payamgps.com

سرم جوانسازی لومینس و درمان بیماریهای پوستی

سرم جوانسازی لومینس و درمان بیماریهای پوستی

در این رابطه نیز بخوانید:

اثر سرم جوانسازی لومینس بر اسکارهای پوست

فروش سرم جوانسازی لومینس

مهمترین بیماری های پوستی را بشناسید

بیماری های پوستی به دلایل بسیاری پدید می آیند. دلایلی مانند وراثت، اختلالات هورمونی، نور شدید خورشید، آلاینده ها و غیره. این در حالیست که علت پدید آمدن برخی بیماری ها مانند اگزما یا پسوریازیس هنوز دقیقا مشخص نیست. با توجه به گوناگونی عارضه ها و بیماری های پوستی درمان آنها نیز کار دشواری است. برای درمان بیماری های پوستیتان باید در ابتدا حتما به پزشک مراجعه کنید تا با پیدا کردن علت آن را درمان کند.

ما در برخی موارد بیماری ها کاملا درمان نمی شوند و شما می خواهید علائم ظاهری آنها را تا جایی که می شود برطرف کنید. از طرفی اگر برخی بیماری های پوستی نیز درمان شوند، ممکن است عوارض و آثاری برجای بگذارند که برایتان بسیار آزاد دهنده باشد. در این مقاله قصد داریم یکی از مهمترین راه حل ها برای مبارزه با بیماری های پوستی را به شما معرفی کنیم. راه حلی که اگر احتمالا پیش پزشک بروید نیز آن را به شما معرفی کنید. این راه حل استفاده از سرم جوانسازی لومینس است. محصولی اعجاب انگیز که در همه دنیا طرفداران زیبایی و جوانی آن را می شناسند.

سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس یکی از مهمترین محصولات شرکت جنس گلوبال آمریکا می باشد. در تولید این محصول از بیش از 200 فاکتور رشد استفاده شده است. این میزان فاکتور رشد با سایر محصولات موجود در بازار حتی قابل مقایسه هم نمی باشد. در این محصول تمام مواد مغذی و ترکیبات مورد نیاز برای ترمیم و جوانسازی پوست وجود دارد. با وجود این مواد پوست به خوبی می تواند تمام نیازهایش برای جوانسازی سلول ها را برطرف کند.

سرم لومینس و درمان بیماری های التهابی

سرم لومینس دارای موادی است که خاصیت تسکین دهندگی و ضد التهابی دارند. به همین دلیل برای التیام بخشیدن به التهابات، قرمزی و پوسته پوسته شدن بسیار مفید است. از بیماری هایی که حساسیت و یا التهاب می باشند می توان اگزما و پسوریازیس را نام برد. این بیماری ها مثال هایی از بیماری های التهابی هستند که معمولا درمان مشخصی ندارند. اما سرم لومینس برای درمان این بیماری ها نتایج بسیار خوبی نشان داده است. به طورری که مصرف کنندگان پس از دوره مصرف سه ماهه تغییرات چشمگیری در زخم ها و التهابات پوستشان مشاهده کرده اند. در این بیماری ها پوست ممکن است پوسته پوسته شده و با خارش و سوزش همراه باشد. سرم جوانسازی لومینس می تواند خارش های آزار دهنده و سوزش پوست را نیز به حداقل برساند.

سرم لومینس دارای بیش از 200 فاکتور رشد می باشد. این فاکتورهای رشد می توانند به برقراری ارتباط میان سلول ها کمک کنند. بنابراین سلول ها خواهند توانست با سرعت بیشتری تقسیم شده و سلول های تازه و جوان را جایگزین سلول های پیر کنند. در نتیجه عملیات ترمیم و جوانسازی پوست به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

بسیاری از بیماری های پوستی پس از درمان شدن یا حتی در طول مدت بیماری عارضه هایی را روی پوست افراد ایجاد می کنند. این عارضه ها اغلب آزاردهنده می باشند. عارضه هایی مانند جای سوختگی، آثار آکنه و اثرات به جا مانده از زخم ها و یا ترک خوردگی پوست. سرم جوانسازی لومینس با خاصیت جوانسازی فوق العاده ای که دارد می تواند به خوبی این عارضه ها را درمان کند.

سرم جوانسازی لومینس و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

سرم جوانسازی لومینس دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد. به همین دلیل می تواند پوست را شاداب، لطیف و با طراوت کند. با سرم جوانسازی لومینس می توانید درخشندگی را نیز به پوستتان هدیه دهید.

یکی از مهمترین اثرات سرم جوانسازی لومینس بالا بردن ویژگی ارتجاعی پوست می باشد. ویژگی ارتجاعی پوست وابسته به پروتئین های رشته ای میان سلولی به نام کلاژن می باشد. کلاژن مانند یک شبکه در لایه های میانی و زیرین پوست گسترده شده است و بنابراین می تواند مانع از افتادن لایه های پوست شود و پوست را همواره خوش فرم نگه دارد. با از دست رفتن کلاژن پوست دچار چین و چروک خواهد شد. بنابراین سرم جوانسازی لومینس با بالا بردن تولید کلاژن در پوست، موجب برطرف شدن چین و چروک های آن می شود.

در این حالت پوست نیز صاف شده و ناهمواری های سطح آن از بین می روند و پوست یکدست و بی نقص می شود. به طوریکه می تواند سن شما را سالها جوانتر نشان دهد.

سرم جوانسازی لومینس و بستن منافذ باز پوست

این محصول به پوست کمک می کند تا به مواد مغذی مورد نیازش برشد و از تولید چربی اضافی خودداری کند. همچنین کمک می کند تا روزنه های موجود در سطح پوست بسته شوند و سطح پوست صاف و یکدست شود.

سرم جوانسازی لومینس و لیفتینگ پوست

این محصول دارای ترکیباتی است که می توانند به جوان شدن و سفت شدن پوست کمک کنند. این ترکیبات همچنین به ماهیچه های زیر پوست کمک می کنند تا سفت و خوش فرم شوند. بنابراین این محصول می تواند یک لیفتینگ بی نظیر نیز روی پوستتان انجام دهد و پوستتان را از شل شدگی و افتادن نجات دهد.

سرم جوانسازی لومینس و آبرسانی پوست

این محصول دارای ترکیبات آبرسان بی نظیری است. این ترکیبات نه تنها پوست را به خوبی آبرسانی می کنند، بلکه باعث می شوند تا مواد مغذی و ضد پیری موجود در سرم جوانسازی لومینس بهتر بتواند جذب شود و به لایه های عمیقتر پوست نفوذ کند. بنابراین اثر این مواد را چندین برابر می کند. این محصول با آبرسانی پوستتان، آن را مرطوب، لطیف و نرم می کند. همچنین خشکی ها، پوسته پوسته شدن، ترک های ناشی از خشکی پوست و خشونت پوست را از بین می برد.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو