ها حاصل از رشد و تکثیر باکتری ها در پوست می باشند. پیاز با خواص ضد باکتریایی خود می تواند موجب از بین رفتن جوش در پوست شود.

می توانید از این ماده ماسک تهیه کنید و آن را روی پوستتان بگذارید. این ماسک کمک می کند تا پوستتان صاف و شفاف شده و چین و چروک ها در پوستتان از بین بروند.

پیاز همچنین می تواند پوست را پاکسازی کند. بنابراین اگر از این ماده برای پاکسازی صورتتان استفاده کنید از پرداخت هزینه های گزاف برای پاکسازی پوستتان بی نیاز می شوید. برای این کار می توانید هفته ای دو بار آب پیاز را روی پوستتان بریزید و آن را ماساژ دهید. این کار موجب می شود تا سلول های مرده بیرون بیایند و پوست بتواند تنفس کند. بنابراین طراوت و شادابی به پوست برگردد. در ضمن پیاز می تواند لک های موجود در پوست را به مرور از بین ببرد.

اگر پوستتان خشک است پس از استفاده از ماسک پیاز، از آبرسان یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

توت فرنگی

توت فرنگی میوه ای است که سرشار از ویتامین c می باشد. این ویتامین محرک تولید کلاژن در پوست می باشد. کلاژن رشته های پروتئینی است که در پوست وجود دارد. این پروتئین به حفظ حالت ارتجاعی پوست کمک می کند. بنابراین تولید شدن این ماده به سفت شدن پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک ها کمک می کند. در نتیجه برای داشتن پوستی شفاف و صاف و عای از چروک ها توت فرنگی بخورید و همچنین توصیه می شود عصاره آن را روی صورتتان بمالید.

لیمو ترش

لیموترش سرشار از آنتی اکسیدانها و اسیدهای مورد نیاز پوست است. این مواد باعث کمرنگ شدن لکه های پوستی می شوند و پوست را شفاف و صاف می کنند. افرادی که پوست حساس دارند شاید اسیدهای موجود در لیموترش پوستشان را دچار خشکی و التهاب کند. برای اینکه از ملتهب شدن پوست جلوگیر کنید بهتر است لیموترش را با عسل مخلوط کنید و روی پوستتان بمالید. عسل دارای خواص مرطوب کنندگی است. بنابراین کمک می کند که پوستتان آبرسانی شده و دچار التهاب و حساسیت نشود.

گوجه فرنگی

این ماده غذایی سرشار از آنتی اکسیدانها می باشد. آنتی اکسیدانها در سلامت پوست نقش بسیاری دارند. این ترکیبات در واقع کمک می کنند تا پوستتان در برابر عوامل آسیب رسان محیطی صدمه نبیند. بنابراین گوجه کمک می کند تا پوستتان همواره درخشان باشد و از لک و کک و مک در امان بماند. به علاوه پوستتان جوان و شاداب خواهد ماند. بنابراین عصاره گوجه فرنگی را روی پوستتان بمالید و از لطافت پوستتان لذت ببرید.

سیر

شاید تصورش برایتان سخت باشد که سیر بتواند برای پوست مفید باشد. یا اینکه به خاطر بو داشتن آن، نخواهید که آن را در رژیم غذاییتان وارد کنید. سیر یک تصفیه کننده بسیار عالی برای خون است. بنابراین خون را پاکسازی می کند. زمانی که خون پاک در پوستتان گردش کند سیاهی های دور چشم کم می شود و پوست شفاف و درخشان می شود. خون پاک همچنین باعث می شود تا لکه های پوستی نیز برطرف شوند. عصاره سیر را حتی می توانید روی پوستتان بمالید. اما اگر پوستتان حساس است این کار را انجام ندهید.

زردچوبه و آلوئوورا

زردچوبه و آلوئه ورا دارای مواد مرطوب کننده پوست هستند. این مواد می توانند رطوبت پوست را تأمین کنند. اگر پوستتان خشک است می توانید آلوئه ورا را با هم ترکیب کنید و روی پوستتان بمالید. ترکیب زردچوبه و آلوئه ورا یک ماسم طبیعی بسیار مناسب برای شفاف و صاف شدن پوست می باشد.

اسفناج

اسفناج دارای مواد روشن کننده می باشد. این را می توانید پس از پخت اسفناج متوجه شوید. زمانی که اسفناج پخته شده در ظرف روی بماند. اطراف ظرف سفید می شود. بنابراین برای داشتن پوستی روشن و بدون لکه اسفناج مصرف کنید.

سیب زمینی

سیب زمینی نیز یک روشن کننده طبیعی برای پوست می باشد. سیب زمینی چین و چروک های موجود در پوست را کم کرده و پوست را صاف و بی نقص می کند. سیب زمینی حاوی موادی مانند آنتی اکسیدان، ویتامین C و ویتامین B6 می باشد. این ماده پوست را سفید کرده و لک های پوستی را برطرف می کند. همچنین موجب سفت شدن عضلات صورت شده و از افتادن و شل شدن پوست جلوگیری می کند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو