payamgps.com

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

خرید سرم جوانسازی لومینس

از بین رفتن چین و چروک صورت با کرم ایجلس

 

افراد پیری را دوست ندارند و تمایل به زیبایی و بی نقص بودن دارند. اما چین و چروک ها و خطوط صورت در آینه مدام جلوی چشم می آیند و حس جوانی و زیبایی را از افراد می گیرند. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی برای جوانسازی پوستشان هستند.

کمپانی جنس آمریکا برای این مسئله راهکاری مفید اندیشیده است. این کمپانی محصولات جوانسازی بی نظیر خود را که با استفاده از سلول های بنیادی تهیه شده اند را تهیه و به بازار ارائه کرده است.

این کمپانی دو نوع محصول برای برطرف چین و چروک ها و جوانسازی پوست به بازار ارائه کرده است. دو محصولی که کارشان بر طرف کردن چین و چروک هاست اما عملکردی متفاوت دارند.

یکی از این محصولات اثری موقت و دیگری دائمی دارد.

میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس اثری موقت دارد. این کرم اثری جادویی دارد و می تواند در عرض 2 دقیقه تمامی خطوط و چین و چروک های صورت را برطرف کند. البته با استفاده مداوم از این کرم می توانید بخشی از چین و چروک های صورتتان را برای همیشه از بین ببرید. مکانیسم عمل این کرم بر مبنای ریلکس کردن عضلات صورت می باشد. در مواقع ماهیچه های صورت به حالت استراحت در می آیند و چین و چروک پوست روی آنها برطرف می شود. این کرم همچنین برای برطرف کردن پف زیر چشم یا همان کیسه های زیر چشم اثر بی نظیری دارد.

ترکیبات موجود در میکروکرم ایجلس

این محصول دارای ترکیبی به نام آرژریلین است. این ماده مجموعه ای از پروتئین هاست. این پروتئین ها می توانند راه انتقال پیام عصبی از ماهیچه ها به مغز را مسدود کنند. بنابراین پیام عصبی دیگر نمی تواند به مغز برسد و ماهیچه قدرت انقباض خود را از دست می دهد. در نتیجه ریلکس شده و چین و چروک های پوست برطرف می شوند. این محصول از 9 تا 12 ساعت اثر ماندگار دارد. این ماندگاری با توجه به این است که چقدر در هوای گرم بمانید و یا چه میزان فعالیت بدنی شدید داشته باشید و عرق کنید.

این محصول همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی می باشد. این ترکیبات پوست را آبرسانی کرده و موجب از بین رفتن لک ها و خط و خطوط موجود در پوست می شود.

مزیت کرم ایجلس به بوتاکس

بوتاکس در واقع برای برطرف کردن چین و چروک ها همین کار را انجام می دهد. با تزریق بوتاکس ماهیچه های صورت فلج می شوند و در واقع هیچ عملکردی نخواهند داشت، در حالیکه با استفاده از کرم ایجلس شما می توانید پس از خشک شدن کرم عضلات صورتتان را تکان دهید و حالات طبیعی چهره تان را داشته باشید و هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

برند لومینس در واقع برند پکیج جوانسازی کمپانی جنس است

برخی افراد زمان کافی دارند و به دنبال درمان دائمی چین و چروک هایشان هستند. کمپانی جنس برای این افراد نیز چاره اندیشیده است. این کمپانی پکیج جوانسازی لومینس را برای درمان پیری پوست و جوانسازی دائمی ارائه داده است.

از محصولات این کمپانی می توان به سرم جوانسازی لومینس اشاره کرد که اصلی ترین محصول جوانسازی این کمپانی است. از دیگر محصولات جوانسازی این کمپانی می توان به کرم روز و کرم شب لومینس، کلینزر لومینس، ماسک آبرسان لومینس و ماسک لیفتینگ لومینس اشاره کرد.

 

سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس در واقع یک اثر درمانی دارد. این محصول برای افرادی که پوستشان دارای عوارض پوستی همچون اگزما می باشد نیز مناسب است.

ویژگی های سرم جوانسازی لومینس

این سرم غلظت بسیار بالایی دارد. به طور قدرتمندی می تواند چین و چروک ها و عارضه های پوستی را از بین ببرد. این محصول کاملا طبیعی است.  می توانید این سرم را به طور روزانه و روزی 2 بار روی پوستتان بمالید. بهتر است این کار را صبح و شب انجام دهید.

این سرم سرعت ترمیم بسیار بالایی دارد. نتایجی که از این محصول خواهید گرفت بسیار هیجان انگیز هستند و شما را شگفت زده خواهند کرد.

اگر یک دوره ترمیم 3 ماهه را کامل کنید خواهید دید که نتایج بی نظیری در پی دارد.

این سرم حاوی بیش از 200 نوع فاکتور رشد می باشد. این فاکتور های رشد عملکرد بی نظیری بر روی پوست دارند. به طوری که می توانند باعث ایجاد ارتباط بین سلولی شده و باعث شوند تا سلول ها با سرعت بیشتری وظیفه شان را انجام دهند. بنابراین کلاژن و الاستین با سرعت بیشتری در پوست تولید می شود و نهایتا پوست جوانسازی می شود.

این سرم عمل جوانسازی را در سطح سلولی انجام می دهد.  به همین دلیل ترمیم و جوانسازی به طور ماندگار و دائمی انجام می شود. بنابراین شما از استفاده از روش های تزریق ژل یا بوتاکش بی نیاز می شوید.

اثرات سرم جوانسازی لومینس

این سرم می تواند تمامی چین و چروک ها و خط و خطوط ریز و درشت موجود در پوست را از بین ببرد. همچنین برای از بین رفتن لکه ها می توانید از این محصول استفاده کنید. این سرم می تواند پستی ها و بلندی ها و همچنین منافذ باز پوست را برطرف کند و برای شما پوستی صاف و لطیف به ارمغان بیاورد.

همچنین با توجه به اثر درمانی این سرم، این محصول قادر است تا آثار جوش، آثار سوختگی و سایر لکه های پوست را برطرف کند.

این سرم همچنین باعث سفت شدن پوست می شود و آن را از شل و آویزان بودن نجات می دهد. بنابراین با این سرم می توانید یک لیفتینگ نیز برای پوستتان انجام دهید.
این محصول دارای بیشترین میزان فاکتور رشد است و به طور انحصاری در بازار وجود دارد. هیچ محصول مشابهی را نم یتوانید پیدا کنید که به این میزان فاکتور رشد داشته باشد. این سرم به طور چند کاره عمل می کند و با استفاده از این سرم از خرید چندین محصول بی نیاز می شوید.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو