payamgps.com

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

در این رابطه نیز بخوانید:

کرم بوتاکس فوری

کرم ضد چروک اینستنلی ایجلس instantly ageless anti-wrinkle cream

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

انواع چین و چروک صورت

با بالا رفتن سن، ناگزیر چین و چروک ها پدیدار می شوند. این چروک ها غالبا آزار دهنده اند و موجب از دست رفتن روحیه و اعتماد به نفس افراد می شوند. بخش عمده چروک های صورت شامل خطوط پیشانی می باشند که معمولا عمیق هستند. همچنین خطوط عمودی دور لب یا همان خط لبخند که آن هم عمیق می باشد. چروک های دیگر شامل چین و چروک ریز دور چشم هستند که به چروک های پنجه کلاغی شهرت دارند. اگر از این چروک ها مراقبت نشود می توانند خیلی عمیق شوند. یکی دیگر از مهمترین عارضه های پوستی پف زیر چشم و یا کیسه های زیر چشم می باشند. این چروک ها چهره را خسته، خشن و یا اخمو نشان می دهند.

دلایل پدید آمدن چین و چروک ها

دلایل بسیاری عامل پدید آمدن این چین و چروک ها روی صورت هستند. دلایلی مانند از دست رفتن توانایی پوست برای تولید کلاژن. کلاژن رشته های پروتئینی است که در بافت های میان سلولی وجود دارد. کلاژن در واقع یک پروتئین ساختاری است که می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ کند. کلاژن تنها در پوست وجود ندارد و در بیشتر قسمت های بدن یافت می شود. با از دست رفتن کلاژن شبکه ای که از انباشته شدن آنها تولید می شد و پوست را از افتادگی حفظ می کرد نیز از بین می رود. بنابراین پوست روی هم می افتد و چروک می شود.

از دلایل دیگر چین و چروک افتادن در صورت می توان به رژیم غذایی نادرست و یا عادات زندگی نامناسب اشاره کرد. اگر تمامی ویتامین ها، اسیدهای چرب و مواد معدنی مورد نیاز پوست به آن نرسند و همچنین پوست در معرض آفتاب و یا سرما و گرمای شدید قرار بگیرد زودتر آسیب می بیند و چروک ها زودتر پدیدار می شوند.

روش های برطرف کردن چین و چروک ها

اما بسیاری از افراد دیگر زمانی که دیر شده است متوجه اهمیت مراقبت از پوستشان می شوند. اگر مراقبت پوستی از قبل انجام نشود، در سنین بالا پوست دچار چین و چروک می شود و دیگر کار از کار گذشته است. اما امروزه درمان هایی نیز برای برطرف کردن چین و چروک ها وجود دارد. این درمان ها شامل استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی، روش های جراحی و پزشکی مانند جراحی لیفتینگ و یا تزریق بوتاکس و روش های دستگاهی مانند لیزر می باشند. یکی از مهمترین این روش ها که امروزه طرفداران زیادی دارد و توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است تزریق بوتاکس می باشد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس در واقع یک سم بسیار قوی می باشد که حتی در اندازه های بسیار کم می تواند انسان را بکشد. در تزریق بوتاکس از تزریق ایمن و کنترل شده این سم استفاده می کنند. بدین شکل که قدری از مایع بوتاکس را به نواحی چین و چروک ها تزریق می کنند. در نتیجه، ماهیچه های آن ناحیه فلج شده و دیگر نمی توانند منقبض شوند. بنابراین چروک ها محو می شوند. برای از بین رفتن چروک ها قدری زمان لازم است. همچنین این روش عوارض احتمالی خودش را دارد.

عوارض بوتاکس

ممکن است تزریق بوتاکس باعث شود تا بخش بیشتری از صورت حرکت کردن را از دست بدهد. به این حالت اصطلاحا ماسکه شدن پوست و یا Frozen Face  می گویند. بنابراین تزریق بوتاکس باید حتما به وسیله متخصص و با دقت بسیاری انجام شود.

این روش نیاز به تزریق دارد و ممکن است بیمار قدری درد را تحمل کند.

تزریق بوتاکس را فقط در نواحی که چروک های آن عمیق هستند انجام می دهند. بنابراین نمی توانید به از بین رفتن تمامی چین و چروک های درشت و ریز روی صورتتان امیدوار باشید.

بوتاکس نیاز به مراقبت های بعد از تزریق مانند یخ گذاشتن و کمپرس دارد. اگر مراقبت ها به خوبی انجام نشوند ممکن است اثر کمتر شده و یا عوارض بیشتر شوند.

برخی افراد ممکن است به بوتاکس حساسیت داشته باشند و واکنش های آلرژیک نشان دهند.

پف زیر چشم و یا کیسه های چشم از عارضه هایی هستند که با بوتاکس نمی توان آنها را از بین برد.

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس

شرکت جنس گلوبال آمریکا جایگزین بی نظیری برای بوتاکس به بازار ارائه کرده است. میکروکرم اینستنتلی ایجلس نیازی به تزریق ندارد و می تواند چروک ها را از بین ببرد. همچنین هیچگونه عوارضی نداشته و علاوه بر چین و چروک ها سایر عارضه های پیری پوست را نیز از بین می برد.

این کرم می تواند تنها در عرض 2 دقیقه جوان و زیبایی را به چهره تان باز گرداند. ماده اصلی استفاده شده در این محصول آرگریلاین نام دارد و مکانیسمی متفاوت از بوتاکس و اثری مانند آن دارد. این ماده راه ارسال پیام های ماهیچه ها به مغز را مسدود می کند. بنابراین عضلات صورت را فلج نمی کند بلکه به حالت استراحت در می آورد. در این حالت چین و چروک ها به سرعت از بین می روند.

این کرم همچنین می تواند به سرعت پف زیر چشم یا همان کیسه های زیر چشم را که تأثیر زیادی در زیبایی دارند را برطرف کند.

کرم اجلس ریسک فلج کردن عضلات همه یا بخشی از صورت را ندارد و با خیال آسوده می توانید از آن استفاده کنید. این کرم همچنین می تواند منافذ باز پوست را ببندد و پوست را صاف و یکدست کند.

این کرم دارای ترکیباتی نیز می باشد که به برطرف شدن لک های پوست و تیرگی های دور چشم کمک می کنند.

با خرید این کرم می توانید به شکل ایمن چروک های صورت خود را در عرض 2 دقیقه برطرف کنید. اثر این کرم 9 تا 12 ساعت ماندگار است و با مداوم مصرف کردن آن می توانید چروک ها را تا 30 درصد به طور همیشکی برطرف کنید.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو