payamgps.com

پاکسازی پوست با استفاده از جلبک دریایی یا روش تالگو

پاکسازی پوست با استفاده از جلبک دریایی یا روش تالگو

در این رابطه نیز بخوانید:

روش های پاکسازی پوست

کلینزر لومینس

جوش صورت یا آکنه چیست؟

پاکسازی پوست چیست؟

همه افراد دوست دارند پوستی لطیف و تمییز داشته باشند. از مهمترین روش ها برای رسیدن به چنین پوستی پاکسازی پوست می باشد. پاکسازی پوست به منظور از بین بردن عارضه هایی مانند جوش های ریز سر سفید و سر سیاه و چربی ها و سلول های اضافی پوست انجام می شود. جوش های سر سفید و سر سیاه کومودون نامیده می شوند و دارای التهاب نیستند.

پاکسازی روش های گوناگونی دارد. از جمله روش های مکانیکی که با مواد شیمایی تأثیر گذار انجام می شوند. اما روش های دیگری نیز وجود دارند که آسیب کمتری به پوست می رسانند. مانند روش هایی که در آنها از میکرواورگانیسم های طبیعی و نه مواد شیمایی استفاده می شود. استفاده از موادی مانند جلبک دریایی برای پاکسازی پوست روشی بسیار ویژه است. این روش تالگو نام دارد و در ادامه در رابطه با آن به شما توضیحاتی می دهیم.

فواصل زمانی پاکسازی

فواصل زمانی پاکسازی با توجه به عوامل متفاوتی متغیر است. به طور مثال محیطی که فرد در آن کار یا زندگی می کند تا چه اندازه شرایط آب و هوایی سخت داشته باشد و یا آلوده باشد، میزان مواد آرایشی که فرد به طور روزانه استفاده میکند، سن فرد و همچنین نوع پوست او در تعیین فواصل زمانی پاکسازی پوست اثرگذار هستند. اما به طور میانگین می توان گفت که نیاز است افراد ماهی یکبار پوستشان را پاکسازی کنند.

پاکسازی با استفاده از جلبک دریایی یا روش تالگو

پاکسازی به روش تالگو با پاکسازی هایی که به صورت سطحی در آرایشگاه ها انجام می شود تفاوت دارد. در روش تالگو پوست به خوبی آبرسانی شده و لطافت و نرمی خود را به دست می آورد. همچنین به خوبی به آن اکسیژن رسانی شده و مواد مغذی مورد نیاز برای ترمیم و جوانسازی پوست به آن می رسند. این روش باعث می شود تا پوست جلوه زیبایی بگیرد و صاف و شفاف شود.

این روش بسیار ساده است و اگر مواد مورد نیاز آن را تهیه کنید خواهید توانست آن را در منزل انجام دهید. برای انجام این کار در منزل باید جلبک تالگو را تهیه کنید و ماسک آن را بسازید. در این حالت پوستتان به خوبی از سلول های مرده، چربی های اضافثی و سموم تخلیه شده و آمادگی پذیرش مواد ضد پیری تخصصی را به دست خواهد آورد. مواد ضد پیری مانند کلاژن، سیلیسیوم و هیالورونیک به خوبی به آن جذب خواهند شد.

مزایای جلبک دریایی برای پوست

ممکن است ظاهر جلبک های دریایی منزجر کننده باشد. اما این گیاهان آبزی به قدری ویژگی های مفید برای بدن انسان دارند که در بسیاری از غذاهای شرق آسیا از آنها استفاده می شود.

جلبک دریایی سرشاز از ویتامین ها، اسیدهای امینه و مواد معدنی مورد نیاز پوست می باشند. جلبک های دریایی ویژگی تسکین دهندگی نیز دارند. علاوه بر این ویژگی به دلیل ویژگی های مفیدشان برای پوست از انها برای تهیه ماسک های پوستی استفاده می شود.

 این جلبک ها همچنین برای از بین بردن آکنه نیز اثرات مفیدی دارند.

آکنه نوعی گرفتاری چربی پوست در منافذ پوست می باشد. این چربی های گیر افتاده در منافذ پوست می توانند خودشان رابه صورت دانه های ریز سر سفید و سر سیاه نیز نشان دهند.

جلبک دریایی که در روش تالگو برای پاکسازی صورت استفاده می شود می تواند این التهابات را کم کند و همچنین زمینه وقوع مجدد آنها را از بین ببرد.

پاکسازی با جلبک دریایی به صورت عمیق انجام می شود. همچنین جلبک دریایی به چربی های ضروری پوست صدمه نمی زند و بنابراین تعادل چربی موجود در پوست حفظ می شود. جلبک دریایی همچنین موجب از بین بردن مواد زائد پوست شده و سلول های مرده و سایر ناخالصی های پوستی را از روی پوست می زداید.

جلبک دریایی برای تنظیم هورمون ها

جلبک دریایی دارای مقادیر زیادی ید نیز می باشد. به همین دلیل برای بهبود عملکرد تیروئید و تنظیم هورمون ها نیز مفید است. تنظیم بودن هورمون ها در بدن خود باعث بهبود عملکرد بدن شده و پوست را جوان، شاداب و زیبا می کند.

جلبک دریایی برای مقابله با اثرات مخرب محیطی

جلبک دریایی همچنین منبغ غنی از آنتی اکسیدانها می باشد. آنتی اکسیدان ها می توانند اثرات منفی رادیکال های آزاد را خنثی کنند. رادیکال های آزاد در اثر شرایط شدید محیطی مانند نور شدید خورشید در بدن به وجود می آیند و سلول ها را تخریب می کنند. بنابراین آنتی اکسیدان های موجود در جلبک های دریایی موجب بازسازی پوست و جوانسازی آن می شوند.

ماسک جلبک دریایی تعادل هورمونی را در پوست حفظ کرده و جریان خون را در پوست تنظیم می کند. در این حالت پوست جو، درخشان، شفاف و شاداب شده و خاصیت ارتجاعی آن نیز تقویت می شود.

تهیه ماسک پاکسازی عمیق با جلبک دریایی یا روش تالگو

در این روش ترشح سبوم یا چربی های پوست کنترل می شود. برای تهیه این ماسک باید از جلبک های دریایی خرد شده صد در صد طبیعی استفاده کرد. ترکیب این این جلبک ها شامل جلبک فوکوس، لامیناریا، لیتوتامنیوم، سیکولوس، دیجیتانیا و کالکارم می باشد.

باید برای استفاده قدری این جلبک ها را گرم کنید. البته دمایی که می بینند باید بسیار ملایم باشد. در این حالت مواد معدنی و ویتامین های آنها آزاد می شود. جلبک ها را به طور مستقیم روی پوستتان بمالید و اجازه دهید تا خشک شوند. سپس آنها را با پاک کننده مناسب بشویید. پس از آن از لوسیون های ویژه پوست یا آبرسان ها استفاده کنید تا پوستتان نرم و لطیف شود.

این ماسک باعث می شود تا پوستتان با مواد معدنی کمیاب موجود در جلبک های دریایی احیا شود. همچنین واکنش های بیولوژیک پوست تحریک شده و عملیات ترمیم، جوانسازی و سم زدایی در سطح سلولی به خوبی انجام خواهد شد.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو