payamgps.com

اثر سرم جوانسازی لومینس بر اسکارهای پوست

اثر سرم جوانسازی لومینس بر اسکارهای پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

پکیج محصولات جوانسازی لومینس LUMINESCE

اسکار پوست چیست؟

پوست گسترده ترین عضو بدن است که در سرتاسر آن کشیده شده است. این لایه بیرونی اولین لایه محافظ از بدن در برابر عوامل بیرونی است. بنابراین بیشتر از اعضای دیگر در معرض آسیب دیدن است. به همین دلیل تقریبا برای همه افراد دست کم یک بار اتفاق افتاده است که پوستشان به دلایل مختلف آسیب ببیند.

ممکن است پوستتان دچار آکنه شده باشد و پس از بهبودی آثار آن به صورت پستی و بلندی ها و یا لکه های رنگی روی پوستتان مانده باشد. یا اینکه پس از انجام جراحی ها جای بخیه بر پوست ماده باشد. همچنین ممکن است پوست در برابر عوامل محیطی آسیب دیده باشد و زخم ها پس از بهبودی آثاری از خود بر جای گذاشته باشند. سوختگی ها نیز می توانند بدترین اسکارها را روی پوست بر جای بگذارند که معمولا رنگی بوده و با گوشت اضافه همراه هستند و بسیار به چشم می آیند.

تمامی این موارد اسکارهای پوستی نام دارد. اسکار عارضه ای ناراحت کننده در پوست است. زیرا زیبایی و بی نقصی پوست را از بین می برد و ظاهری نازیبا برای پوست پدید می آورد. بعضی افراد حساستر ممکن است به دلیل وجود اسکار روی پوستشان دچار ناراحتی روحی شده و حتی اعتماد به نفسشان را از دست بدهند.

از بین بردن اسکارهای پوست

اسکارهای پوست در واقع آثاری هستند که پس از ترمیم پوست برجای مانده اند و به سادگی از بین نمی روند. زیرا پوست عملیات ترمیمی خودش را انجام داده است اما نه به درستی.

بنابراین باید به دنبال راه حلی بود تا بتوان پوست را برای خود ترمیمی تحریک کرد تا بتوان آثار اسکارها را از بین برد.

اثر سرم جوانسازی لومینس بر اسکارهای پوست

کمپانی جنس برای ترمیم پوست های آسیب دیده محصولی بی نظیر را به بازار ارائه کرده است. کمپانی جنس تمامی محصولات جوانسازی پوست خود را در پکیجی با برند لومینس به بازار ارائه کرده است. اسن پکیج شامل محصولاتی است که می توان به کمک آنها عارضه ها و برخی بیماری های پوستی را بهبود بخشید و پوستی جوان و بی نقص به دست آورد. یکی از مهمترین محصولات این پکیج سرم جوانسازی لومینس می باشد. این محصول دارای فرمولاسیون بی نظیری است که از تکنولوژی سلول های بنیادی بهره برده است. بنابراین می تواند به پوستتان کمک کند تا خودش را به خوبی ترمیم کند و بسیاری از عارضه ها و بیماری های آن را از بین ببرد.

ویژگی اصلی سرم جوانسازی لومینس

این سرم دارای مواد جوانساز بسیاری است. اما مهمترین موادی که در این محصول وجود دارند فاکتورهای رشد می باشند. فاکتورهای رشد موادی هستند که به طور طبیعی از سلول های بنیادی انسان ترشح می شوند و وظیفه ارتباط بین سلولی را بر عهده دارند. زمانی که ارتباط میان سلول ها تقویت شود، آنها می توانند به سرعت پیام هایشان را به یکدیگر برسانند و خودشان را ترمیم کنند و پوست را جوان و سالم کنند. سرم جوانسازی لومینس شامل بیش از 200 فاکتور رشد می باشد. این فاکتورهای رشد می توانند به سلول های محل آسیب دیده کمک کنند تا خودشان را بازسازی کرده و بهبود پیدا کنند.

میزان فاکتورهای رشد سرم جوانسازی لومینس از تمامی محصولات مشابه در بازار بیشتر است. بنابراین زمانی که این محصول بر روی پوستی که دارای اسکار است مالیده می شود می تواند به سلول های آن ناحیه کمک کند تا به سرعت تقسیم و تکثیر شده و سلول های پیر را کنار بزنند و جایگزین آنها شوند. بنابراین آن ناحیه دارای سلول های کاملا جوان شده و بافت بی نقصی پدید خواهد آمد. این سرم همچنین حاوی ترکیبات دیگری است که به تغذیه و آبرسانی سلول ها کمک می کنند و تمامی مواد مورد نیاز آنها را به سلول های پوست می رسانند تا به سرعت رشد کنند.

ویژگی های سرم جوانسازی لومینس

این محصول همچنین دارای موادی است که می توانند کلاژن سازی را در پوست تحریک کنند. با این کار پوست می تواند خاصیت ارتجاعی خود را باز یابد و چین و چروک ها برطرف خواهند شد. با بر طرف کردن چین و چروک ها و خط و خطوط ریز موجود در پوست، این سرم می تواند یک لیفتینگ بی نظیر بر روی پوست صورت انجام دهد و آن را سالم و جوان کند.  بدین ترتیب تمامی عارضه های ناشی از زخم ها یا همان اسکارها و نشانه های حاصل از پیری با این سرم از بین می روند. این سرم می تواند پوست را به حالت عمقی و نه سطحی یعنی در حد سلولی انجام دهد.

این سرم می تواند پوست را شاداب کرده و آن را درخشنده کند.این سرم می تواند اثر خود را بر بافت های سلولی پوست بگذارد. به همین دلیل اثر آن دائمی است. یعنی عملکرد درمانی دارد و پس از قطع مصرف برخلاف بسیاری از محصولات بهداشتی موجود در بازار دیگر عارضه های پوستی باز نمی گردند.

عملکرد چندگانه سرم جوانسازی لومینس

این سرم عمکرد چندگانه ای دارد. بنابراین پس از خرید آن از خرید بسیاری از محصولات جوانسازی دیگر بی نیاز می شوید. به طور مثال با این سرم می توانید لک های پوستتان را از بین ببرید و از خرید کرم ضد لک بی نیاز می شوید. با این سرم همچنین می توانید کک و مک های پوست را از بین ببرید. همچنین با استفاده از این محصول منافذ باز پوستی بسته خواهد شد و پوست صاف و یکدست می شود. با این سرم همچنین می توانید پف زیر چشم یا همان کیسه های چشمی را از بین ببرید. همچنین حلقه های تیره دور چشم ها نیز با این محصول از بین میروند.

 

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو