payamgps.com

خرید اینترنتی کرم روز لومینس

خرید اینترنتی کرم روز لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

معرفی کرم روز و شب لومینس

فروش میکرو کرم اینستنتلی ایجلس

آسیب دیدن پوست با عوامل محیطی

بسیاری از افراد دوست دارند که پوستی جوان و زیبا داشته باشند. اما پس از گذشت زمان اندکی، وقتی که سنشان بالا می رود کم کم آثار پیری را در چهره شان می بینند. آثاری همچون چین و چروک ها، شل شدن و افتادگی پوست و لک های پوستی.

ایجاد این عارضه ها در پوست برای افراد پیر ناگزیر است. اما برخی عوامل سرعت بروز آنها و شدتشان را سرعت می دهند. یکی از مهمترین دلایل زود بروز کردن پیری، عوامل محیطی می باشند. عواملی مانند آفتاب، آلودگی ها و سموم موجود در هوا، مواد شیمیایی که وارد بدن می شوند یا با پوست برخورد دارند و رادیکال های آزاد موجود در محیط.

بدن به طور طبیعی از خودش در مقابل این عوامل محافظت می کند. اما گاهی استمرار و شدت این عوامل به حدی است که بدن برای محافظت از خودش دیگر به کمک نیاز دارد.

برای محافظت از پوستتان در برابر عوامل محیطی می توانید از وسایل حفاظتی مانند کلاه، عینک یا دستکش استفاده کنید. اما برخی محصولات بهداشتی و درمانی نیز بدین منظور ساخته شده اند و به شما در این رابطه کمک های زیادی می کنند. یکی از این محصولات کرم های روز هستند.

کرم های روز وظیفه محافظت از پوست را بر عهده دارند

 

کرم های روز می توانند به خوبی از پوست در برابر همه عوامل آسیب رسان محیطی مانند رادیکال های آزاد و همچنین پرتوهای فرابنفش خورشید محافظت کنند. این کرم ها همچنین دارای مواد آبرسان و رطوبت دهنده هستند که می توانند پوست را در برابر خشکی یا دهیدراته شدن محافظت کنند.

 

خرید اینترنتی کرم روز لومینس

کرم مرطوب کننده لومینس با به کار گیری یک تکنولوژی بی نظیر تولید شده است. این کرم با استفاده از سلول های بنیادی موجود در چربی بدن انسان تهیه شده است. به همین خاطر خاصیت درمانی و ترمیمی بی نظیری دارد.

این کرم پیری پوست را به تعویق می اندازد. یعنی اگر به طور مداوم از این کرم استفاده کنید تا سنین بالا نیز چین و چروک ها برپوستتان پدیدار نخواهند شد.

این کرم همجنین دارای مواد مرطوب کننده است. این مواد می توانند در طول روز پوست را به خوبی آبرسانی کرده و پوستی شاداب و با طراوت برایتان به ارمغان بیاورند.

خاصیت ضد آفتابی کرم روز لومینس

کرم روز لومینس صرفا یک مرطوب کننده نیست. با استفاده از این کرم دیگر از مصرف کرم های ضد آفتاب بی نیاز هستید. زیرا این کرم دارای مقادیر کافی مواد ضد آفتاب با SPF 30 می باشد که می تواند بیشترین محافظت را از پوستتان در برابر آفتاب نشان دهد.

ویژگی های کرم روز لومینس

این کرم همچنین دارای مواد جوانساز و ضد پیری است که می تواند پوست را جوان کند. این مواد کمک می کنند تا پوست به بهترین شکل عملیات جوانسازی خودش را انجام دهد.

کرم روز لومینس علاوه بر این ترکیبات مفید از عصاره ی گیاهان نیز بهره برده است. این کرم حاوی عصاره عدس، هندوانه، سیب و جلبک های دریایی و سبز است. این مواد ویژگی آبرسانی بی نظیری دارند به طوری که می توانند در هفته اول مصرف پوستتان را تا 85 درصد آبرسانی کنند.

این کرم همچنین دارای فاکتورهای رشد مورد نیاز برای ایجاد ارتباطات بین سلولی است. با وجود این فاکتور های رشد، سلول ها می توانند با سرعت بیشتری با هم ارتباط برقرار کنند. بنابراین سرعت رشد و جوانسازی سلول ها و ترمیم شدن آنها بالا می رود.

این کرم همچنین دارای تمامی ویتامین های ضروری پوست برای ترمیم و بازسازی سلول هاست. یکی از مهمترین این ویتامین ها ویتامین C می باشد.

با استفاده از کرم روز لومینس می توانید در تمام روز از بابت محافظت از پوستتان خیالی آسوده داشته باشید.

خرید اینترنتی کرم روز لومینس

امروزه سایت های مختلفی این کرم را عرضه می کنند. اما باید بدانید که به دلیل داشتن طرفداران زیاد، کرم های تقلبی با برند لومینس نیز وارد بازار شده اند. بنابراین باید برای خرید دقت کنید.

سایت ایران جنس، سالهاست که در این رابطه کار می کند و مشتریان راضی بسیاری دارد. همچنین این سایت مشاورانی را دارد که می توانند به طور شبانه روزی به شما در رابطه با انتخاب صحیح محصولتان مشورت دهند. بنابراین همین الآن از سایت ایران جنس درخواست خود را ثبت کنید تا با کیفیت ترین و سریعترین خرید را انجام داده باشید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره ۰۹۱۲۱۳۹۴۹۴۴ یا شماره ثابت ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو