payamgps.com

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس luminesce body renewal lotion

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس luminesce body renewal lotion

در این رابطه نیز بخوانید:

فواید لوسیون بدن لومینس

چه موقع از لوسیون بدن استفاده کنیم؟

شناخت سرم لومینِس (Luminesce)

بسیاری از افراد فقط در پی مراقبت از پوست صورتشان هستند و پوست بدنشان را فراموش می کنند. در حالیکه پوست بدن نیز نیاز به مراقبت دارد چون در معرض بسیاری از آسیب ها قرار می گیرد. پوست بدن ممکن است به عوارض و بیماری هایی مانند اگزما، پسوریازیس، سلولیت، آکنه و غیره دچار شود. حتی اگر این بیماری ها نیز گریبانگیر پوست بدن نشوند، خشکی پوست نیز آزاردهنده است. اگر پوستتان را به میزان لازم و بعد از هر حمام آبرسانی نکنید خشک خواهد شد. در این حالت ممکن است ترک بردارد و چروک ها روی پوستتان پدیدار شوند. بدین ترتیب پیری زودرس فرا می رسد.

ترک های پوستی

یکی از مهمترین عارضه هایی که افراد را معمولا درگیر می کند وجود ترک های پوستی می باشد. این ترک ها به دلایل مختلفی مانند چاق و لاغر شدن، حاملگی و کشیدگی پوست به وجود می آیند. اگر از قبل از پوستتان مراقبت کرده باشید و با محصولات بهداشتی و درمانی مناسب پوست را تغذیه و آبرسانی کرده باشید، خاصیت ارتجاعی آن حفظ خواهد شد و ترک ها به این راحتی پدیدار نخواهند شد. اما پس از ایجاد شدن ترک ها نیز دیر نیست و با استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی مناسب می توانید آنها را از بین ببرید.

کمپانی جنس گلوبال

کمپانی جنس برای عارضه های پوست بدن نیز راه حلی اندیشیده است. برای درمان عارضه های پوستی و لطافت و شادابی پوست محصول لوسیون بدن بادی رینوال را به بازار ارائه کرده است. این محصول خاصیت ترمیم کنندگی دارد، زیرا به وسیله دانشمندان بزرگی که در زمینه سلول های بنیادی کار می کنند فرموله شده است.

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس luminesce body renewal lotion

دکتر ناتان نیومن از دانشمندان برجسته در زمینه درمان پوست با سلول های بنیادی می باشد. این دانشمند فرمولاسیون لوسیون بادی رینوال را به طور انحصاری در اختیار شرکت جنس گلوبال آمریکا قرار داد. این محصول اکنون در قالب لوسیون بادی رینوال لومینس به بازار معرفی شده است.

این محصول ویژه تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن می رساند. بنابراین نه تنها پوست را شاداب و لطیف می کند، بلکه به عملیات ترمیمی و جوانسازی آن کمک می کند. در نتیجه جلو پیری زودرس را می گیرد.

ترکیبات لوسیون بدن بادی رینوال لومینس

این سلول دارای ترکیباتی ویژه به نام بست های پروتئینی می باشد. این ترکیبات درواقع فسفولیپیدهای قوی هستند و می توانند رطوبت پوست را تأمین کنند. با این کار پوست در سطح سلولی آبرسانی شده و لایه های عمقی نیز می توانند آن را دریافت کنند.

این محصول همچنین دارای آنتی اکسیدان های قدرتمند می باشد. آنتی اکسیدان ها برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند. این ترکیبات می توانند با اثرات منفی رادیکال های آزاد مبارزه کنند. رادیکال های آزاد به طور طبیعی در بدن تولید می شوند و به انجام متابولیسم طبیعی بدن کمک می کنند. اما برخی شرایط محیطی نیز موجب می شوند تا رادیکال های آزاد بیشتر شوند. به طور مثال پرتوهای فرابنفش خورشید این رادیکال های آزاد را در سطح پوست تولید می کنند. اگر میزان رادیکال های آزاد از میزان آنتی اکسیدان ها در بدن بیشتر باشد، پدیده ای به نام استرس اکسیداتیو رخ می دهد. در این حالت سلول ها تحت حمله رادیکال های آزاد قرار گرفته و نابود می شوند. بنابراین پوست به سمت پیری می رود.

لوسیون بادی رینوال لومینس می تواند استرس اکسیداتیو را از بین برده و با آنتی اکسیدان هایی که دارد توازن را در پوست برقرار کند. در نتیجه سلول های پوست را از آسیب های محیطی نجات دهد. این آنتی اکسیدان ها کاملا طبیعی بوده و از عصاره گیاهان به وجود می آیند. بنابراین ضرری برای بدن ندارند.

فاکتورهای رشد، ویژگی خاص لوسیون بدن لومینس

فاکتورهای رشد حاصل پژوهش های فراوان بر روی سلول های بنیادی می باشند. سلول های بنیادی به سرعت تقسیم می شوند و بافت های جدید را پدید می آورند. بنابراین به نظر می رشد برای ترمیم پوست مناسب باشند. اما دانشمندان هنوز موفق به پیوند سلول های بنیادی به ناحیه آسیب دیده نشده اند. زیرا با توجه به پتانسیل تقسیم شدن بالا، احتمال سرطانی شدن این سلول ها وجود دارد.

اما کمپانی جنس از شیوه ایمنی برای استفاده از سلول های بنیادی استفاده کرده است. این کمپانی از فاکتورهای رشد استفاده کرده است. فاکتورهای رشد به وسیله سلول های بنیادی ترشح می شوند. این فاکتورها باعث می شوند تا سلول ها با سرعت بیشتری با هم ارتباط برقرار کنند. در نتیجه سرعت رشد و تقسیم سلول ها بالا می رود و عملیات ترمیم و جوانسازی پوست به سرعت انجام می شود.

تعداد فاکتورهای رشد موجود در این محصول بیشتر از 200 نوع می باشد. این تعدا از تمامی محصولات مشابه در بازار به طور چشمگیری بیشتر بوده و نشان دهنده کیفیت بی نظیر این محصول و سرعت بالای ترمیم کنندگی آن می باشد.

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس luminesce body renewal lotion

این محصول قابل استفاده برای تمامی بدن از سر تا نوگ انگشتان پا می باشد. این لوسیون بسیار سبک است و پس از استفاده به شما حس بی نظیری می دهد. این لوسیون به ویژه برای قسمت های زبر و خشک بدن مانند آرنج ها، زانوها و پینه های قوزک پا بسیار مناسب است. این لوسیون در اندازه 150 میلی لیتری ارائه می شود تا حدود 2 ماده برای طی یک دوره درمان قابل استفاده می باشد. این محصول را می توانید به طور اورجینال، با کمترین قیمت و به سرعت از طریق سایت ایران جنس سفارش دهید. همچنین مشاوران ما می توانند برای انتخاب محصول به شما کمک کنند.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو